Wow, Juud, wat doet David het goed!
En L'tiekje ook zo'n mooie groeierd!
Zoë ik heb geen idee... Maar fijn dat het afbouwen zo zonder problemen lijkt te zijn gegaan!
Even ego:
Ik voel me behoorlijk K** momenteel. M is nu 4,5 maanden en woog met 4 maanden 6610 gr bij 64 cm, afbuigende groeicurve. De bv ging op zich goed, al trok het op mijzelf een behoorlijk zware wissel. Vaak willen drinken, slecht uit de fles drinken, minimaal 2 keer per nacht komen. Hij heeft lang in de cosleeper geslapen, om zo nog zoveel mogelijk nachtrust te krijgen. Maar de laatste weken maakten we elkaar elke twee uur wakker en dan ging M pas slapen als hij aan de borst dronk. Nu slaapt hij op zijn eigen kamer en komt hij over het algemeen nog maar 2 keer per nacht.
Sinds zondag komt hij 's avonds niet meer zelf in slaap, en wil dan de borst. Prima natuurlijk. Alleen werd hij in de loop van de dagen steeds onrustiger aan de borst en werd ook echt boos. Veel happen, maar blijkbaar kwam er niet echt meer wat uit. Gister uiteindelijk een flesje afgekolfde melk gegeven en daarvan dronk hij zo 70 ml op. Daarna kon hij wel lekker slapen.
Nu ben ik deze week weer aan het werk gegaan en heb ik ook nog eens sinds woensdag last van een buikvirus, waardoor ik al ruim 2 dagen weinig trek heb en aan de dunne ben. Ik eet wel, omdat dat moet van mezelf, maar ik voel me niet echt fijn. Daarnaast krijg ik met kolven (naar mijn gevoel) te weinig voeding bij elkaar. Ik kolf in twee keer 250-280 ml bij elkaar. Dit zijn nog niet eens 2 voedingen van 150 ml...
Vandaag lijkt hij flink aan het regelen te zijn gegaan. Maar toch heb ik ergens het idee dat dit het begin van het einde is, omdat de combi bv en werken erg pittig is. En daar voel ik me k** over. Alsof ik enorm faal. Bij R (2,5 jaar) ben ik ook rond deze termijn gestopt met de bv, omdat hij begon af te vallen.
Waarom zou ik niet 6 maanden kunnen voeden? Waarom doet mijn lijf niet gewoon wat ik wil?
Waarom kunnen andere vrouwen het wel gewoon (in mijn omgeving eigenlijk alleen stoppers, omdat ze er geen zin meer in hadden)?
Dinsdag ga ik even met M langs het weeguurtje, kijken of hij weer een mooi lijntje pakt, of dat de dalende lijn wordt voortgezet...
R 09-10-2010
M 20-04-2013