Waarom praat je een onverstaanbare taal hier?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:08 schreef Waterloos het volgende:
Pics of your crying sister or didn't happen.
Klinkt als mijn vader, en daar kom jij in het verhaal. Niets mis met je zusje beschermen. Nou was het voor mij makkelijker natuurlijk omdat ik een vrouw ben, maar toch...quote:
het was geen corrigerende tik. Het was echt gewoon slaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:09 schreef MAHL het volgende:
En? Niets mis met een corrigerende tik. Anders worden het ettertjes die denken dat de wereld voor hen alleen is. Discipline, dat moeten ze leren.
Wat had ze gedaan dan? Je OP mist wat essentiėle informatie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
het was geen corrigerende tik. Het was echt gewoon slaan.
En met een riem dan? Mijn zusje werd ook gewoon volop geslagen, en niet omdat ze mijn zusje is maar het is het meest makkelijke kind dat je kunt hebben. Eet alles op wat op haar bord ligt, luistert altijd en ze is gewoon ontzettend lief, zorgzaam en slim voor haar leeftijd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:09 schreef MAHL het volgende:
En? Niets mis met een corrigerende tik. Anders worden het ettertjes die denken dat de wereld voor hen alleen is. Discipline, dat moeten ze leren.
Jij was toch zelf homo?quote:
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een flikker...
quote:
Heb je dat van je vader?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een homofiele gay flikker, om precies te zijn
Nee ik ben niet bang, maar ik gaer maar niet op in want dan krijg ik dat gezeur weer over me heen, en blijft ze de hele avond door gaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef terrorsjaak het volgende:
Ben jij bang voor je stiefmoeder ofzo? Als iemand mijn broertje slaat stomp ik die gewoon op zn smoel. Laat staan een zusje, een meisje!!
Niets tegen mijn vader jij, homoquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Onder de plak dusJe vader is homo
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Nee ik ben niet bang, maar ik gaer maar niet op in want dan krijg ik dat gezeur weer over me heen, en blijft ze de hele avond door gaan.
Zo houdt het nooit op neequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Nee ik ben niet bang, maar ik gaer maar niet op in want dan krijg ik dat gezeur weer over me heen, en blijft ze de hele avond door gaan.
Die slapjanus doet toch nietsquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Niets tegen mijn vader jij, homo
Dus je laat over je heen lopen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Care? Ik heb maandenlange ruzie gehad met mijn stiefmoeder. O.a. door dit. Pas toen ik een half jaar lang het huis uit was is mijn vader naar mij toe gekomen of ik alsjeblieft weer normaal kan doen, heb haar gezegd dat ze maar 1 kans krijgt en sindsdien doet ze poeslief. Ze kookt zelfs als we langskomen en geeft eten mee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Praat eens met je vader, dit kan echt niet hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:15 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Jij kent mijn vader helemaal niet, dus hoe kan je dat nou weten
Je zegt net zelf dat hij niets doetquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:15 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Jij kent mijn vader helemaal niet, dus hoe kan je dat nou weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |