Het gaat er dan ook om dat de mogelijkheid er is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Het mooie is dat 90% van de verontwaardigde reageerders precies hetzelfde zou doen als ze de mogelijkheid hadden.
Daar zou het overgrote deel zich dan ook achter verschuilen in het kader van 'Ik heb er toch recht op!'.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om dat de mogelijkheid er is.
Al is het maar de helft; royale beloning voor niks doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:23 schreef k_man het volgende:
Er staat niet dat ze 110.000 euro verdient. Dat is het maximum van haar schaal.
quote:Zo zit de Pvda in elkaar, de middenklasse word leeggezogen en deze rovers kunnen vrij hun gang gaan. Net zoals het bericht aan de minister kamp zou ik deze dame op haar bek willen slaan!
Och.... jij bent zo'n simpel zieltje die Telegraaf reacties gaat bestempelen als "tokkies" en jezelf daardoor hoger op de sociale ladder voelt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:40 schreef OProg het volgende:
Bij de Telegraaf tenminste reactie's waar de klasse vanaf druipt. Gelukkig hebben dez mensen een bijzonder genuanceerde mening.
[..]
Christus te Paard, het gaat er bij mij bijna niet in dat er mensen zijn die zo simpel zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:40 schreef OProg het volgende:
Bij de Telegraaf tenminste reactie's waar de klasse vanaf druipt. Gelukkig hebben dez mensen een bijzonder genuanceerde mening.
Jij wil dit soort reacties als vol van niveau bestempelen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:42 schreef 3-voud het volgende:
Och.... jij bent zo'n simpel zieltje die Telegraaf reacties gaat bestempelen als "tokkies"
Dat maak jij er van. Ik verbaas me gewoon over wat mensen allemaal als reactie opkladderen waarbij echt elke vorm van nuance of niveau verdwenen is.quote:en jezelf daardoor hoger op de sociale ladder voelt.
Ik heb het niet nodig ze hierheen te halen om mezelf groter te voelen...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Jij wil dit soort reacties als vol van niveau bestempelen?
Dus je hebt overal nuance bij nodig? Wie bepaald dat?quote:[..]
Dat maak jij er van. Ik verbaas me gewoon over wat mensen allemaal als reactie opkladderen waarbij echt elke vorm van nuance of niveau verdwenen is.
Past ze goed tussen met dr haatbaard onder de gordel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Stuur maar terug naar Syrie, juist nu.
Er kan wellicht iets gedaan worden aan de duur en hoogte van de regeling, maar je moet het ook niet té onaantrekkelijk maken om de politiek in te gaan. Die mensen beslissen toch over 'onze' miljarden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:52 schreef 3-voud het volgende:
Die hele terugkeerregeling moet op de schop. Gaat nergens over anders dan er misbruik van gemaakt kan worden.
Het ziet er naar uit dat die regeling inderdaad afgeschaft gaat worden. Dat is nieuws van twee weken terug, dus de Telegraaf maakt misbaar over iets dat feitelijk al achterhaald is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:20 schreef DS4 het volgende:
Verder wil ze best aan de slag, alleen is er op dit moment kennelijk voor haar geen functie. Die regeling bestaat echter al heel lang en om daar nu verbaasd over te gaan doen... Als je iets tegen die regeling hebt moet je die afschaffen en niet de mensen bekritiseren die gebruik maken hiervan, conform afspraak...
Daar heeft de Krant van Collaborerend Nederland inderdaad een handje van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat die regeling inderdaad afgeschaft gaat worden. Dat is nieuws van twee weken terug, dus de Telegraaf maakt misbaar over iets dat feitelijk al achterhaald is.
Vooral publieke opinie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:49 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom moet die regeling afgeschaft worden ?
Eens, ik dacht dat de obsessie met andermans inkomen alleen iets voor de Partij van de Afgunst was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Maar wat ik vooral niet snap is de obsessie met andermans inkomen, waar ons land momenteel onder lijdt.
Als je niet eens het lef hebt om iets te doen zonder het risico je oude baan te verliezen, waar haal je dan het gore lef vandaan om wel over de miljarden van de belastingbetaler te beslissen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er kan wellicht iets gedaan worden aan de duur en hoogte van de regeling, maar je moet het ook niet té onaantrekkelijk maken om de politiek in te gaan. Die mensen beslissen toch over 'onze' miljarden.
Ja hoor, door er zo over te denken motiveer je vast veel meer mensen om de politiek in te gaan!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:39 schreef Wokkel het volgende:
Als je niet eens het lef hebt om iets te doen zonder het risico je oude baan te verliezen, waar haal je dan het gore lef vandaan om wel over de miljarden van de belastingbetaler te beslissen?
Zulke slappe wezels kunnen beter raamambtenaar blijven en de koffiemachine bekritiseren.
Ik heb liever mensen die weloverwogen kiezen voor de politiek en er dan voor gaan in plaats van types die bij het minste zuchtje tegenwind weer gauw terug naar de schoot van mama Staat terugrennen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja hoor, door er zo over te denken motiveer je vast veel meer mensen om de politiek in te gaan!
Ik weet niet hoe lang geleden de huidige regeling ingesteld is, dus ik kan het niet vergelijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:42 schreef Wokkel het volgende:
Of wou je zeggen dat deze huidige regeling heeft geleid tot merkbare kwaliteitsverbetering van de Kamerleden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |