Aruba?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:22 schreef tong80 het volgende:
Laatste vraag van Pedroso :
Welke in het buitenland werkzame bondscoach overleed op 45jarige leeftijd en van welk land was ie toen bondscoach ?
René Notten.
Nu het land nog.
Let niet op de OP. Dat is mijn fout.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wilmots is goed, ik zie dat er al een andere vraag is
Boskamp.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
Ok, een makkelijke dan:
Wie was de eerste buitenlandse winnaar van het beste speler klassement in België?
1975 Jan toen nogquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
Ok, een makkelijke dan:
Wie was de eerste buitenlandse winnaar van het beste speler klassement in België?
1976. Werd tweede bij europees voetballer van het jaar achter Beckenbauer. De schandequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke andere Nederlander won die verkiezing?
In ieder geval de linkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:53 schreef tong80 het volgende:
Welke mijpaal had Rensenbrink op het WK-78 ?
l
Eerste Nederlander die een hattrick maakte op een WK?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:53 schreef tong80 het volgende:
Welke mijpaal had Rensenbrink op het WK-78 ?
l
Cocu in '98?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerste Nederlander die een hattrick maakte op een WK?
Dat was eigenlijk het antwoord op de vorige vraag. Rensenbrink maakte een hattrick tegen Iran (waarvan 2 penalty's).quote:
En mijn antwoord was sowieso niet goed, Cocu scoorde maar 1x tegen Korea zie ik net.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het antwoord op de vorige vraag. Rensenbrink maakte een hattrick tegen Iran (waarvan 2 penalty's).
Watford ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke buitenlandse club promoveerde ooit van de 4e naar de 2e divisie(het mocht een divisie overslaan)?
Juist.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Tong bedoelt natuurlijk het 1000ste doelpunt gemaakt op een wk
Hintje ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke buitenlandse club promoveerde ooit van de 4e naar de 2e divisie(het mocht een divisie overslaan)?
Ze gingen van de serie C2 naar de Serie B omdat men in de Serie B op een oneven aantal clubs uitkwam.quote:
Verona ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ze gingen van de serie C2 naar de Serie B omdat men in de Serie B op een oneven aantal clubs uitkwam.
Hintje ? Of ook nee ?quote:
Echt geen idee...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ze gingen van de serie C2 naar de Serie B omdat men in de Serie B op een oneven aantal clubs uitkwam.
Moet wel goed zijn want......Fanneke.quote:
Indien correct, dan heb ik alvast 2 nieuwe:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet wel goed zijn want......Fanneke.
Nixon klinkt als Arsenal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indien correct, dan heb ik alvast 2 nieuwe:
1. Wat is het aparte record van doelman Eric Nixon?
2. Wat is de enige PL thuisbasis die sinds oprichting 125 jaar geleden nog steeds in gebruik is?
Nee, Arsenal zit er juist niet tussen en Notts County is ook niet correct.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nixon klinkt als Arsenal.
Thuisbasis Notts County ?
Dit wordt een vraag waar het antwoord na 20 keer gokken boven water komt drijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, Arsenal zit er juist niet tussen en Notts County is ook niet correct.
Die van Nixon vond ik persoonlijk wel grappig en de thuisbasis is een echte 'oh ja' met een typische geschiedenis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit wordt een vraag waar het antwoord na 20 keer gokken boven water komt drijven.
Voor een record aantal clubs gespeeld?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef DonRaja het volgende:
Nee, Arsenal zit er juist niet tussen
Nee, maar het heeft wel met verschillende clubs te maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Voor een record aantal clubs gespeeld?
Everton er het eerst op speelde.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Correct, en het is typisch omdat?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Everton er het eerst op speelde.
Verschillende clubs in 1 seizoen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar het heeft wel met verschillende clubs te maken.
Dat was niet het antwoord hoor, het record heeft wel te maken met jouw antwoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
André Hoekstra??quote:Op donderdag 29 augustus 2013 06:29 schreef tong80 het volgende:
XXXXXXXX (5 april 1962). XXXXXXXX, bijnaam XXXXXXXX, naar de Friese voetballer XXXXXXXX, is een voormalig (aanvallende) middenvelder die uitkwam voor Feyenoord en RKC Waalwijk. Met Feyenoord zou hij in één seizoen de beker en de landsitel winnen (de dubbel in 1984).
XXXXXXXX, ‘de koning van de kluts’ (met dank aan Harry Vermeegen) speelde 181 wedstrijden voor Feyemoord waarin hij 65 maal zijn meerwaarde toonde door te scoren. Deze toch wel legendarische speler, opgeleid bij CVV Zwervers uit Capelle aan den IJssel, speelde zich in zijn tweede profseizoen in de basis. Daarna speelde hij nog voor RKC (137 wedstrijden 40 goals)
Jij bent vroeg bij de les.quote:
Kokoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:04 schreef Mark het volgende:
Er kan er maar 1 de Koning van de Kluts zijn
Omdat het geen gemakkelijke man was? Of in ieder geval hij een erg sterke eigen mening had.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef tong80 het volgende:
Waarom speelde Günter Netzer te weinig interland ?
En omdat Beckenbauer liever met Overath samenspeelde.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat het geen gemakkelijke man was? Of in ieder geval hij een erg sterke eigen mening had.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef tong80 het volgende:
Ben zo weg....even paar vraagjes tussendoor.
Waarom speelde Günter Netzer te weinig interland ?
Welk Belgisch duo schakelde AC Milan uit in europa ?
Wie is de 'grootste" doelman in de Braziliäanse voetbalgeschiedenis ? - Tafarel?
Die vorige week overleed? 2x wereldkampioen geworden, maar naam niet onthoudenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef tong80 het volgende:
Wie is de 'grootste" doelman in de Braziliäanse voetbalgeschiedenis ?[/b]
Ik kan met een goed gemoed afscheid nemen van vandaag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:16 schreef Asap het volgende:
Gylmar
Netzer, Gladback tegen Bayern. Bayern mensen hadden meer invloed?
Oh nee, Toch geraden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef tong80 het volgende:
Oh, sorry, de doelman nog. Gisteren overleden.
Neves meen ik me te herinnerenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef tong80 het volgende:
Gilmar was juist. Tot morgen. Helden doelman. Nam pelé in zijn armen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neves meen ik me te herinneren
Wie zijn die Belgen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef tong80 het volgende:
Zondag dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef tong80 het volgende:
De ploeg speelde ook enkele malen Europees. In 1968/69 voor de Beker der Jaarbeurssteden, in 1974/75 de Beker voor bekerwinnaars, en de UEFA Cup in 1985/86. In dat seizoen werden onder andere CA Osasuna, AC Milan en Hajduk Split uitgeschakeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat moeten er vast twee van Waregem zijn. Is van voor 1990, dus wat dat betreft in de goede richting.
Dat bedoel ik, da's Waregem.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
De ploeg speelde ook enkele malen Europees. In 1968/69 voor de Beker der Jaarbeurssteden, in 1974/75 de Beker voor bekerwinnaars, en de UEFA Cup in 1985/86. In dat seizoen werden onder andere CA Osasuna, AC Milan en Hajduk Split uitgeschakeld.
Tot morgen
Juist. Ik zoek het spitsen-duo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, da's Waregem.
Frank Raesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:30 schreef tong80 het volgende:
Welke Belgische verslaggever roept altijd 'BINNEN' bij een doelpunt ?
Ben fan van 'mquote:
PHEC ?quote:Op zondag 1 september 2013 16:14 schreef RobinFriday het volgende:
In het kader van de trotse koploper: 'Waar staat de afkorting PEC voor?'. Graag ook de afkorting van de afkorting.
knap gegoogledquote:Op zondag 1 september 2013 17:04 schreef nightcowboy het volgende:
Prins Hendrik Ende Desespereert Nimmer Combinatie
Correct!quote:Op zondag 1 september 2013 17:04 schreef nightcowboy het volgende:
Prins Hendrik Ende Desespereert Nimmer Combinatie
Klutsers ?quote:Op zondag 1 september 2013 17:41 schreef nightcowboy het volgende:
[..]![]()
Volgende:
Wat hebben André Hoekstra, Harry Lubse en Willi Lippens gemeen?
Scoren neem ik aan. Lubse zat nog bij de WK-78 selectie.quote:Op zondag 1 september 2013 17:56 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Niet wat ik zoek.
Wat deden ze in die ene interland?
Welke éénmalige international werd gezien als de opvolger van van Hanegem?quote:Op zondag 1 september 2013 18:05 schreef nightcowboy het volgende:
Inderdaad, scoorden alle drie een doelpunt in hun enige interland.
Die werd ook z'n opvolger genoemd. Ik bedoel iemand met minder dan 17 interlands.quote:
Adams, Dixon, Winterburn en...quote:Op zondag 1 september 2013 17:41 schreef RobinFriday het volgende:
Uit welke spelers bestond de 'famous back four' van Arsenal in de jaren negentig?
Ik Keown en Adams. De rest is oh-Ja.quote:Op maandag 2 september 2013 11:30 schreef Mark het volgende:
Ik moet zeggen dat ik alleen Adams ernaast wist, die backs ken ik niet meer.
Gullit werd in Milan de zwarte tullip genoemd.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef DonRaja het volgende:
Wie werd tijdens zijn uitverkiezing tot talent van het jaar gekenschetst als een zwarte tulp in een betonnen muur?
Sol Campbell of zat die er net iets te laat?quote:Op maandag 2 september 2013 12:54 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Keown was de stand-in van één van de originele back four, dus die zocht ik eigenlijk niet.
Klopt, maar hem bedoel ik niet.quote:Op maandag 2 september 2013 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gullit werd in Milan de zwarte tullip genoemd.
Angelo Cijntje?quote:Op maandag 2 september 2013 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zoek het wat zuidelijker: G....N T......T
99% van de Feyenoorders is het niet met mij eens. Maar ik vond/vind de vaak bewierookte vleugelspitsen (Taument en Blinker) erg beperkt en eigenlijk qua niveau geschikt meer voor Utrecht ofzo.quote:Op maandag 2 september 2013 13:55 schreef Bos81 het volgende:
Taument, De Schwalbekoning van begin jaren 90
In mijn herinnering heeft hij regelmatig een Schwalbe gemaakt. Maar daar kan ik me in vergissen natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
99% van de Feyenoorders is het niet met mij eens. Maar ik vond/vind de vaak bewierookte vleugelspitsen (Taument en Blinker) erg beperkt en eigenlijk qua niveau geschikt meer voor Utrecht ofzo.
Taument wordt ook maar herinnerd om 1 wedstrijd, Blinker om geen één.
Maar een schwalbekoning vond ik hem zeker niet.
Taument scoorde nog op het WK-94quote:Op maandag 2 september 2013 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, het gaat om een andere speler die nooit echt is doorgebroken.
Ja, tegen Saudi-Arabië. Zijn reactie daarna werd omschreven als extatisch ongeloof.quote:
Wat beschouw je wel als doorgebroken. Ik vind ook dat als je een goede speler bent bij Feijenoord dat je nog niet bent doorgebroken.quote:Op maandag 2 september 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, tegen Saudi-Arabië. Zijn reactie daarna werd omschreven als extatisch ongeloof.
Ik denk als je alleen voor de keeper staatquote:
Een basiskracht in Oranje en een transfer naar een topteam in Europa, waar je ook uitblinkt. Taument heeft het nooit waargemaakt bij Benfica en was verre van basisklant bij Oranje.quote:Op maandag 2 september 2013 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat beschouw je wel als doorgebroken. Ik vind ook dat als je een goede speler bent bij Feijenoord dat je nog niet bent doorgebroken.
Tsja, Taument heeft naar zijn mogelijkheden toch een prima carrière gehad.quote:Op maandag 2 september 2013 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een basiskracht in Oranje en een transfer naar een topteam in Europa, waar je ook uitblinkt. Taument heeft het nooit waargemaakt bij Benfica en was verre van basisklant bij Oranje.
Vind ik ook. Goede clubvoetballer, maar geen supertalent.quote:Op maandag 2 september 2013 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tsja, Taument heeft naar zijn mogelijkheden toch een prima carrière gehad.
Ik vind een Feijenoorder die international wordt tegenwoordig aan inflatie onderhevig.quote:Op maandag 2 september 2013 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een basiskracht in Oranje en een transfer naar een topteam in Europa, waar je ook uitblinkt. Taument heeft het nooit waargemaakt bij Benfica en was verre van basisklant bij Oranje.
Dat gold in de tijd van Van Basten voor elke international.quote:Op maandag 2 september 2013 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind een Feijenoorder die international wordt tegenwoordig aan inflatie onderhevig.
De Boer. Boerens, Van der Boer. Het Boertje, Van Boerke, Boer, Op de Boer, Boerkie, Boerman, Boerie ?quote:Op maandag 2 september 2013 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vind ik ook. Goede clubvoetballer, maar geen supertalent.
Maar, volgende vraag:
Noem tenminste 10 Nederlandse spelers die hebben gespeeld in The Old Firm.
Het zijn er een stuk of 15/16. Zou niet zo moeilijk moeten zijnquote:Op maandag 2 september 2013 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Boer. Boerens, Van der Boer. Het Boertje, Van Boerke, Boer, Op de Boer, Boerkie, Boerman, Boerie ?
Vanenburg, Gullit, Wouters, van Tiggelen, Kieft, Muhren, Thijsen, Rijkaard, de broer van Henk de Vries.....quote:Op maandag 2 september 2013 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat gold in de tijd van Van Basten voor elke international.
Ben moequote:Op maandag 2 september 2013 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn er een stuk of 15/16. Zou niet zo moeilijk moeten zijn
Giovanni van Bronckhorst, Bobby Petta, Arthur Numan, Peter van Vossen, Ronald de Boer, Frank de Boer, Bert Konterman, Jan Vennegoor of Hesselink, Pierre van Hooijdonk, Pieter Huistraquote:Op maandag 2 september 2013 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vind ik ook. Goede clubvoetballer, maar geen supertalent.
Maar, volgende vraag:
Noem tenminste 10 Nederlandse spelers die hebben gespeeld in The Old Firm.
quote:Op maandag 2 september 2013 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Giovanni van Bronckhorst, Bobby Petta, Arthur Numan, Peter van Vossen, Ronald de Boer, Frank de Boer, Bert Konterman, Jan Vennegoor of Hesselink, Pierre van Hooijdonk, Pieter Huistra
Yep, ook allemaal.quote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef Asap het volgende:
Michael Mols, Ricksen, Loovens, Regi Blinker nog en misschien Theo Snelders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Venezuelaquote:Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Er is slechts 1 Zuid-Amerikaans land dat zich nog nooit voor het WK kwalificeerde, welk land?
Suriname, Guyana sowieso allebei niet.quote:Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Er is slechts 1 Zuid-Amerikaans land dat zich nog nooit voor het WK kwalificeerde, welk land?
Hardste wedstrijd ooit? Chili-Italie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:33 schreef tong80 het volgende:
Welke WK-wedstrijd staat bekend als 'The Battle of Santiago ?'
Ver voor jouw tijd.quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hardste wedstrijd ooit? Chili-Italie?
Op de een of ander manier verwacht ik dat je nu weer het verhaal over die Argentijnse Italiaan gaat posten.quote:
Gisteren nog iets over gepost. Dat marokkanen daar een lesje uit kunnen trekken. Qua voetbalgeweld. Volgens mij al snel op slot.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op de een of ander manier verwacht ik dat je nu weer het verhaal over die Argentijnse Italiaan gaat posten.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren nog iets over gepost. Dat marokkanen daar een lesje uit kunnen trekken. Qua voetbalgeweld. Volgens mij al snel op slot.
VBL / lesje voor Marokkanen die spelers aftuigen....Zo doe je het goed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Je hebt toch echt wel bepaalde terugkerende onderwerpen.
Verdedigende middenvelder ?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Spelerspaspoortje:
1992–1995 Bolton Wanderers 114 (8)
1995–1999 Liverpool 100 (3)
1999–2001 Blackburn Rovers 72 (4)
2001–2004 Sunderland 53 (5)
2004–2007 Tranmere Rovers 81 (4)
Wie is dit?
McAteer is goed ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:27 schreef Asap het volgende:
Denk eerder McAteer, maar Babb zou ook kunnen wel zelfde periode/ clubs
Staunton niet, want die speelde ook voor Villa. Jones stopte in bij Liverpool volgens mij en Ruddock en Redknapp hebben veel langer gezeten bij Liverpuddle
Die heb ik een week geleden nog gesteld geloof ikquote:Op donderdag 5 september 2013 13:41 schreef Asap het volgende:
Het team van Real Madrid dat de Uefa CL won in 1998, welke spelers missen?
GK 25![]()
RB 2![]()
CB 4 Fernando Hierro
CB 5![]()
LB 3 Roberto Carlos
DM 6 Fernando Redondo
RM 27![]()
LM 10 Clarence Seedorf
AM 7 Raúl
CF 15![]()
CF 8 Predrag Mijatović
Hehe, die zijn allemaal goedquote:Op donderdag 5 september 2013 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die heb ik een week geleden nog gesteld geloof ik.
Ik mis Illgner, Panucci, Sanchis, Karembeu en Morientes.
Ja, en nog een andere.quote:
Ellerman en Lacatus ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:35 schreef RobinFriday het volgende:
Romario's beste wedstrijd was misschien wel die tegen Steaua in '89. Het werd 5-1 en Romario scoorde drie keer. Wie waren de andere doelpuntenmakers die wedstrijd, voor PSV en Steaua?
Met het commentaar van Evert.quote:
Van wie is dit legendarische commentaar ?quote:
quote:
Zo jammer dat Hugo destijds was gestopt. Hij was pissig omdat op een eindtoernooi alleen maar potjes van het kaliber Ecuador - Saudi-Arabië toegewezen kreeg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Evert deed het later pas. Verder is Evert bekend geworden doordat het Volksparkstadion van Oranje is.
Dat maakte hem juist zo leuk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo jammer dat Hugo destijds was gestopt. Hij was pissig omdat op een eindtoernooi alleen maar potjes van het kaliber Ecuador - Saudi-Arabië toegewezen kreeg.
Hij was trouwens honkbalinternational.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:13 schreef RobinFriday het volgende:
Komt dat schot!
Gaat die schieten denk ik!
Klopt, maar zijn cultstatus was toen naar een hoogtepunt aan het gaan en hij zag dat niet terug in de waardering vanuit de NOS. Meen zoiets te hebben gelezen in een interview.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat maakte hem juist zo leuk.
Hugo mocht altijd Veendam-SC Amersfoort doen.
Komt dat schot!!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:13 schreef RobinFriday het volgende:
Komt dat schot!
Gaat die schieten denk ik!
Op TV was het Theo Reitsma: Wat een goal!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:17 schreef DonRaja het volgende:
spelers enorm op
van Basten moet voorgeven natuuuuurlijk! Doet'ie niet; t'is een doelpunt.Nou! (van Basten scoort in EK-finale 1988 tegen Rusland)
Kan me niet herinneren dat hij de finale heeft becommentarieerd?
Die ging zo vaak in de fout dat Herman Kuiphof alsnog lenzen nam.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Op TV was het Theo Reitsma: Wat een goal!
Grootste nitwit was nog altijd Hans Kraay Sr...quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ging zo vaak in de fout dat Herman Kuiphof alsnog lenzen nam.
Ken je zijn dieptepunt nog ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Grootste nitwit was nog altijd Hans Kraay Sr...
Mijn persoonlijke dieptepunt was dat hij niet door had dat Italië had gewisseld van keeper in een interland met Nederland. Terwijl de ene keeper lang haar had en de andere nagenoeg kaal was...quote:
Alsof Mohammed Ali en Michael Jordan terugkomen.quote:
Poulsen Brylle en Eriksen ?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef RobinFriday het volgende:
Noem twee Deense spitsen die maar één seizoen bij PSV onder contract hebben gestaan. En voor een extra punt en een schouderklopje de derde.
Eriksen is dus faut ?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:40 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Povlsen(!) en Brylle zijn goed.
Weet niet welke Eriksen je bedoeld.
Trusten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:43 schreef RobinFriday het volgende:
Ik kan me inderdaad niet heugen dat er een Eriksen bij PSV heeft gevoetbald.
Die was zo slechtquote:
Klinssman ?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:15 schreef RobinFriday het volgende:
Wie was de bondscoach van Duitsland op Euro 2000?
Der Berti (Vogts)quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:15 schreef RobinFriday het volgende:
Wie was de bondscoach van Duitsland op Euro 2000?
Rare bondscoaches hadden ze daar destijds.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef fanneke het volgende:
Erich Ribbeck.
En zo onbekend is ie nou ook weer niet, was jááárenlang trainer in de Bundesliga bij diverse clubs.
Correct.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef fanneke het volgende:
Erich Ribbeck.
En zo onbekend is ie nou ook weer niet, was jááárenlang trainer in de Bundesliga bij diverse clubs.
De assistenten werden jarenlang bondscoach.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:10 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Correct.
Maar onbekend in de zin van 'het is niet de eerste trainer aan wie je denkt bij een bondscoach vn Duitsland.
Heinrich Himmlerquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:36 schreef RobinFriday het volgende:
Wie is deze Duits international (debuut 2006)?
[ afbeelding ]
Is het niet zo dat het toen wel Russen waren ? Later zijn al die landen afgesplitst en zijn onafhankelijk geworden, in dit geval Oekraine.quote:
Blochin en yashin goed.quote:Op zondag 8 september 2013 13:10 schreef RobinFriday het volgende:
Wilde gok. Michailitsjenko, Blochin en Yashin.
Destijdfs gewoon Rusland idd.quote:Op zondag 8 september 2013 13:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het toen wel Russen waren ? Later zijn al die landen afgesplitst en zijn onafhankelijk geworden, in dit geval Oekraine.
Belanov in 86 idd.quote:Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef Pedroso het volgende:
Overigens was Belanov ook Europees voetballer van het jaar. Michailitsjenko zal het dus wel niet geweest zijn aangezien Blochin en Yashin het zeker zijn geweest.
Bram Geilmanquote:Op zondag 8 september 2013 13:29 schreef Pedroso het volgende:
Welke ex-keeper heet tegenwoordig Gildeman van zijn achternaam maar had in zijn actieve carierre een andere achternaam (zijn echte naam) ?
Heinz 'kroket' Stuy ?quote:Op zondag 8 september 2013 13:34 schreef tong80 het volgende:
Welke doelman werd in 3 EC-1 finales niet gepasseerd ?
Juist. Mooie vent ook.quote:
Johnnie Dusbaba ?quote:Op zondag 8 september 2013 13:57 schreef Pedroso het volgende:
Welke Nederlandse speler (met 4 interlands) was tijdens zijn actieve carriere eigenlijk meer bezig met louche handeltjes in alles wat los en vast zat dan met zijn voetbalcarriere ? Volgens eigen zeggen verdiende hij in zijn tijd dat hij bij Anderlecht voetbalde meer met zijn handel dan met voetbal.
Klopt. Zijn laatste club was NAC, kwam ie binnen met zijn 108 kg...quote:
Hij was toch een kamper ?quote:Op zondag 8 september 2013 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt. Zijn laatste club was NAC, kwam ie binnen met zijn 108 kg...
Kwam uit een familie van kermisexploitanten.quote:
Klein ventje met een matje, kan even niet op zijn naam komen. Heeft maar een paar wedstrijden gespeeld voor Feijenoord.quote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef tong80 het volgende:
Welke Feijenoorder zat ooit vast voor moord ?
Vandaar die horloges.quote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kwam uit een familie van kermisexploitanten.
Linksachter.quote:Op zondag 8 september 2013 14:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klein ventje met een matje, kan even niet op zijn naam komen. Heeft maar een paar wedstrijden gespeeld voor Feijenoord.
Jantje MUlderquote:Op zondag 8 september 2013 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaar die horloges.
Mijn Feijnoorder heeft een bekende naamgenoot.
Was bij MVV dacht ik.quote:Op zondag 8 september 2013 14:24 schreef Bos81 het volgende:
Welke Ex-PSV-er werd ooit betrapt op het stelen van een pinpas uit de portemonnees van een van zijn teamgenoten om zo zijn gokschulden af te kunnen lossen?
Gerets.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef tong80 het volgende:
Welke speler kwam van AC Milan naar MVV ?
Gerets.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef tong80 het volgende:
Welke speler kwam van AC Milan naar MVV ?
Marco Boogers ?quote:Op zondag 8 september 2013 14:40 schreef RobinFriday het volgende:
Over welke (ook in Nl bekende) voetballer zei Harry Redknapp ooit: 'I don't know whether to play him or f*ck him'?
Ginola ?quote:Op zondag 8 september 2013 14:40 schreef RobinFriday het volgende:
Over welke (ook in Nl bekende) voetballer zei Harry Redknapp ooit: 'I don't know whether to play him or f*ck him'?
Ik denk dat je Francescoli bedoelt, maar daar heeft ie zijn zoon naar vernoemd..quote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef tong80 het volgende:
Naar wie had Zidane zijn hond vernoemd ?
Je hebt gelijk Bossiequote:Op zondag 8 september 2013 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Francescoli bedoelt, maar daar heeft ie zijn zoon naar vernoemd..
Volgens mij werden de inwoners van Sovjet Unie gewoon Russen genoemd destijds. toch??quote:Op zondag 8 september 2013 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee Sovjet Unie, dat is toch wat anders
Dat kan toch nog wel onjuist zijn?quote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij werden de inwoners van Sovjet Unie gewoon Russen genoemd destijds. toch??
In principe hebben jullie beiden gelijk. Toenderdijd werd de Sovjet Unie ook gewoon in de volksmond Rusland genoemd, hoewel dat natuurlijk niet geheel correct is.quote:
Laten we het zo zeggen die 2 spelers zouden zichzelf nooit Rus noemen of genoemd hebben.quote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In principe hebben jullie beiden gelijk. Toenderdijd werd de Sovjet Unie ook gewoon in de volksmond Rusland genoemd, hoewel dat natuurlijk niet geheel correct is.
Ze speelden namens Rusland.quote:Op zondag 8 september 2013 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen die 2 spelers zouden zichzelf nooit Rus noemen of genoemd hebben.
Wat bedoel jequote:
Ik had er meer moeten vragen.quote:
Ze speelden voor de Sovjet Unie, niet voor Rusland, jij kan het wel zo noemen maar zo heette het land echt niet toentertijdquote:
Ach GOS kan ook nog. Als je slakken wil leggen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze speelden voor de Sovjet Unie, niet voor Rusland, jij kan het wel zo noemen maar zo heette het land echt niet toentertijd
Nee dat kan niet en ik leg geen slakken, ik geef alleen wat aanquote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach GOS kan ook nog. Als je slakken wil leggen.
Regie Blinker. Giovanni van Bronckhorst en ons Berquote:Op zondag 8 september 2013 16:10 schreef tong80 het volgende:
R....B..... G....v..B....... B....v...A.....
quote:Op zondag 8 september 2013 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Regie Blinker. Giovanni van Bronckhorst en ons Ber
Chakokokidze ?quote:Op zondag 8 september 2013 16:29 schreef RobinFriday het volgende:
Kralj is een Voormalig Yoegoslaaf (en Serv/Montenegrijn). Nikiforov is goed.
Oeh, dat kunnen er veel zijn. Brazilianen huilen vrij snel...quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef RobinFriday het volgende:
"Kijk, dat is de man die heel Brazilië heeft laten huilen".
Over wie gaat deze quote?
Doelman uit 58 denk ik ook.quote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oeh, dat kunnen er veel zijn. Brazilianen huilen vrij snel...
Zidane, Sneijder, de doelman van de eerste finale die ze verloren tegen Uruguay?
Wie dan?quote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doelman uit 58 denk ik ook.
Vandaag weer een held overleden.
In '58 wonnen ze dus dat lijkt me niet.quote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doelman uit 58 denk ik ook.
Vandaag weer een held overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |