SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 28-08-2013 23:38:52 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo, nog iemand die een toevoeging wil in de OP?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja - "Verboden voor modjes".In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vond het al een vreemd probleem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, anders had ik wel een maatje groter kunnen pakken
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik vind het zo lastig om rustigaan op te bouwen
Gisteren moest ik 3x3 minuten lopen (met het wandelen tussendoor kom ik dan nog niet eens aan 20 minuten in totaal...), maar ik heb 5x3 minuten gelopen, maar dat voelde toch niet zo goed in mijn benen.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Mag ik bij de Amsterdam Marathon van 20 oktober? De loop staat er al inquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:18 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, nog iemand die een toevoeging wil in de OP?
Ik doe dan de HM.![]()
Done! Goed bezig!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:21 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mag ik bij de Amsterdam Marathon van 20 oktober? De loop staat er al in
Ik doe dan de HM.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb de 410 en doe ook nog altijd uploaden naar Endomondo en vergelijken enzo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:22 schreef 20100 het volgende:
Zonet de Garmin Forerunner 610 (special edition) gekocht.
Iemand ervaringen met deze Garmin?
[ afbeelding ]
Nu gebruik ik nog iPhone 5 met Runkeeper, achteraf importeer ik de .gpx ook naar Strava en Endomundo :-). I love data
Inderdaad, data
All she wants and needs is just a little taste..![]()
De 610 is denk ik de meest gebruikte Garmin in dit topic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:22 schreef 20100 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu gebruik ik nog iPhone 5 met Runkeeper, achteraf importeer ik de .gpx ook naar Strava en Endomundo :-). I love dataIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga hem binnenkort ook kopen. Mocht hem eigenlijk van mezelf kopen naar m'n eerste 10 KM. Maar ik denk dat ik 6 EM ook al goed genoeg vind. Twijfel alleen nog tussen de zwarte of de witte. Vind zwart mooier, maar wit is handiger omdat mossel al een zwarte heeft... First world problems.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De 610 is denk ik de meest gebruikte Garmin in dit topic.![]()
![]()
Voor die 350 meter hoef je het idd niet te latenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:37 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort ook kopen. Mocht hem eigenlijk van mezelf kopen naar m'n eerste 10 KM. Maar ik denk dat ik 6 EM ook al goed genoeg vind. Twijfel alleen nog tussen de zwarte of de witte. Vind zwart mooier, maar wit is handiger omdat mossel al een zwarte heeft... First world problems.Gewoon even een stukje inlopen volgende week en je bent er al
![]()
![]()
Precies! Had je trouwens al eens bij de mango en de zara gekeken voor nette kleding? Mijn ervaring is dat ik m'n kont niet in een maat 42 gepropt krijg, zijn Zuid Europese merken.. Misschien is dat voor jou juist positief?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voor die 350 meter hoef je het idd niet te latenGewoon even een stukje inlopen volgende week en je bent er al
![]()
Zit nu op kantoor, maar heb geen zin meer
Moet binnenkort even naar mijn hardloopdagen kijken, een duurloop van 2 uur na stage vind ik niet zo'n strak plan...![]()
![]()
Zara had niks en bij Mango vind ik de meisjes die daar werken superstom. V&D had ook wel wat Mango hangen, maar niks leuks. Volgende week maar in A'dam kijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:43 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Precies! Had je trouwens al eens bij de mango en de zara gekeken voor nette kleding? Mijn ervaring is dat ik m'n kont niet in een maat 42 gepropt krijg, zijn Zuid Europese merken.. Misschien is dat voor jou juist positief?![]()
De WE heeft dus geen pakken meer, daar had ik ook m'n hoop op gevestigd. Maar het mag van mij betreft trouwens best wel wat kosten, ik verwacht het komende jaar nog wat meer assessments/sollicitaties te hebben en ooit ook nog een keer m'n diploma op te halen![]()
![]()
Diploma halenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:56 schreef hatsaflats het volgende:
De WE heeft dus geen pakken meer, daar had ik ook m'n hoop op gevestigd. Maar het mag van mij betreft trouwens best wel wat kosten, ik verwacht het komende jaar nog wat meer assessments/sollicitaties te hebben en ooit ook nog een keer m'n diploma op te halen![]()
![]()
![]()
Ja, ooitquote:![]()
En nu gaan m'n e-reader en ik bij een strandtent chillenZe zijn de vijver achter m'n huis aan het uitbaggeren, dus echt lekker in m'n eigen oerwoud zitten zit er niet in
![]()
![]()
Dappere consument, eerst kopen en dan ervaringen vragen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:22 schreef 20100 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu gebruik ik nog iPhone 5 met Runkeeper, achteraf importeer ik de .gpx ook naar Strava en Endomundo :-). I love data
Ik heb zojuist een rondje afgelegd met precies die Garmin om m'n pols, prima apparaat.En onwijs veel data analyse doe ik er niet eens mee (kloot niet met .gpx'jes of zo), maar vind het echt een verrijking van m'n trainingen en wedstrijden, al die gegevens online kunnen zien.
Pff, die 6 x 1000 meter (4:15-4:30 / km) viel niet zo mee, het was veel warmer dan ik dacht, was zwaar, maar dat mag af en toe ook wel!Jack does it in real time...![]()
Als RD terug is in NZ, kon er wel eens een politieke aardverschuiving hebben plaatsgevonden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Forum Opties Forumhop: Hop naar: