De PO is ook wel altijd van het leedvermaak geweest.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:38 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een typisch SBS programma.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Theorie en praktijk in 1x gehaald. Daarna voor bijbaantje in veel verschillende auto's gereden op veel drukke punten. Kan daardoor nu wel redelijk goed rijden.
Ja nu kunnen we eindelijk serieus over de uitzending praten, wat een verademing.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
Nu we een aantal vaste waarden in dit topic missen, is er ook een stuk minder bagger moet ik zeggen.
Praktijk is pure loterij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Theorie en praktijk in 1x gehaald. Daarna voor bijbaantje in veel verschillende auto's gereden op veel drukke punten. Kan daardoor nu wel redelijk goed rijden.
Ja best wel jammerquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
Nu we een aantal vaste waarden in dit topic missen, is er ook een stuk minder bagger moet ik zeggen.
Altijd gevaarlijk...mensen die dat van zichzelf zeggenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heb een keer auto gehuurd in Argentinie. 6 baans, of 8 als dat pastte.quote:
Redelijk goed he, goed goed durf ik het niet te noemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Altijd gevaarlijk...mensen die dat van zichzelf zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |