Dat is pas op vrijdag bij Bart Jan.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom switchen veenstra en domien dan eigenlijk
quote:Nieuwe programmering: Michiel en Domien ruilen van plek
3FM verandert zijn programmering vanaf 1 januari 2014. Michiel Veenstra (NTR) gaat naar de ochtend en Domien Verschuuren (BNN) verschuift naar de vroege avond.
3FM verandert in twee stappen zijn programmering. Vanaf 1 januari 2014 horen luisteraars elke doordeweekse dag in de ochtend Michiel Veenstra (NTR) en in de vroege avond Domien Verschuuren (BNN) op 3FM.
Nieuwe programmering: Michiel en Domien ruilen van plek
Michiel krijgt hiermee zijn eerste programma in de 3FM dagprogrammering, van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur. Domien gaat in zijn nieuwe avondprogramma veel nieuwe muziek draaien, van maandag tot en met donderdag tussen 19.00 en 22.00 uur.
"Voor Michiel is de stap naar het tijdstip 10-12 een logische die goed aansluit op zijn ambitie. Hij wil na 8 jaar 3FM avond een dagprogramma maken en gaat dat doen op de best beluisterde uren van de zender. Voor Domien is de avond met veel jonge luisteraars de gewenste uitdaging. Een wissel van zendtijd maakt dit voor beide dj’s mogelijk", zegt 3FM zendermanager Wilbert Mutsaers.
Nieuwe programma's voor Rámon, Sander en Lieke
Per 1 september 2013 hoor je op 3FM twee nieuwe weekendprogramma’s en één nieuw nachtprogramma. Rámon Verkoeijen (BNN) maakt elke zaterdagavond een programma van 22.00 tot 24.00 uur. Hij neemt de microfoon over van Sander Hoogendoorn (BNN) die vanaf deze datum vrijdagnacht van 01.00 tot 04.00 de 3FM Freaknacht inluidt. Lieke is vanaf 3 september ook op dinsdagnacht van 01.00 tot 04.00 uur te horen op 3FM.
3FM zendermanager Wilbert Mutsaers over de nieuwe weekend- en nachtprogramma's: "Ik kijk ook uit naar het nieuwe programma dat Rámon op zaterdagavond gaat maken. Hij zwaait af van de 3FM Radio DJ nachtopleiding. De instroom naar de reguliere 3FM programmering van radiotalenten uit de opleiding neemt een vlucht. In korte tijd kregen Roosmarijn Reijmer, Sander Hoogendoorn, Barend van Deelen en Wijnand Speelman al dezelfde kans. Sander Hoogendoorn neemt vol enthousiasme de uitdaging aan om de roemruchte 3FM Freaknacht over te nemen van Giel Beelen".
Eerder op Domien gok ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik geef jullie 1 week, dan gaan jullie haten op Michiel zijn programma
Mooi.quote:
twitter:AudreyvdVeeken twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 16:33:173FM / BNN DJ @Domien krijgt avondshow op 3FM! Daarnaast is hij te boeken voor alle leuke feestjes van NL bij audrey@janvis.nl #boekingstip reageer retweet
quote:
twitter:NDriel twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 17:03:18@coen3fm hoi heb je habbo en ja hoe heet je daar op reageer retweet
Is hooikoorts Roel. Hooikoorts.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:AudreyvdVeeken twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 16:33:173FM / BNN DJ @Domien krijgt avondshow op 3FM! Daarnaast is hij te boeken voor alle leuke feestjes van NL bij audrey@janvis.nl #boekingstip reageer retweet
.
Dan heeft ie op maandag helemáál geen stem meer over...
Had ik toenstraks tóch gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ambities zijn er om bijgesteld te wordenquote:Om eerlijk te zijn heb ik geen toekomstplannen. Ik wil @work zo lang mogelijk blijven doen, misschien is dat wel een toekomstplan. Ik vind het gewoon een erg leuk programma om te maken. Ik heb ook niet de ambitie om een ander tijdslot te doen. Het is niet dat ik op Giel zijn plaats zit te azen, haha. Het walhalla voor een DJ is gewoon iedere dag radio maken.
De luisteraars van Domien wel ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dit is Domien". Alsof je luisteraars mongolen zijn, zo simpel.
Past toch in het straatje van MetMichiel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zowee Duck, dat heb je nog geen topic volgehouden
Oh dat is de programmanaam. Dat is behoorlijk eenvoudig jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je die ook in posterformaat, voor boven mijn bed?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:38 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN BAAS WAT EEN BAAS![]()
Prachtige uitspraak idd! Kan zo op Eem tegeltjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Democratie is de dictatuur van de meerderheid."
Voor Rabbering (en de luisteraars) zou het helemaal goed zijn. Kan me niet voorstellen dat je als dj het idee hebt dat je nog heel vernieuwend bent als je al een jaar of 8 hetzelfde programma maakt......quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond Michiel altijd wel tof en enthousiast met nieuwe muziek, ben benieuwd of Domien dat ook kan overbrengen.
Wel leuk dat het een beetje opgeschud wordt, tijd dat dat in de voormiddag ook eens gebeurd. Op zich doen Ekdom en Rabbering het prima, maar er zit wel een beetje sleur in. Altijd dezelfde items, het wordt zo voorspelbaar.
Die uitspraak is al zo oud.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Democratie is de dictatuur van de meerderheid."
Ik vind hem bij Claudia D'rop (of D'rab) wel leuk, die duopresentatie gaat prima zo. Juist het spontane/de variatie maakt radio (voor mij althans) zo leuk en dat mis ik bij hem en Ekdom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor Rabbering (en de luisteraars) zou het helemaal goed zijn. Kan me niet voorstellen dat je als dj het idee hebt dat je nog heel vernieuwend bent als je al een jaar of 8 hetzelfde programma maakt......
Nee, maar deze uitspraak is al zo vaak gebruikt in het verleden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb jou 'm nog nooit horen zeggen anders [ afbeelding ]
Is elke DJ bij elk nummer goed in. En ook het intro. Allemaal vollullen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:50 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom lullen ze elke keer door het outro heen?
Vergeet GnR niet met Yesterday oidquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Veronica is ook wel een topzender hoor.
Draaien bijna alleen maar RHCP, U2, Queen, Phil Collins enz.
Vandaag iig 2x Queen gehoord en 3x Phil Collins
twitter:roos3fm twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 17:46:46Erg blij voor @michielveenstra en @Domien die nieuwe programma’s krijgen op #3fm. En ik nieuwe buren zonder te verhuizen! reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 17:47:27@roos3fm @Domien is je huis eigenlijk al verkocht? reageer retweet
was al in januari al gestopt als vaste DJ.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:36 schreef friekin_ het volgende:
Maar Giel stopt dus ook met freaknacht?
Ohja, GnR mag er ook bij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:58 schreef knep het volgende:
[..]
Vergeet GnR niet met Yesterday oid.
ik denk ook dat hij daarom een paar jaar geleden PS radio erbij is gaan doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor Rabbering (en de luisteraars) zou het helemaal goed zijn. Kan me niet voorstellen dat je als dj het idee hebt dat je nog heel vernieuwend bent als je al een jaar of 8 hetzelfde programma maakt......
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:34 schreef Evertjan het volgende:
maar Ekstra Weekend blijft gewoon bestaan toch?
twitter:paulapieper twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 17:47:59@michielveenstra wat gebeurd er met ekstra weekend? reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 17:50:18@paulapieper dan drinken we bier en eten we chips reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:45 schreef Holenmens het volgende:
twitter:paulapieper twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 17:47:59@michielveenstra wat gebeurd er met ekstra weekend? reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 17:50:18@paulapieper dan drinken we bier en eten we chips reageer retweet
Ah, dit keer waren ze er wel op tijd bij? Sommige omroepen willen dat nog wel eens vergeten...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:56 schreef Holenmens het volgende:
Haha, ditisdomien.nl is gister geregistreerd door BNN
Zelfs de Twitter is in juli al vastgelegdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dit keer waren ze er wel op tijd bij? Sommige omroepen willen dat nog wel eens vergeten...
Neem aan dat ze zometeen gewoon @Work3FM hernoemen, zal nu wel zijn om anderen voor te zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:05 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zelfs de Twitter is in juli al vastgelegd
Soort SR-shifts dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:32 schreef Evertjan het volgende:
Maar leuk hoor dus iedere dag Giel, Michiel en Gerard achter elkaar op 3FM
Domeinnaamregistraties vallen meer op, daarmee had de naam dus al eerder kunnen uitlekken (vandaar dat ze dat dus pas gister hebben gedaan). Het is intern al een paar maanden bekend... en ze hebben al die tijd hun mond moeten houden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:05 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zelfs de Twitter is in juli al vastgelegd
WAT EEN GEHEIM WAT EEN GEHEIM!!11quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domeinnaamregistraties vallen meer op, daarmee had de naam dus al eerder kunnen uitlekken (vandaar dat ze dat dus pas gister hebben gedaan). Het is intern al een paar maanden bekend... en ze hebben al die tijd hun mond moeten houden.
bij FOX ging het idd minder subtiel. Alhoewel niemand is opgevallen toen npo3fm.nl in 2011 werd geregistreerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domeinnaamregistraties vallen meer op, daarmee had de naam dus al eerder kunnen uitlekken (vandaar dat ze dat dus pas gister hebben gedaan). Het is intern al een paar maanden bekend... en ze hebben al die tijd hun mond moeten houden.
Moet je even teruglezen in het vorige topic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
Pino welke tweet heeft domien verwijderd dan?
That was fun?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen in het vorige topic.
Waarom verwijdert ie het anders dan? Het is niet de eerste keer dat ie tweets verwijdertquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
That was fun?
Wat is daar impulsief aan?
dat is inderdaad wel een schande je eigen tweets verwijderenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom verwijdert ie het anders dan? Het is niet de eerste keer dat ie tweets verwijdert
http://tmblr.co/ZKU1bytR1uqkquote:OP NAAR DE OCHTEND
En toen was het dinsdag.
Sorry voor het soms flauwe getwitter over die dag de laatste week, maar man man man wat was ik blij dat vandaag eindelijk het hoge woord er uit mocht: vanaf januari ga ik na 8 jaar de avonduren van 3FM gevuld te mogen hebben verhuizen naar de ochtenden, elke maandag tot en met vrijdag van 10 tot 12.
Ik heb daar dus ontzettend veel zin in, maar tegelijk ga ik de avond ook missen. Allow me to explain.
Zelf krijg ik steeds vaker de kriebels bij het horen van goede classics. Regelmatig ontvang ik Serious Talent bands in de studio die naast hun eigen single ook een cover spelen van hun helden en dan hoor je echt de tofste invloeden: Tom Petty, Joy Division, 90’s Radiohead, you name it. In interviews sprak ik de laatste maanden met bands als Kings of Leon, Kensington en De Jeugd van Tegenwoordig. Hun inspiratie? Mike & the Mechanics, Blink182 en Starship. Ja, die van Nothing’s Gonna Stop us Now ja.
En als ik daar meer van wil laten horen, dan zijn de ochtenduren daar op 3FM de beste plek voor. Muziek waar je mee op bent gegroeid, muziek waar artiesten van nu op verder bouwen, muziek die voor altijd een plaats heeft verdient in de 3FM Hall of Fame.
Dat ga ik doen, in de ochtend van 3FM.
Maar dan de avond. Een mooiere plek om radio te maken is er eigenlijk niet. Er zijn ‘s ochtends meer MENSEN die luisteren, maar ‘s avonds zijn er meer mensen die LUISTEREN. De band tussen een avondjock en de luisteraars is zo mooi, die is priceless. De verhalen die per mail, twitter, facebook en weet ik wat tot me zijn gekomen van de 3FM diehards de afgelopen acht jaar zijn me heel dierbaar. Als ik na tegen een zomervakantie aan bedankjes krijgt van afstuderende leerlingen omdat ik hen vier, vijf jaar lang door alle bergen huiswerk heb heen gesleept — prachtig!
Dus ja, dat ga ik missen. Heel erg. Als je ‘s avonds 3FM luistert, of dat een poos hebt gedaan, voel je aangesproken: dank je wel. Je bent m’n belangrijkste motivatie geweest om het beste radioprogramma ooit te willen maken, elke dag weer.
Na 8 jaar avondshow vind ik dat het tijd is voor nieuw, jong bloed. Bloed dat als geen ander stroomt voor muziek en radio door de aderen van Domien, die me gaat opvolgen in de avond. Ik kan me geen betere opvolger indenken. Hij gaat shinen als nooit tevoren en geen ander, mark my words.
Januari duurt nog eventjes en tot die tijd is het business as usual, gecombineerd met achter de schermen keihard werken aan een nieuw avontuur.
I will not let you down.
Iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Die cover van Krystl is idd goed, maar die reacties
![]()
![]()
"Gehypnotiseerd in de auto" Welke psycho heeft dat gesms't
ze heeft last van het Danny Vera effect haar covers zijn beter dan haar eigen nummersquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Er hangen er weer zes in de vangrails zodra dat nummer gedraaid wordt. Overdreven gedoe.
Het was idd ook weer belachelijk druk op de weg vanmiddagquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Er hangen er weer zes in de vangrails zodra dat nummer gedraaid wordt. Overdreven gedoe.
13,5 wk.quote:
Tis een beetje riskant om m stiekem op 3 te zetten enzoquote:
Gewoon vragen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis een beetje riskant om m stiekem op 3 te zetten enzo
Nouja ze vinden de muzakjes op Sky wel prettig.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ze vinden de muzakjes op Sky wel prettig.
jammer dat ze op 3FM weinig Gaga draaienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:12 schreef Pino112 het volgende:
Tevens:
http://www.mtv.com/videos(...)ive.jhtml#id=1712039
Lady GagaHaar haar op het laatst
Tegenwoordig niet zo veel meer nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer dat ze op 3FM weinig Gaga draaien
I'd like to poke her face!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!1111111quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet zo veel meer nee.
je neus is raarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
The Great Gatsby gekeken. Heb nog nooit zo'n rare film gezien. Blij dat ik het boek nooit gekocht heb.
Jij weet niets over mijn neus!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je neus is raar
OKE grapje dat is niet waar
Heb je de remake van dit jaar gezien of het origineel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij weet niets over mijn neus!
Dat vond ik gisteren nu ookquote:
De remake die net uitgekomen is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je de remake van dit jaar gezien of het origineel?
Die remake is van regisseur Baz Luhrmann (U kent hem wel, van de Sunscreen) en hij is een baas.
Welterusten
Jij weet niets over mijn bed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vond ik gisteren nu ook
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij weet niets over mijn bed.
Jawel jouw bed heeft een muisquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij weet niets over mijn bed.
Tja. Niet alles kan altijd lief, zacht en aardig zijn.quote:
slaap lekker muisje met je mooie voetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze Muis vertrekt naar haar heerlijke bed.
Weltrusten mensen en ander gespuis
ik vond em ook raar en een beetje tegenvallen. Soundtrack vind ik wel erg vetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
The Great Gatsby gekeken. Heb nog nooit zo'n rare film gezien. Blij dat ik het boek nooit gekocht heb.
En morgenochtend bij Giel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:44 schreef Pino112 het volgende:
En meteen erna Sandra van Nieuwland
Dat contrast
Ah, daarom draait hij haar dus.quote:
2wk terug was er wel een coldplay na 8en: http://www.3fmfan.nl/page(...)dplay&zoekop=artiestquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:12 schreef SilentChaos het volgende:
8:00, woensdagochtend.... begint volgens mij altijd met Coldplay
Blijft mooiquote:
Neen, want dat verdwijnt door dit nummer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je houdt niet van vrolijkheid?
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen, want dat verdwijnt door dit nummer.
Mwoah.quote:
Bah. *knuffel*quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik heb pijn in mijn nek en in mijn rug. Ik heb vannacht verkeerd gelegen denk ik. En daarbij heb ik vannacht alweer slecht geslapen.
Dank jequote:
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 28-08-2013 om 12:09:50Lunch uitpaksessie #3fm http://t.co/srgWNIQtSB reageer retweet
Ik doe met je meequote:
quote:
Bak je dat altijd zelf?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde brood gaan pakken, maar ik heb helemaal geen brood. Want dat moest ik nog bakken.
Soms echt mijn hoofd
Op 3FM 2x gedraaid. In 2008quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie?
Tevens DWDDIedereen loopt er altijd op te bitchen maar wel blijven kijken
Ja, want we hebben een awesome broodbakmachinequote:
Veenstra draait sinds 12u he?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef alwaysonhold het volgende:
Het lijkt wel Radio 2 vanmiddag met Veenstra met al die classics. Jammer![]()
Tof dat hij weer een vast programma heeft, het is hem gegundquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:04 schreef borisz het volgende:
Der Rudy naar radio 6 --> http://www.radiofreak.nl/(...)ggen-op-bij-Radio-6/
Wat een luxe, WAT EEN LUXE!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want we hebben een awesome broodbakmachine
Zelf brood bakken is goedkoperquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat een luxe, WAT EEN LUXE!
Dat zegt m'n vriendin ook altijdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat een luxe, WAT EEN LUXE!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zegt m'n vriendin ook altijd
(insidersgrapje)
Chrystal Fighters - LA Callingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand suggestie voor de nieuwe MH?
Als het Chrystal Fighters wordt, spring ik uit het raam.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Chrystal Fighters - LA Calling
Placebo - Loud Like Love
HAIM - Forever
Maar het zal wel een ander nummer worden denk ik
A chance ofquote:
TJITSE, TJITSE!quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Sokken aan, vest aan en nog steeds koud. Volgens mij word ik ziek
En regelmatig hoofdpijnquote:
Pandapunten inleveren helpt tegen hoofdpijn... Just sayin'....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En regelmatig hoofdpijn
Ik ben er helemaal klaar voor.
Ik zal een oproep plaatsen op Marktplaats.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pandapunten inleveren helpt tegen hoofdpijn... Just sayin'....
Echt ik hoop stiekem elke keer dat ze ontploft is ofzo.quote:
Zo beginnen die films van haar ook vaak...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
Kim Holland
Zij is de tante van een kennis van me (oud schoolgenoot)
Ook ooit nog een pakketje bij haar bezorgd
Viel toch tegen kan ik je zeggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zo beginnen die films van haar ook vaak...
Is er iemand die hem omhoog krijgt bij de aanblik van Kim Holland dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zo beginnen die films van haar ook vaak...
Mee, eerder danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Viel toch tegen kan ik je zeggen
Goed puntquote:
Echt hè!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:17 schreef Pino112 het volgende:
"Heb wel met meer mensen getongd"
- "Oh dat maakt niet uit"
Aww.quote:
Heb alleen Clocks gehoord, en Speed of Sound.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aww.
Hoe vaak is Coldplay voorbij gekomen?
twitter:Krystlmusic twitterde op woensdag 28-08-2013 om 18:04:38Ik zeg: JA!! #bruiloft - http://t.co/PfKytCsAwN reageer retweet
Ik heb Minthy toch wel hoger zitten hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben bang dat Minthy ook is overgestapt.
Leuk nieuws. Ik las het net. Hoelang hebben ze al een relatie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:31 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Krystlmusic twitterde op woensdag 28-08-2013 om 18:04:38Ik zeg: JA!! #bruiloft - http://t.co/PfKytCsAwN reageer retweet
![]()
![]()
volgens mij was het bekend geworden na de 3FM awards van 2012quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Leuk nieuws. Ik las het net. Hoelang hebben ze al een relatie?
Anderhalf jaar. Maar ik geloof er geen hol van dat ze getrouwd zijn.quote:
Bij HMWZEOHF zei Paul dat ze vandaag een bruiloft van vrienden hadden. Zal daar wel over gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Anderhalf jaar. Maar ik geloof er geen hol van dat ze getrouwd zijn.
is er vandaag geen BNN najaarspresentatie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom zit Domien er eigenlijk?
Weet ik. Maar op den Twitters wordt meteen gedaan alsof Paul en Krystl zélf getrouwd zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij HMWZEOHF zei Paul dat ze vandaag een bruiloft van vrienden hadden. Zal daar wel over gaan.
Misschien gaan ze zelf wel trouwen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet ik. Maar op den Twitters wordt meteen gedaan alsof Paul en Krystl zélf getrouwd zijn.
Boulevard of Shownieuws misschien ook nog even tippen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:45 schreef Evertjan het volgende:
het is natuurlijk wachten totdat dit nieuws op de Telegraaf Prive pagina staat
Ja echt hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 dagen SkyRadio.
Ik kan niet meer zonder Hoe van Nielson in m'n kop.
En dat vind ik toch wel zo'n ontiegelijke aidsplaat.
538 draait ook alleen maar hitjes. Meh-zender. Maar iig nog DJ's, al zitten er een paar dorpsidioten bij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja echt he
Mn zus had het er ook al over dat 538 hem zo vaak draait. Tja, moet je geen 538 luisteren.
Even quoten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
538 draait ook alleen maar hitjes. Meh-zender. Maar iig nog DJ's, al zitten er een paar dorpsidioten bij.
Then again, Hoe draaien ze ook te vaak op 3. En ik zie 'm straks al een top 100 pakken in de top 2000. Dan gooi ik m'n laptop uit het raam.
Deze ook even quoten voor laterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even quoten.
Als Sandra van Nieuwland in de Top 100 komt neem ik een Sandra van Nieuwland-UI.
Over Sandra van Langzaaaaaaaamland gesproken, die is dus morgenochtend te gast bij Giel...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even quoten.
Als Sandra van Nieuwland in de Top 100 komt neem ik een Sandra van Nieuwland-UI.
Niet luisteren dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over Sandra van Langzaaaaaaaamland gesproken, die is dus morgenochtend te gast bij Giel...
Draaien ze die niet bij Skaai?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het trouwens gek als ik Maaike Ouboter nog nooit gehoord heb?
Nog niet gehoord. Godzijdank.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog niet gehoord. Godzijdank.
Dat is toch dat nummer van je kust me je betast me ed
Mja ik weet wel waar ze van is. Maar ik heb het bewuste nummer nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van De Beste Singer Songwriter van Nederland![]()
twitter:Krystlmusic twitterde op woensdag 28-08-2013 om 20:23:46Wat een reacties!! Ehm..oeps.. we ZIJN op een bruiloft.. en ik heb nog geen boeket gevangen! 😀 #holymoly reageer retweet
twitter:Domien twitterde op woensdag 28-08-2013 om 18:21:17GEFELICITEERD!!!!! RT @Krystlmusic: Ik zeg: JA!! #bruiloft - http://t.co/5sPZRgNaYo reageer retweet
yoh! ik heb Last thing on my mind van Steps in mn hoofd....dat is pas erg!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ineens herinner ik me dat het liedje dat ik al 4 dagen in mijn kop heb Terence Trent D'arby met Wishing Well is
Irritant als je er maar niet op kan komen, maar wat een bazentrack
Nu even 6x luisteren
Grappige is dat Domien ook nog weleens zulke nephypes wil opzetten, en nu is 'ie d'r dus zelf ingetuind.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Krystlmusic twitterde op woensdag 28-08-2013 om 20:23:46Wat een reacties!! Ehm..oeps.. we ZIJN op een bruiloft.. en ik heb nog geen boeket gevangen! 😀 #holymoly reageer retweet
twitter:Domien twitterde op woensdag 28-08-2013 om 18:21:17GEFELICITEERD!!!!! RT @Krystlmusic: Ik zeg: JA!! #bruiloft - http://t.co/5sPZRgNaYo reageer retweet
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
Zeven reacties op de post van Giel dat SvN morgen langskomt.
[ afbeelding ]
Topshow.
de 8e was positief.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Topshow.
toch nog 23 mensen die het leuk vindenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Topshow.
De 8e is een vraag. Kan ook negatief zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de 8e was positief.
Doctrine dit.
is toch meer als 6 miljoen als ik Simon Zwartkruis mag gelovenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ajaciedjes zijn blij met 6 miljoen voor hun club voor matige Denen.
Waar je al niet blij om kunt zijn.
En als ik dit in VBL zou posten zou ik een calimero zijn, dus dat doe ik niet.
In het topic stond 6 miljoen extra. Totaal is 12 miljoen maar jullie kregen sowieso de helft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is toch meer als 6 miljoen als ik Simon Zwartkruis mag geloven
Ja. Z'n programma gaat 'Dit is Domien' hetenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Zijn we weer, gelukkig weer vanaf m`n eigen laptop
Is de TT serieus? Domien in de avond?
ik ben geen Ajacied ik ben voor AFCquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het topic stond 6 miljoen extra. Totaal is 12 miljoen maar jullie kregen sowieso de helft.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Z'n programma gaat 'Dit is Domien' heten.
NNB.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Veenstra niet meer in de avond
niet zo gek op zich natuurlijk, met die 2 kinderen thuis. Hoe gaat Veenstra`s programma dan heten?
Mooie naamquote:
Deze manquote:
Eefje en Roosbeefquote:
dat is ook wel een track hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ineens herinner ik me dat het liedje dat ik al 4 dagen in mijn kop heb Terence Trent D'arby met Wishing Well is
Irritant als je er maar niet op kan komen, maar wat een bazentrack
Nu even 6x luisteren
Veenstra is er gek genoeg voor om z'n programma daadwerkelijk 'Nog Niet Bekend' te noemen... met veel requests van luisteraars of albumtracks.quote:
want dat is de enige plek in huis waar je radio hebt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Sandra morgenochtend op de radio. Mooi ik kom dus definitief voor 10 uur mijn nest niet uit.
Ja ik las het. Triest weer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef Againzender het volgende:
mn toetsenbord doet niet wat ik wil, dus voor sommige VBL gebruikers ben ik geloof ik nu een bezopen mongool die moet oprotten. Mijn excuses voor de overlast.
Mijn slaapkamer=mijn woonkamer=mijn tv kamer=mijn radiokamer= mijn laptopkamer= mijn alleskamer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want dat is de enige plek in huis waar je radio hebt?
owja, niet over nagedacht. idem hiero.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer=mijn woonkamer=mijn tv kamer=mijn radiokamer= mijn laptopkamer= mijn alleskamer.
... en tevens je badkamer en toilet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer=mijn woonkamer=mijn tv kamer=mijn radiokamer= mijn laptopkamer= mijn alleskamer.
Je kan hem ook op een andere zender zetten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gelukkig beschikking over 2 wc's en 2 douchesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en tevens je badkamer en toilet?
damen met 40 andere huisgenoten? ben toch blij dat ik dat voor mezelf hebquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gelukkig beschikking over 2 wc's en 2 douches
Hoe groot is je slaapkamer dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een iets te grote slaapkamer
Een net zo'n grote woonkamer(en ja die's best ruim)
Een klein bijkamertje (muziekkamer)
en dan gewwoon douche, wc, keuken etc...
Maar met 5 anderen dus valt best meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damen met 40 andere huisgenoten? ben toch blij dat ik dat voor mezelf hebal zou ik het liever delen met een leuke dame, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |