Ik weet niet waar jij je diploma hebt gehaald maar dat werkt heel ander.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:22 schreef Tja..1986 het volgende:
Waar is die VVE voor?
En een regenpijp kan je toch zelf wel maken? Gewoon kwestie van die conifeer weghalen, beetje graven en met 2 koppelstukken en nieuw stuk pijp zetten op de plek waar die stuk is.
Dan ben je met 2 uurtjes werk en misschien een paar tientjes klaar.
Ja als het zo op te lossen is zullen de kosten inderdaad flink meevallen.. als ik dan kijk of ik met iemand zelf die conifeer kan rooien zal er niet zo'n probleem zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:41 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je diploma hebt gehaald maar dat werkt heel ander.
Je zaagt een stukkie buis af en doormidden en plakt dit over het gat heen.
zo heb ik het jaren lang opgelost toen ik loodgieter was. je moet er wel voor zorgen dat je goede lijm hebt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ja als het zo op te lossen is zullen de kosten inderdaad flink meevallen.. als ik dan kijk of ik met iemand zelf die conifeer kan rooien zal er niet zo'n probleem zijn.
Ik heb daar ook geen diploma voor maar los problemen in mijn eigen huis/tuin altijd zoveel mogelijk zelf op. Deze oplossing werkt voor de afvoer van de wasmachine die de vorige bewoners zo vriendelijk tot de vloer hadden afgezaagd al 2 jaar prima. Zou niet weten waarom dat bij een regenpijp niet zou werken. Maar jouw oplossing is nog makkelijker inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:41 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je diploma hebt gehaald maar dat werkt heel ander.
Je zaagt een stukkie buis af en doormidden en plakt dit over het gat heen.
volgens mij ging het over de riolering, en dan wordt het een heel ander verhaal. dat zijn grotere buizen die niet flexibel zijn en dan is het bijna onmogelijk om er een stuk buis tussen te zetten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen diploma voor maar los problemen in mijn eigen huis/tuin altijd zoveel mogelijk zelf op. Deze oplossing werkt voor de afvoer van de wasmachine die de vorige bewoners zo vriendelijk tot de vloer hadden afgezaagd al 2 jaar prima. Zou niet weten waarom dat bij een regenpijp niet zou werken. Maar jouw oplossing is nog makkelijker inderdaad.
Hij heeft het in de OP over een regenpijp (dat is ook riolering) en die zijn over het algemeen niet zo heel dik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:25 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
volgens mij ging het over de riolering, en dan wordt het een heel ander verhaal. dat zijn grotere buizen die niet flexibel zijn en dan is het bijna onmogelijk om er een stuk buis tussen te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |