Deze gedachtegang heb ik ook hoor. Doe veel dingen alleen en het blijft raar om te zeggen dat je iets alleen doet, als dat niet 'de norm' is. Ik doe het ook niet omdat ik het echt leuker vind om alleen te gaan, maar meer omdat ik het anders helemaal niet doe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:05 schreef Miniem het volgende:
Omdat iemand mij een vraag stelt.
En ik er dan miss dieper over nadenk.
Met wie was je? Niemand.
Iedereen was met een groep, ik alleen.
En bij de mensen bij wie je staat heb je dan ook niet echt veel aanspraak. En dan heb ik het idee dat ik er buiten val.
En ik heb dan eerst ook het idee dat ik het leuk vind/vond maar daarna denk je eraan terug.
Ik doe mijm best maar ik voel me zo ongelooflijk kut na zulke dingen.
Waar paniekte je over dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik had een soort paniekaanval afgelopen nacht. Buuhhhhwwww....
Ja, idd zo bedoelde ik het ook. Weet alleen niet hoe ik moest zeggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze gedachtegang heb ik ook hoor. Doe veel dingen alleen en het blijft raar om te zeggen dat je iets alleen doet, als dat niet 'de norm' is. Ik doe het ook niet omdat ik het echt leuker vind om alleen te gaan, maar meer omdat ik het anders helemaal niet doe.
Ik denk zelf dat dat meisje het negatief bedoelt. Het is vooral dat veel mensen het niet snappen. Je 'hoort' dingen niet alleen te doen.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, idd zo bedoelde ik het ook. Weet alleen niet hoe ik moest zeggen
Ik heb geen flauw idee. Ik voelde me bezeten.quote:
For what it's worth: Ik vond je zaterdag iig goed bezigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik voelde me bezeten.
Du kan gjøre det!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:58 schreef Insomnium het volgende:
Urgh...
Vanavond start mijn Noorse taal cursus.
In een grote groep mensen.
Ben zo zenuwachtig.
Ja het leren heb ik geen probleem mee.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:59 schreef seasushi het volgende:
Sow...... Val ik opeens sinds 48 uur in een duister diep donker gat......
Hoe uit zich dat? Alleen psychisch of ook een sterk lichamelijke reactie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik had een soort paniekaanval afgelopen nacht. Buuhhhhwwww....
Beide. Het was net alsof er iets "knapte". Ik was zomaar extreem gespannen en ik voelde me constant agressief. Daarnaast had ik last van "gekke" gedachten en had ik moeite om in aanraking te komen met mijn "rationele ik". Ik keek in de spiegel, maar ik herkende mezelf niet meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:18 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
Hoe uit zich dat? Alleen psychisch of ook een sterk lichamelijke reactie?
Ik vroeg mij af of mensen hier dit ook hebben. Het ene moment dramatisch, niks gaat goed komen, het heeft geen zin meer. Een uur later kan ik me extreem goed voelen, nergens meer bang voor, enthousiast, makkelijk met iedereen praten. Denk dat ik alles kan. Dat is natuurlijk super maar ik vraag me af in hoeverre mensen hier ook vaak dat verschil hebben tussen superslecht voelen en extreem goed?
Dat herken ik wel. Komt bij mij vaak door sociale situaties; als ik alleen thuis ben gaat het meestal goed, maar dan spreek ik iemand of loop ik over straat en dan kan ik ineens omlaag schieten, ben ik vol zelfhaat en schaamte, vind ik dat ik dood moet, enz.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:18 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af of mensen hier dit ook hebben. Het ene moment dramatisch, niks gaat goed komen, het heeft geen zin meer. Een uur later kan ik me extreem goed voelen, nergens meer bang voor, enthousiast, makkelijk met iedereen praten. Denk dat ik alles kan. Dat is natuurlijk super maar ik vraag me af in hoeverre mensen hier ook vaak dat verschil hebben tussen superslecht voelen en extreem goed?
Dat hoop ik wel, hier heb ik in de afgelopen jaren naartoe gewerkt. Euforie had ik ook niet verwacht maar dit is het andere uiterstequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef Murmeli het volgende:
Mooi minth! Dat gevoel komt misschien later nog wel. Ik was de dag dat ik afstudeerde ook niet blij. Helemaal kapot van alle spanning enzo. Dus het hoeft niet perse iets te zeggen dat je het nu niet als blij voelt.
Dank! Dat is ontzettend waar, die stress valt wegquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:34 schreef Cue_ het volgende:
Feli minthy *o*
Ach al ben je er niet blij mee/om.. boeiend. Voordeel is dat je er nu vanaf bent
Het heeft een streepje voor op de ander inderdaad. Ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me wel wat.quote:
Dat gevoel kan ik wel beamen, heb ook wel eens zo'n aanval gehad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik voelde me bezeten.
quote:
Dank jequote:
Nah, ik hang als beloning de hele avond op de bank Hot Shots te kijken, da's al heel watquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
de rest telt toch niet meer joh
Verwen je zelf eens, neem een lekker bad en wat lekkere snacks ofzo.
Je hebt er niks aan, maar toch een dikke knuffel voor jouquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Miniem het volgende:
Ik heb serieus zon gruwelijke hekel aan mezelfik blijf er met mijn gedachten in hangen. Ik ben er echt klaar mee.
Ik heb ook een hekel aan mezelf. Maar ik beschouw het niet als een probleem. Ik vind het een groter probleem dat ik een hekel heb aan een bepaalde groep mensenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Miniem het volgende:
Ik heb serieus zon gruwelijke hekel aan mezelfik blijf er met mijn gedachten in hangen. Ik ben er echt klaar mee.
Hot shots?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Nah, ik hang als beloning de hele avond op de bank Hot Shots te kijken, da's al heel wat
[..]
Je hebt er niks aan, maar toch een dikke knuffel voor jou
Twee gortdroge films (qua humor). Dat kan m'n kop aan wat aandacht erbij houden betreftquote:
quote:
Held! Lag tot 5 uur vanochtend wakker .. nu denk ik dat ik ook wel zo kan pittenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik voel me nu weer 90% mezelf dus waarschijnlijk kan ik zo zonder problemen lekker slapen
Fijn! Ik hoop dat je nooit weer zo'n aanval krijgt, die zijn behoorlijk eng en bagger...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik voel me nu weer 90% mezelf dus waarschijnlijk kan ik zo zonder problemen lekker slapen
Als ik vannacht de huizen in de fik kan laten vliegen en mensen het stuipen op het lijf weet te jagen, dan weet ik hoe laat het isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Held! Lag tot 5 uur vanochtend wakker .. nu denk ik dat ik ook wel zo kan pitten
Dank jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn! Ik hoop dat je nooit weer zo'n aanval krijgt, die zijn behoorlijk eng en bagger...
Succes bij het slapen!
Maar het feit dat je dat beseft zegt toch ook voldoende dat je het misschien naast je neer kunt leggen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:04 schreef seasushi het volgende:
Vanuit het niks weer in een depressie glijden. Daar heb ik geen externe factoren voor nodig. Dat kunnen de stofjes in mijn hoofd primaPaniek hier. Ik heb hier geen zin in. Medicatie. Ook daar geen zin in, maar wetende dat dit beter is anders kruip ik binnenkort van ellende over de grond.
Ja. Doe ik ook. Maar de extra medicatie zorgt voor een hoop zombiachtige bijwerkingen. Noodzakelijk. Het idee alleen al maakt me aan het kokhalzen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar het feit dat je dat beseft zegt toch ook voldoende dat je het misschien naast je neer kunt leggen?
Gebeuren die momenten met name op het werk? Net voor of naar het werk gaan? Tijdens het slapen of terugkomt bij thuis na het werk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:37 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ja. Doe ik ook. Maar de extra medicatie zorgt voor een hoop zombiachtige bijwerkingen. Noodzakelijk. Het idee alleen al maakt me aan het kokhalzen.
Wat dan wel weer een pluspunt is na de zoveelste depressie: Ik weet dat het weer voorbijgaat. Het is alleen even "uitzitten"
Al een paar jaar afgekeurd wegens manisch-depressief. Sindsdien leek het beter te gaan. Maar nu is het blijkbaar tijd. Wellicht mijzelf niet genoeg in acht genomen volgens mijn leefregelsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gebeuren die momenten met name op het werk? Net voor of naar het werk gaan? Tijdens het slapen of terugkomt bij thuis na het werk?
Oe! Heftigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef seasushi het volgende:
[..]
Al een paar jaar afgekeurd wegens manisch-depressief. Sindsdien leek het beter te gaan. Maar nu is het blijkbaar tijd. Wellicht mijzelf niet genoeg in acht genomen volgens mijn leefregels
Wij ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:26 schreef Cue_ het volgende:
Om half 2 m'n adviesgesprek. Ben zeeeer benieuwd..
In mijn ogen klinkt het als een soort gesprek waarbij je verteld wordt wat je behandelopties zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wij ookWat voor advies gesprek? Van werk? Weet zo even niet wat een advies gesprek is
En het tijdspad, doelen bespreken, had ik vorige week tenminste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
In mijn ogen klinkt het als een soort gesprek waarbij je verteld wordt wat je behandelopties zijn.
Nee van de psych. Wat voor behandeling ze me willen gevenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Wij ookWat voor advies gesprek? Van werk? Weet zo even niet wat een advies gesprek is
Voor mijn dochter zorgen, met de hond lopen, schilderen, lezen, op FOK! rondhangenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oe! HeftigSorry dat ik het vraag maar hoe kom je dan een beetje de dag door? Op zo'n manier lijkt elke dag mij wel erg zwaar. Heb je ergens doelen etc? Ik voel me dan op zo'n moment echt weer een eikhol die verdriet heeft over een ex ipv afgekeurd wegens manisch depressief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |