quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ff die 16 Aug. baby's eruit rammelen?
[ afbeelding ]
Nee ik struisvogel liever nog even door tot ik iets meer zekerheid hebquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:32 schreef DJMomo het volgende:
Musique, wil je er al in met je twinnies? donders, gewoon elke maand 1 jongens@
no problemo! je roept maar!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:37 schreef Musique het volgende:
[..]
Nee ik struisvogel liever nog even door tot ik iets meer zekerheid heb![]()
Maar idd, 2014 wordt wel het jaar van de tweelingen zie ik!
Dat weet ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef Burdie het volgende:
RFR, tegenwoordig bestaat er zoiets als een pret-echo![]()
.
Musique had een pret echo vandaag met 7w4dquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:19 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mij wordt voorgehouden dat die pretecho pas vanaf 20 weken kan. Zit iedereen nu tegen me te liegen! *heeft een hormonen-opvlieger*
een vitaliteitsecho valt toch niet onder "pret"??quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Musique had een pret echo vandaag met 7w4d.
Voor een geslachtsbepaling kan je vanaf ca 16 weken terecht. Wij gaan volgende week even spieken met 16w1d
Alles wat geen echo is via vk of gyn telt als "pret"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:31 schreef Sleehakschoen het volgende:
een vitaliteitsecho valt toch niet onder "pret"??
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Alles wat geen echo is via vk of gyn telt als "pret"
En dan heb je sommige die voor de leuk ook nog extra zal betalen voor een alien viewing van het kind.aka 3d/4d
is dat het criterium ja? Ok, tnxquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Alles wat geen echo is via vk of gyn telt als "pret"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |