Welkom terug.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk gewoon een enorme sensatie zijn als hij niet wint, Mats deed het alleen overkomen alsof Federer hier bijna de underdog was
Stond gisteren onderhands te serveren met kramp in hand en benen. D'n Duut zal wel balen van die regen gisteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
Pospisil moet een vijfde set spelen..was te verwachten na de 4-0 tussenstand die nog op het bord stond van gisteren.
Zonde voor de XL gamequote:
Ik zag het iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stond gisteren onderhands te serveren met kramp in hand en benen. D'n Duut zal wel balen van die regen gisteren.
De backhand in de tribune is mijn beste slag helaasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken die commentatoren nooit naar Federers wedstrijden ofzo? Net slaat Federer een afzwaaier met zijn backhand en heeft de Belgische commentator het over een ongewone misser van Federer. Dan doen ze vrijwel allemaal. Als er één slag in negatieve zijn kenmerkend is voor Federer is het wel die afzwaaier met zijn backhand.
Voluit op een irritante toeschouwer of per ongeluk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
De backhand in de tribune is mijn beste slag helaas
per ongeluk uiteraardquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voluit op een irritante toeschouwer of per ongeluk?
quote:
Waarom haat je op Pospisil?quote:
Waarschijnlijk omdat hij in Pospisil had gekozen in de XLgame.quote:
Gohquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef franklop het volgende:
Almagro gaat alvast voor een 5-setter zie ik
en de re-re-re-re-re breakquote:
Ja, maar het blijft een zaadje. Zie ook niet wat hij daar te zoeken heeft, want hij laast het werkelijk altijd afweten als het er echt op aankomt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:08 schreef Gruisman het volgende:
Berdych is gewoon een top-5 speler... verdomme he
Dat valt echt wel meequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft een zaadje. Zie ook niet wat hij daar te zoeken heeft, want hij laast het werkelijk altijd afweten als het er echt op aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |