abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:17:20 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130510823

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 28-08-2013 23:38:52 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:18:06 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130510849
Zo, nog iemand die een toevoeging wil in de OP? :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130510860
Ja - "Verboden voor modjes".
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:19:20 #4
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130510891
Ik over een tijdje een keer voor 2014 :P
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:19:49 #5
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130510908
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:13 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja, anders had ik wel een maatje groter kunnen pakken :P
Ik vond het al een vreemd probleem. :+
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:20:54 #6
206580 Luxuria
pi_130510939
Ik vind het zo lastig om rustigaan op te bouwen ;(
Gisteren moest ik 3x3 minuten lopen (met het wandelen tussendoor kom ik dan nog niet eens aan 20 minuten in totaal...), maar ik heb 5x3 minuten gelopen, maar dat voelde toch niet zo goed in mijn benen.
pi_130510964
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:18 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, nog iemand die een toevoeging wil in de OP? :)
Mag ik bij de Amsterdam Marathon van 20 oktober? De loop staat er al in :+
Ik doe dan de HM.
pi_130510994
Zonet de Garmin Forerunner 610 (special edition) gekocht.
Iemand ervaringen met deze Garmin?

Nu gebruik ik nog iPhone 5 met Runkeeper, achteraf importeer ik de .gpx ook naar Strava en Endomundo :-). I love data :)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:23:47 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130511040
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:21 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Mag ik bij de Amsterdam Marathon van 20 oktober? De loop staat er al in :+
Ik doe dan de HM.
Done! Goed bezig!
pi_130511067
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Done! Goed bezig!
Thanks!

@20100
Ik heb die garmin ook :P Ben er tevreden mee :) Betere kaartjes dan endomondo haha
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:27:25 #11
206580 Luxuria
pi_130511174
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:22 schreef 20100 het volgende:

[ afbeelding ]

Nu gebruik ik nog iPhone 5 met Runkeeper, achteraf importeer ik de .gpx ook naar Strava en Endomundo :-). I love data :)
Ik heb de 410 en doe ook nog altijd uploaden naar Endomondo en vergelijken enzo.
Inderdaad, data O+
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:33:10 #12
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130511363
quote:

[ afbeelding ]

De 610 is denk ik de meest gebruikte Garmin in dit topic.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130511516
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:33 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

De 610 is denk ik de meest gebruikte Garmin in dit topic.
Ik ga hem binnenkort ook kopen. Mocht hem eigenlijk van mezelf kopen naar m'n eerste 10 KM. Maar ik denk dat ik 6 EM ook al goed genoeg vind. Twijfel alleen nog tussen de zwarte of de witte. Vind zwart mooier, maar wit is handiger omdat mossel al een zwarte heeft... First world problems. ;)
pi_130511612
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:37 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ik ga hem binnenkort ook kopen. Mocht hem eigenlijk van mezelf kopen naar m'n eerste 10 KM. Maar ik denk dat ik 6 EM ook al goed genoeg vind. Twijfel alleen nog tussen de zwarte of de witte. Vind zwart mooier, maar wit is handiger omdat mossel al een zwarte heeft... First world problems. ;)
Voor die 350 meter hoef je het idd niet te laten :P Gewoon even een stukje inlopen volgende week en je bent er al :D
pi_130511719
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:40 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Voor die 350 meter hoef je het idd niet te laten :P Gewoon even een stukje inlopen volgende week en je bent er al :D
Precies! Had je trouwens al eens bij de mango en de zara gekeken voor nette kleding? Mijn ervaring is dat ik m'n kont niet in een maat 42 gepropt krijg, zijn Zuid Europese merken.. Misschien is dat voor jou juist positief?
pi_130511895
Zit nu op kantoor, maar heb geen zin meer ;(
Moet binnenkort even naar mijn hardloopdagen kijken, een duurloop van 2 uur na stage vind ik niet zo'n strak plan... :P
pi_130511914
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:43 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Precies! Had je trouwens al eens bij de mango en de zara gekeken voor nette kleding? Mijn ervaring is dat ik m'n kont niet in een maat 42 gepropt krijg, zijn Zuid Europese merken.. Misschien is dat voor jou juist positief?
Zara had niks en bij Mango vind ik de meisjes die daar werken superstom. V&D had ook wel wat Mango hangen, maar niks leuks. Volgende week maar in A'dam kijken.
pi_130511954
Ik heb mijn pantalon enzo gewoon van de H&M :@
Wanneer ik "echt" werk heb, koop ik wel duurdere :+
pi_130512001
Kan ook idd best. Of de We, heb ik twee jaar terug een keer een pak gekocht.
pi_130512122
De WE heeft dus geen pakken meer, daar had ik ook m'n hoop op gevestigd. Maar het mag van mij betreft trouwens best wel wat kosten, ik verwacht het komende jaar nog wat meer assessments/sollicitaties te hebben en ooit ook nog een keer m'n diploma op te halen :P
pi_130512147
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:56 schreef hatsaflats het volgende:
De WE heeft dus geen pakken meer, daar had ik ook m'n hoop op gevestigd. Maar het mag van mij betreft trouwens best wel wat kosten, ik verwacht het komende jaar nog wat meer assessments/sollicitaties te hebben en ooit ook nog een keer m'n diploma op te halen :P
Diploma halen :? :9
pi_130512428
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:57 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Diploma halen :? :9
Ja, ooit :P

En nu gaan m'n e-reader en ik bij een strandtent chillen :W Ze zijn de vijver achter m'n huis aan het uitbaggeren, dus echt lekker in m'n eigen oerwoud zitten zit er niet in :P
pi_130512435
quote:

[ afbeelding ]

Dappere consument, eerst kopen en dan ervaringen vragen. :D

Ik heb zojuist een rondje afgelegd met precies die Garmin om m'n pols, prima apparaat. :) En onwijs veel data analyse doe ik er niet eens mee (kloot niet met .gpx'jes of zo), maar vind het echt een verrijking van m'n trainingen en wedstrijden, al die gegevens online kunnen zien. :)

Pff, die 6 x 1000 meter (4:15-4:30 / km) viel niet zo mee, het was veel warmer dan ik dacht, was zwaar, maar dat mag af en toe ook wel!
Jack does it in real time...
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:18:40 #24
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130512786
Als RD terug is in NZ, kon er wel eens een politieke aardverschuiving hebben plaatsgevonden...

SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_130512787
Ik zou nu eerlijk gezegd best wel huiverig zijn om een wedstrijd te lopen zonder Garmin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')