Ooit was NL voorloper maar inmiddels lopen we hopeloos achter de feiten aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ok, vervang de politie maar door 'opa Opstelten en holmaatje Teeven'
Whatever...
Boowoohoo, flikker dan alsjeblieft op naar een ander land als je het niet eens bent met de regels hier.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ooit was NL voorloper maar inmiddels lopen we hopeloos achter de feiten aan.
Foei zomaar toegeven dat je uit de bol bent gegaan op wat pillen in je eigen tijd.
Tolerant wel. In de maat lopen of anders opzouten. Gehakt op woensdag? Wat een middelmatige insteek is dat zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Boowoohoo, flikker dan alsjeblieft op naar een ander land als je het niet eens bent met de regels hier.
Als je de regels overtreed moet je zelf weten. Maar loop dan niet te bitchen op andere zoals je hier doet. Jij bent het niet eens, dan mag jij lekker oprotten. Veel plezier in Colombia ofzo!
Altijd lachwekkend de gebruikers. Geen enkele zelfbeeld dat ze hebben, de hele wereld heeft het natuurlijk mis. Maar zij zelf, nee hoor die hebben natuurlijk 100% gelijk. Want onze politiek bewind leeft nog in de middeleeuwenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tolerant wel. In de maat lopen of anders opzouten. Gehakt op woensdag? Wat een middelmatige insteek is dat zeg.
Mooi relaas, maar ik reageerde vooral opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Altijd lachwekkend de gebruikers. Geen enkele zelfbeeld dat ze hebben, de hele wereld heeft het natuurlijk mis. Maar zij zelf, nee hoor die hebben natuurlijk 100% gelijk. Want onze politiek bewind leeft nog in de middeleeuwen, en doen natuurlijk geen onderzoek naar dit soort dingen.
Als je zo'n plaat voor je kop hebt mag je inderdaad oprotten. Als je geen enkele zelfreflectie hebt dan heeft deze maatschappij niks aan je.
Ging je vroeger ook altijd huilen toen je strafwerk kreeg van de juf? Als je toch stiekem wel van het schoolplein afliep? Of was de juffrouw toen ook een middeleeuwse heks die alleen maar dacht aan jou te straffen, en kwamen je ouders toen kwaad naar school om te zeggen dat hun kind wel dat schoolplein af mag?
en dat slaat gewoon nergens op. We leven in een democratie waarbij regels beinvloedbaar zijn en aan verandering onderhevig. Niet zo blaten over oprotten dan. Dat jij zo'n brave burger bent met z'n ordnung muss sein instelling...quote:Boowoohoo, flikker dan alsjeblieft op naar een ander land als je het niet eens bent met de regels hier.
Kap dan met je janken, met je Fuck The Gouvernement instelling.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:18 schreef Luigi het volgende:
en dat slaat gewoon nergens op. We leven in een democratie waarbij regels beinvloedbaar zijn en aan verandering onderhevig. Niet zo blaten over oprotten dan. Dat jij zo'n brave burger bent met z'n ordnung muss sein instelling...
Ik jank niet, stoere bink dat je bentquote:
Ok laten we wapens, heroinë, pedofilie, moord ook maar toestaan in Nederland.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:26 schreef Basp1 het volgende:
Omdat een overheid een arbitraire lijst heeft gemaakt waarbij sommige stoffen erop staan en andere die bewezen nog ernstiger gevolgen voor de maatschappij hebben niet moet we toch maar in de maat blijven lopen van onze indiaan.
Nee we moeten juist kritisch blijven ten opzichte van onze overheid voor je het weet verbieden ze indianen en stoppen ze die in reservaten, ga ja dan als indiaan ook maar gemoedelijk mee omdat de grote overheid dat voor je beslist heeft.
En ik haat mensen die onder hun eigen verantwoordelijkheid uit probeert te komen, door andere overal maar de schuld van te geven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:28 schreef Luigi het volgende:
Ik jank niet, stoere bink dat je bent. Maar jij bent wel typisch voor de staat van Nederland tegenwoordig... Kritiek hebben is janken, oprotten met je andere geluid, in de maat lopen en anders het land uit, spruitjeslucht-de-luxe-in-optima-forma.
Niet dat het je veel zal uitmaken, maar persoonlijk kots ik een beetje op mensen als jij. Nofi.. Toedels!
Man, ik ben helemaal ván de eigen verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En ik haat mensen die onder hun eigen verantwoordelijkheid uit probeert te komen, door andere overal maar de schuld van te geven.
Want iemand anders iets aandoen is hetzelfde als wat arbitrair verboden middelen die wetenschappelijk bewezen minder maatschappelijke schade opleveren als alcohol in je eigen mond te stoppen. Kom op zeg je vergelijkt appels met olifanten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok laten we wapens, heroinë, pedofilie, moord ook maar toestaan in Nederland.
Alles moet, mag en kan in dit land! Poepoe wat zijn we modern zeg.
Ik ook niet, tussen de 20 en 25 jaar geleden bij de opkomst van xtc wel eens een halve pil geprobeerd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:36 schreef Luigi het volgende:
Ik gebruik overigens geen XTC, indiaantje. Niet zo snel aannemen he.
Er is niets mis met goede heroïne. Helaas hebben we door het verbod alleen slechte heroïne.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Laten we het eerst eens hebben over de consequenties van het verbod.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de bejaarden/ouderen hier weinig mee te maken hebben maar eerder de politici die nu dit kabinet bevolken en bijbehorende ambtenaren die gewoon ver van de praktijk verwijderd staan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:18 schreef Northside het volgende:
Het is je wel opgevallen dat Nederland aan het vergrijzen is, en dat we dus steeds meer de kant opgaan van bejaardenwil = wet? Dat zijn nou eenmaal niet de avontuurlijkste (of tolerantste) mensen.
Politici willen aan de macht blijven, dat doen ze door stemmen binnen te slepen. Stemmen sleep je binnen door kiezers hun zin te geven. Bejaarden zijn nu eenmaal een steeds grotere groep stemmen in de samenleving, dus hebben ze steeds meer invloed op het beleid.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:12 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk dat de bejaarden/ouderen hier weinig mee te maken hebben maar eerder de politici die nu dit kabinet bevolken en bijbehorende ambtenaren die gewoon ver van de praktijk verwijderd staan.
Betutteling om niks noem ik het ook wel terwijl men altijd wegloopt of excuses verzint als er echte problemen moeten worden aangepakt.
Zit wel enigszins wat in, echter, de jeugd van de 'jaren 60 en 70 (die genoten van vrije seks en drugs enz.) zijn de ouderen van nu.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:18 schreef Northside het volgende:
Politici willen aan de macht blijven, dat doen ze door stemmen binnen te slepen. Stemmen sleep je binnen door kiezers hun zin te geven. Bejaarden zijn nu eenmaal een steeds grotere groep stemmen in de samenleving, dus hebben ze steeds meer invloed op het beleid.
Als Nederland had bestaan uit een grote groep jonge mensen en een kleine groep oude mensen, dan hadden we een veel liberaler drugsbeleid gehad.
Alles is de schuld van de bejaarden.
Nou, ik weet het niet. Ik vind het echt schrikbarend om te zien hoeveel van mijn leeftijdsgenoten (de relatief vrije jaren 90 generatie) heilig gelooft in repressie en bemoeipolitiek en zelfs in iets als een compleet maakbare samenleving. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:18 schreef Northside het volgende:
Als Nederland had bestaan uit een grote groep jonge mensen en een kleine groep oude mensen, dan hadden we een veel liberaler drugsbeleid gehad.
De krakers van toen zijn de huisjesmelkers van nu, de anarchisten van toen de politici van nu, de eeuwige studenten van toen bezuinigen nu het onderwijs kapot, etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit wel enigszins wat in, echter, de jeugd van de 'jaren 60 en 70 (die genoten van vrije seks en drugs enz.) zijn de ouderen van nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |