quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ff die 16 Aug. baby's eruit rammelen?
[ afbeelding ]
Nee ik struisvogel liever nog even door tot ik iets meer zekerheid hebquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:32 schreef DJMomo het volgende:
Musique, wil je er al in met je twinnies? donders, gewoon elke maand 1 jongens@
no problemo! je roept maar!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:37 schreef Musique het volgende:
[..]
Nee ik struisvogel liever nog even door tot ik iets meer zekerheid heb![]()
Maar idd, 2014 wordt wel het jaar van de tweelingen zie ik!
Dat weet ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef Burdie het volgende:
RFR, tegenwoordig bestaat er zoiets als een pret-echo![]()
.
Musique had een pret echo vandaag met 7w4dquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:19 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mij wordt voorgehouden dat die pretecho pas vanaf 20 weken kan. Zit iedereen nu tegen me te liegen! *heeft een hormonen-opvlieger*
een vitaliteitsecho valt toch niet onder "pret"??quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Musique had een pret echo vandaag met 7w4d.
Voor een geslachtsbepaling kan je vanaf ca 16 weken terecht. Wij gaan volgende week even spieken met 16w1d
Alles wat geen echo is via vk of gyn telt als "pret"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:31 schreef Sleehakschoen het volgende:
een vitaliteitsecho valt toch niet onder "pret"??
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Alles wat geen echo is via vk of gyn telt als "pret"
En dan heb je sommige die voor de leuk ook nog extra zal betalen voor een alien viewing van het kind.aka 3d/4d
is dat het criterium ja? Ok, tnxquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Alles wat geen echo is via vk of gyn telt als "pret"
omgquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ff die 16 Aug. baby's eruit rammelen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ook een te kort aan water zijn, ik had vroeger vaak kramp na een serieus avondje stappen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:12 schreef NoBoNo het volgende:
Heee, je moet er wat voor overhebben voor nieuwe kozijnen he!![]()
Kramp is meestal een te kort aan bepaalde stoffen:niet zo vreemd dat ik wat tekorten heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ook een te kort aan water zijn, ik had vroeger vaak kramp na een serieus avondje stappen.
Als tiener heb ik een poos elke nacht kramp gehad en toen durfde ik niet meer te gaan slapen.
Ik had gister migraine dus ik heb niet meer gekeken, maar wat leuk!!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:37 schreef Musique het volgende:
[..]
Nee ik struisvogel liever nog even door tot ik iets meer zekerheid heb![]()
Maar idd, 2014 wordt wel het jaar van de tweelingen zie ik!
gezelligquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:15 schreef NoBoNo het volgende:
Kleine status update voor ons kleine dorpje van nog geen 1500 inwoners. Komende half jaar staan er 10 babies op de planning, waarvan 1 tweeling.
Mijn man wil het nog steeds niet wetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:31 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
een vitaliteitsecho valt toch niet onder "pret"??
En ik dacht dat jouw vriend het geslacht niet wilde wetenof is ie van gedachten veranderd?
Harde buiken weer verdwenen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:48 schreef Cwen het volgende:
Goedemorgen! Vroege meld, de lange nachten zijn nu blijkbaar wel opgehouden. Verder helaas niets aan de hand hier!
Klinkt alsof de basisschool er straks goede zaken gaat doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:15 schreef NoBoNo het volgende:
Kleine status update voor ons kleine dorpje van nog geen 1500 inwoners. Komende half jaar staan er 10 babies op de planning, waarvan 1 tweeling.
Even een blokje sunlight zeep in je bed leggen, bij je voeten (onder je matras). Niemand weet hoe het kan, maar het werkt echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Kramp in je been hoort bij zwangerschap?? gistermorgen wakker geworden met kramp en het is nu nog niet weg.
volgens mij niet. Huid plooit netjes en snel terug en plas nog genoeg. Heb wel ook pijn in mijn bovenbenen. Heb ik 1x eerder gehad. En toen dacht de HA aan acute jeugdreuma. Dat was niet zo maar een eiwitaanval op mijn spieren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Fr Ben je niet uitgedroogd? Ik had hele pijnlijke spieren van uitdroging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |