Ja, LB, dat denk ik inderdaad. Gelukkig niet zo'n sterke dip als bij de oudste, die viel zelfs af. Mede daardoor ben ik toen met 4 maanden gaan afbouwen. Maar nu hoop ik de 6 maanden toch wel te gaan halen. Wellicht met een flesje (met pap) 's avonds, om te kijken of dan de nachten wat beter gaan.
Wat een beetje slaap al niet met je doet. Eind vorige week zag ik het echt allemaal niet meer zitten en nu kan ik er wel weer even tegenaan!
Wat ik nog wel apart vond, is dat de verpleegkundige vorige keer (2,5 weken geleden) zei dat we met bijvoeding konden beginnen. Nu vroeg ze (dezelfde verpleegkundige) ernaar en zei ik dat hij alleen bv krijgt, omdat hij daar het beste op groeit (met dank aan het advies van Wupwup!). Stond ze bijna te juichen dat ik dee zo goed over had nagedacht en dat dat inderdaad het beste voor M was in deze situatie
Verder is het een prima pro-bv verpleegkundige, die het echt aanbeval om voorlopig nog even door te gaan met de bv, omdat M het prima doet en dat we dan maar mooi de zes maanden gehaald hebben!