Mmm dan kan ik beter wat anders verzinnen, als ik al niet eens weet hoe het moet.quote:
Ik dank dat ik pasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:18 schreef Specularium het volgende:
Ik zou Corrie wel eens aan de xtc willen zien.
Gaat ze lachen als Ron Brandsteder en aan iedereen's penis zitten.
Ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:34 schreef Uccie het volgende:
Oh Karina, ik heb Holland's next topmodel even teruggekeken, dat hostel
Mijn ontbijt bestaat uit koffiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:33 schreef Uccie het volgende:
Ik vond het opstaan, ontbijten en douchen alweer een hele klus.
Bij mij thee en kwark. Ik ga nu even met een parkiet spelen, die nog niet helemaal tam is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn ontbijt bestaat uit koffieZometeen ga ik denk ik de badkamer doen. Inschrijven hoeft blijkbaar nog niet dus dat kan van mijn lijstje.
Pics.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga nu even met een parkiet spelen, die nog niet helemaal tam is.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mij thee en kwark. Ik ga nu even met een parkiet spelen, die nog niet helemaal tam is.
Ik zal eens kijken of hij wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Uccie op 27-08-2013 12:09:31 ]Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of hij wil.Wat een leukerd. Ik had er als kind precies zoeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is van mijn ouders en nog best wel jong (van maart). Hij praat echt de hele dag door, heel veel onverstaanbaar, maar begint nu ook woordjes te zeggen die we wel kunnen ontcijferen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een leukerd. Ik had er als kind precies zoeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze is van mijn ouders en nog best wel jong (van maart). Hij praat echt de hele dag door, heel veel onverstaanbaar, maar begint nu ook woordjes te zeggen die we wel kunnen ontcijferen.
Zelf heb ik een heel ander soort vogeltje:Wat is dat voor een vogeltje, een bont boertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een Pyrrhura, hij is kleiner dan een bont boertje, is nog wel een parkietensoort. Hij is alleen nogal eenkennig, wat vooral voor hem sneu is, want nu wordt ie minder geknuffeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vogeltje, een bont boertje?
Even meer foto's gezocht, maar wat een mooi beestje zeg. Jammer dat hij eenkennig is, zou hij niet gebaat zijn bij een maatje? Op die fotos zie ik ze allemaal met meerdere vogels.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is een Pyrrhura, hij is kleiner dan een bont boertje, is nog wel een parkietensoort. Hij is alleen nogal eenkennig, wat vooral voor hem sneu is, want nu wordt ie minder geknuffeld.
Nou hij is als babyvogel verstoten door de ouder-vogels en door mensen opgevoed. Hij snapt niet zo goed dat hij een vogel is, dus hij kan niet met andere vogels in een kooi. Maar ik heb ook nog twee valkparkieten bij hem in de kamer staan dus hij heeft wel aanspraak.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Even meer foto's gezocht, maar wat een mooi beestje zeg. Jammer dat hij eenkennig is, zou hij niet gebaat zijn bij een maatje? Op die fotos zie ik ze allemaal met meerdere vogels.
Ah oké, dan moet hij het daar dus maar mee doen. Wel raar dat ie eenkennig is terwijl hij door mensen is grootgebracht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou hij is als babyvogel verstoten door de ouder-vogels en door mensen opgevoed. Hij snapt niet zo goed dat hij een vogel is, dus hij kan niet met andere vogels in een kooi. Maar ik heb ook nog twee valkparkieten bij hem in de kamer staan dus hij heeft wel aanspraak.
Het gaat heel langzaam, als hij iemand nog nooit gezien heeft dan wordt hij helemaal wild als je voor de kooi staat. Maar als hij dan even gewend is gaat het wel. Dan kun je hem wel zonnebloempitjes geven die hij dan aanpakt zonder te bijten. Maar aaien door anderen dan mij dat wil hij niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké, dan moet hij het daar dus maar mee doen. Wel raar dat ie eenkennig is terwijl hij door mensen is grootgebracht.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:31 schreef Uccie het volgende:
Hij snapt niet zo goed dat hij een vogel is
Ach nou ja, als hij maar niet teveel gestrest is. Hopelijk komt het nog wel goed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het gaat heel langzaam, als hij iemand nog nooit gezien heeft dan wordt hij helemaal wild als je voor de kooi staat. Maar als hij dan even gewend is gaat het wel. Dan kun je hem wel zonnebloempitjes geven die hij dan aanpakt zonder te bijten. Maar aaien door anderen dan mij dat wil hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |