Dit dus.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:09 schreef MAHL het volgende:
En? Niets mis met een corrigerende tik. Anders worden het ettertjes die denken dat de wereld voor hen alleen is. Discipline, dat moeten ze leren.
Kom maar door ja, dat is wel belangrijk als je verdere advisering wil.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:21 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik zal even naar mijn zusje toegaan, misschien kan ik wel pics nemen van het geslagen deel
Nee, het gaat er om dat het rode deel duidelijk zichtbaar is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef GreatBritain het volgende:
Jongens,ik heb een pic van haar been dat geslagen is, alleen heeft ze haar beenhaar voor een stukje laten staan![]()
is dit erg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat het rode deel duidelijk zichtbaar is.link staat ergens in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom zeg, ik zie bijna nietsquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef GreatBritain het volgende:
http://i.imgur.com/xLA2YFo.jpg
misschien stel ik me wel aan
Ohja, dit is wel normaal ja. Doen de leraren op school toch ook altijd?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef GreatBritain het volgende:
Hmm ik had een riem gebruikt, dit gaat nergens over.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef GreatBritain het volgende:
In uwen tijd misschien, in de huidige tijd nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:31 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ohja, dit is wel normaal ja. Doen de leraren op school toch ook altijd?
Riemquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:31 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hmm ik had een riem gebruikt, dit gaat nergens over.
valt wel mee eigenlijk, ik denk dat ze geen zin had om te scherenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Beenhaar in de zomerDie is duidelijk lelijk
on topic graagquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef Vaatwastablet het volgende:
BeenhaarDie neukt duidelijk dus nooit.
Moeten we jouw met een bamboestok te grazen nemen? Gewoon 1 recht op je bakkes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Riem
Bamboestok komt harder aan
neequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:38 schreef Der_Profi het volgende:
Heb je aan haar gevraagd of je foto's mocht maken van haar geslagen (en tevens enigszins behaarde) been voor je topic?
Pas maar op dat ik die bamboestok niet in uw nol steekquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:39 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Moeten we jouw met een bamboestok te grazen nemen? Gewoon 1 recht op je bakkes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |