Jammer dat er geen nieuwe meer worden gemaakt. De meeste kan ik wel dromen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:11 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind dit echt een legendarisch programma
Ik had op een gegeven moment alle dubbelpockets in de kast (op eentje na). Toen vond ik mijzelf ongelofelijk stoer.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb alle jaargangen op mijn computer vanaf 1983.
pi_136029132quote:
Jij was daarbij?quote:
Maar ja he, ies graties. En weer een kans om Fokkers in hun onnatuurlijke habitat te observeren.quote:
Wij als crew dienen het goede voorbeeld te geven.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ja he, ies graties. En weer een kans om Fokkers in hun onnatuurlijke habitat te observeren.
Helaas had niemand een naambordje opquote:Op maandag 27 januari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ja he, ies graties. En weer een kans om Fokkers in hun onnatuurlijke habitat te observeren.
Ben ik crew? Vet.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij als crew dienen het goede voorbeeld te geven.
Duck?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas had niemand een naambordje opDus geen idee wie wie was. Ik heb wel donald gezien.
Hij had dit keer wel een broek aanquote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat hij nooit een broek draagt heb ik die nooit gezien.
Ja.quote:
Alleen users die met een G beginnen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is mijn taak?
Mag ik bannen
Probeer het zou ik zeggenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is mijn taak?
Mag ik bannen
René begint met een Rquote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen users die met een G beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |