wat gebeurd er dan als ik het meld aan de AMK?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef Renesite het volgende:
AMK, anonieme melding. Maar doe iets, of houd je niet genoeg van je zusje, is ze het niet waard?
De bedoeling was om die zin in het Engels te typen, maar blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:10 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Waarom praat je een onverstaanbare taal hier?
Dan is het geregistreerd en wordt er mogelijk contact opgenomen in hoeverre ze het serieus nemen. Maar vaak wordt er gebeld of er iets gaande is. Zoiets heb ik eens meegemaakt. Of ze komen gewoon langs.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:19 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
wat gebeurd er dan als ik het meld aan de AMK?
ik zal even naar mijn zusje toegaan, misschien kan ik wel pics nemen van het geslagen deelquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:19 schreef Waterloos het volgende:
[..]
De bedoeling was om die zin in het Engels te typen, maar blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd.
Wat ik wilde aangeven was dat ik het verhaal niet bepaald geloofwaardig vond, aangezien hier zeer regelmatig verzonnen topics worden aangemaakt.
neeen, beenhaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef GreatBritain het volgende:
Jongens,ik heb een pic van haar been dat geslagen is, alleen heeft ze haar beenhaar laten staan![]()
is dit erg?
Is het eenmalig? Oooooooooohquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:24 schreef MichaelScott het volgende:
Of je overdrijft niet zo.
Waarom moet je het AMK lastig vallen voor een incident?
Je kunt het beter eerst melden aan je vader en (stief-)moeder.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:19 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
wat gebeurd er dan als ik het meld aan de AMK?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |