abonnement Unibet Coolblue
pi_131096785
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

BB pas 2 afl gezien van de laatste reeks maar ook de eerste afleveringen van dit seizoen zal ik zeker niet als sterkste omschrijven. Daar is de neerwaartse spiraal ook al een tijd ingezet. Minder lang door gegaan dus minder lang naar beneden.

En wat lees je dan vandaag... een spin off..... van Saul.
Laat ik positief blijven en het een kans geven maar het lijkt me helemaal niks.
Ben het qua BB ook niet helemaal mee eens hoor.
Uiteraard is niet elk seizoen van een serie evengoed als "het hoogtepunt" en dat hoogtepunt is ook nog eens op verschillende momenten. Ik vind: Zolang de serie als idee nog werkt moet je het vooral niet stoppen. Zolang je er een killer einde aan kan geven.
Zo vinden een hoop dat 10 seizoenen bij Friends te veel was, maar ik heb bij elk seizoen genoten en het einde was gewoon hoe het hoort te zijn. Zo ook bij HIMYM, het werkt nog steeds dus waarom stoppen.
Dexter had nog best een aardig zo niet geweldig seizoen kunnen hebben. Waarbij Dexter bekend is als Bay harbor butcher en hij keuzes moet maken om te overleven. Dan hebben we 8 jaar kunnen genieten van dexter met diepte en hoogtepunten maar hebben we ook een killer einde.
Je zou bijna hopen op een extra seizoen.....
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  donderdag 12 september 2013 @ 17:44:19 #202
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_131100328
Ook ik ben het er wel mee eens dat het minder is.
Op zich mag ik de mens Dexter nu wel. Meer bezig met de toekomst, met zijn gevoelens, maar dat strookt totaal niet met de psychopaat die geen gevoelens heeft. Het viel Hannah ook al op.
Maar toch hoop ik dat ie wegkomt met haar en dat dat het einde is. Zou het echt niet leuk vinden als er wat met hem gebeurt.
Maar zelfs met nog maar 2 afleveringen ligt het einde nog helemaal open en dat vind ik wel weer knap geschreven. Er zijn echt nog verschillende opties waardoor het helemaal mis kan gaan....
pi_131102679
Wat een verschrikkelijk seizoen, een waar dieptepunt. Echt schandalig, het is gewoon een slechte soap met blood en gore geworden: de 'brain surgeon' die heel toevallig de zoon van Vogel blijkt te zijn :'). Dexter en zijn guitige apprentice Zach :'). Dexter die - totaal out of character - met Hannah weg wil naar fukking Argentinië :'). Al dat gezeik met Quinn, Deb en Jamie :').

Het gaat echt he-le-maal nergens meer over en het is totaal onlogisch allemaal. Om nog maar te zwijgen over de achterlijke verhaallijn van Masuka en zijn dochter, puur gedaan om hem nog enigszins in het verhaal te betrekken.

Ik kijk het nog uit als afsluiting, maar ik kan me niet meer voorstellen dat dit ooit een serie was waar ik elke week naar uitkeek. Gelukkig heb ik het opgespaard en tien afleveringen achter elkaar gekeken, anders was het helemaal afzien geweest.
Amen.
  donderdag 12 september 2013 @ 19:09:57 #204
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131102711
Geweldig seizoen tot nu toe, ik kijk elke maandag weer uit naar een nieuwe aflevering.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_131102935
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
Geweldig seizoen tot nu toe, ik kijk elke maandag weer uit naar een nieuwe aflevering.
Dan kan ik je ook As The World Turns aanraden. Vergelijkbare top-tv.
Amen.
pi_131112884
Ala je bedenkt dat dit het laatste seizoen is en er nog een paar afleveringen te gaan zijn, is het niveau wel heel droevig.
Ik had een killer-einde verwacht, maar dat zit er nog noet in...
pi_131113145
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
Geweldig seizoen tot nu toe, ik kijk elke maandag weer uit naar een nieuwe aflevering.
troll
pi_131113915
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef Zocalo het volgende:
Ala je bedenkt dat dit het laatste seizoen is en er nog een paar afleveringen te gaan zijn, is het niveau wel heel droevig.
Ik had een killer-einde verwacht, maar dat zit er nog noet in...
Heb ik ook wel ergens. Vond het hele gegeven van een sociopaat fantastisch. En het gebeuren met Rita vond ik ook een ontzettende meerwaarde. Immers: wat doe je met iemand die nooit gevoelens heeft gehad, en ze dan toch heeft cq gebruikt om zijn eigen zelf te verbergen. Zelfs ná Trinity had dat nog een hele toffe kant op kunnen gaan. Hetzij de een hetzij de ander. Maar het verzand in een Lost achtig verhaal.
pi_131114532
Er zijn wel eens dagen dat ik zei dat Dexter beter was dan Breaking Bad.. ze hadden me moeten opsluiten.
pi_131115201
Wat hadden jullie anders verwacht dan stelletje azijnzeikers !
  vrijdag 13 september 2013 @ 00:03:21 #211
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_131115671
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef Godtje het volgende:

Ik kan mij geen serie herinneren die is gestopt op zijn hoogtepunt.
Seinfeld.
pi_131115718
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:08 schreef Jivis het volgende:
Wat een verschrikkelijk seizoen, een waar dieptepunt. Echt schandalig, het is gewoon een slechte soap met blood en gore geworden: de 'brain surgeon' die heel toevallig de zoon van Vogel blijkt te zijn :'). Dexter en zijn guitige apprentice Zach :'). Dexter die - totaal out of character - met Hannah weg wil naar fukking Argentinië :'). Al dat gezeik met Quinn, Deb en Jamie :').

Het gaat echt he-le-maal nergens meer over en het is totaal onlogisch allemaal. Om nog maar te zwijgen over de achterlijke verhaallijn van Masuka en zijn dochter, puur gedaan om hem nog enigszins in het verhaal te betrekken.

Ik kijk het nog uit als afsluiting, maar ik kan me niet meer voorstellen dat dit ooit een serie was waar ik elke week naar uitkeek. Gelukkig heb ik het opgespaard en tien afleveringen achter elkaar gekeken, anders was het helemaal afzien geweest.
Dit ja :') Heb er niet veel aan toe te voegen. Eeuwig zonde. Terwijl het na de eerste paar episodes nog prima kon, Quinn die Zach stalkt en Dexter in actie ziet, etc... Maar nee hoor, in plaats daarvan krijgen we een of andere vreselijk saaie romantische subplot met hem.
pi_131116430
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

En wat lees je dan vandaag... een spin off..... van Saul.
Wacht, wat?
  vrijdag 13 september 2013 @ 01:39:16 #214
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131117508
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:03 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

troll
Ik meen het absoluut serieus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:04:23 #215
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_131120714
Yup, ik vind het wel een karakter waar je wat mee kunt overigens... maar we moeten maar even zien hoe dit uitpakt.

Als er een gelijkwaardig schrijversteam achter zit, waarom niet?
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_131120952
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:19 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Heb ik ook wel ergens. Vond het hele gegeven van een sociopaat fantastisch. En het gebeuren met Rita vond ik ook een ontzettende meerwaarde. Immers: wat doe je met iemand die nooit gevoelens heeft gehad, en ze dan toch heeft cq gebruikt om zijn eigen zelf te verbergen. Zelfs ná Trinity had dat nog een hele toffe kant op kunnen gaan. Hetzij de een hetzij de ander. Maar het verzand in een Lost achtig verhaal.
Maar het was ook tof dat hij bij Rita zichzelf helemaal zat te analyseren en zat te bedenken wat voor emotionele reacties hij moest gebruiken om normaal over te komen. Nu heeft hij gewoon emoties wanneer hij emoties heeft.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131121179
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef PSV1990- het volgende:
Wat hadden jullie anders verwacht dan stelletje azijnzeikers !
Een spannend einde?

Dit is een beetje alsof je naar een restaurant gaat voor een diner van meerdere gangen en de eerste gangen culinaire hoogstandjes zijn, halverwege de maaltijd het ook nog best lekker is, maar waarbij de kok voor de laatste gang met een blinddoek om allerlei willekeurige ingredienten uit de keukenkast heeft gepakt en op je bord heeft geflikkerd. "En we sluiten af met een lasagne van pindakaas, pepermunt, zalm en koffiebonen".
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131121474
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:23 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Een spannend einde?

Dit is een beetje alsof je naar een restaurant gaat voor een diner van meerdere gangen en de eerste gangen culinaire hoogstandjes zijn, halverwege de maaltijd het ook nog best lekker is, maar waarbij de kok voor de laatste gang met een blinddoek om allerlei willekeurige ingredienten uit de keukenkast heeft gepakt en op je bord heeft geflikkerd. "En we sluiten af met een lasagne van pindakaas, pepermunt, zalm en koffiebonen".
+1 voor je vergelijking.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  Forum Admin vrijdag 13 september 2013 @ 11:27:54 #219
35723 crew  GGMM
pi_131122825
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef Godtje het volgende:
Ik kan mij geen serie herinneren die is gestopt op zijn hoogtepunt.
The Wire.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131123170
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:23 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Een spannend einde?

Dit is een beetje alsof je naar een restaurant gaat voor een diner van meerdere gangen en de eerste gangen culinaire hoogstandjes zijn, halverwege de maaltijd het ook nog best lekker is, maar waarbij de kok voor de laatste gang met een blinddoek om allerlei willekeurige ingredienten uit de keukenkast heeft gepakt en op je bord heeft geflikkerd. "En we sluiten af met een lasagne van pindakaas, pepermunt, zalm en koffiebonen".
^O^
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 13 september 2013 @ 13:01:23 #221
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_131125062
Het is een laatste seizoen waar verschillende verhaallijnen die men al jaren wil zien eindelijk uitgebuit kunnen worden. In plaats daarvan wordt er gefocust op nieuwe personages, en hebben regulars als Masuka, Angel en Quinn weinig tot niks te zoeken in dit seizoen.

Een ware aanfluiting welke twee afleveringen niet meer goed gaat maken.
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:09:20 #222
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_131125310
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:01 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Het is een laatste seizoen waar verschillende verhaallijnen die men al jaren wil zien eindelijk uitgebuit kunnen worden.
Dat mis ik inderdaad uiteindelijk ook wel. Ik had gehoopt dat hij langzaam aan ontmaskerd zou worden. Waarbij puzzelstukjes uit het verleden op z'n plaats zouden vallen zoals dat hij bijv. The Bay Harbor Butcher was. Of misschien waren mijn verwachtingen te hoog na het einde van het vorige seizoen. Wat ik wel weer sterk vond.

Eerst vond ik het jammer dat dit het laatste seizoen was. Maar inmiddels zie ik dat ze ook absoluut niet langer hadden moeten doorgaan. Al ben ik nog wel benieuwd of die spin-off er ook daadwerkelijk gaat komen.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_131126674
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:09 schreef Peter88Online het volgende:

[..]

Dat mis ik inderdaad uiteindelijk ook wel. Ik had gehoopt dat hij langzaam aan ontmaskerd zou worden. Waarbij puzzelstukjes uit het verleden op z'n plaats zouden vallen zoals dat hij bijv. The Bay Harbor Butcher was.
Dit is inderdaad een groot gemis ja, iets waarvan ik denk dat iedereen dit wel had verwacht/gehoopt. Ja, Quinn kwam er wel dichtbij wel :') :N

Lettend op hoe dit dramatisch seizoen voortkabbelt, is het enige dat Dexter wellicht kwalijk wordt genomen het in bescherming nemen van Hannah "I don't wear any disguise" McKay :')
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:09:25 #224
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_131133724
Dexter blijft Dexter, maar deze laatste eps zijn zooooo slecht. Die dochter van Masuka bv, heb je niks aan! En dat zo'n Hannah niet haar haar verft en knipt, zo dom.
opgezegd@fok.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')