Klopt maar toch een nare speler om tegen te moeten lijkt me. Versloeg Federer hier vorig jaar en heeft zelfs in de Wimbledon finale gestaan (saaiste GS finale ooit overigens).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft een zaadje. Zie ook niet wat hij daar te zoeken heeft, want hij laast het werkelijk altijd afweten als het er echt op aankomt.
Dat vind ik niet. Als hij op voorsprong komt tegen de top vier choket hij het eigenlijk altijd weg.quote:
Blake met misschien zijn laatste wedstrijdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is al uit.
Ikvind het weinig soeps - alleen Hewitt-Baker (tweede wedstrijd vanaf 19.00 uur NL tijd op Louis Armstrong) lijkt me nog wel aardig.
Ja, klopt, maar bijvoorbeeld in die Wimbledonfinale had hij 0,0 kans.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Klopt maar toch een nare speler om tegen te moeten lijkt me. Versloeg Federer hier vorig jaar en heeft zelfs in de Wimbledon finale gestaan (saaiste GS finale ooit overigens).
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=BA47&oId=F324quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Als hij op voorsprong komt tegen de top vier choket hij het eigenlijk altijd weg.
Mwah. Verslaat met grote regelmaat Murray en Federer. Is inderdaad behoorlijk slecht tegen Nadal en Djokovic, maar won laatst toch nog van die laatste.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Als hij op voorsprong komt tegen de top vier choket hij het eigenlijk altijd weg.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=BA47&oId=F324
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=BA47&oId=MC10
En daarnaast tegen Djokovic halve finale Wimbledon 2010 gewonnen. Alleen tegen Nadal altijd kansloos, maar dat is bijna iedereen.
Ik zie het. Maar hoe vaak zitten we niet te kijken naar Berdych terwijl hij partijen wegchoket. Weet niet tegen wie hij dat anders doet dan maar ik heb niet het idee dat ik het me verbeeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwah. Verslaat met grote regelmaat Murray en Federer. Is inderdaad behoorlijk slecht tegen Nadal en Djokovic, maar won laatst toch nog van die laatste.
Waarom?quote:
twitter:SI_BTBaseline twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 22:27:4530-year old Argentinian qualifier Maximo Gonzalez, the man who beat Janowicz, has won three hard court matches in his entire career. Three. reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:39 schreef detennismaster het volgende:
twitter:SI_BTBaseline twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 22:27:4530-year old Argentinian qualifier Maximo Gonzalez, the man who beat Janowicz, has won three hard court matches in his entire career. Three. reageer retweet
7 ja, waarvan 4 in de slotgame. 3 op eigen service in de tiebreakquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Pospisil inmiddels naar 10-10 in de tie-break. Zelf volgens mij nu al 7MP gehad?
En een veegpartij ook echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:39 schreef detennismaster het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
MP Dutra Silva op eigen service..wedden dat het raak is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |