Nee hoor ik ben ook aan het 'daten' met een meisjequote:Op maandag 26 augustus 2013 18:32 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Oeh, where is this heading...
Dat doe ik omdat iedereen al 'hahaha' zegtquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:33 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Een man die 'hihihihi' antwoord is van de andere kant.
hihi dat doe ik ook wel eens op whapp in een groepsgesprek en krijg dan direct een heel lading boze vrienden over me heen van ''Ah gayyy''quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:33 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Een man die 'hihihihi' antwoord is van de andere kant.
Moet je in het echte leven eens gaan giechelen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:35 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
hihi dat doe ik ook wel eens op whapp in een groepsgesprek en krijg dan direct een heel lading boze vrienden over me heen van ''Ah gayyy''
Ik giechel weleens hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:36 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Moet je in het echte leven eens gaan giechelen.
Ik heb maar 1 vriendin hoor....quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:45 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Aan de koffietafel met al je 'dinnetjes' zkers?
Nee, je bent gewoon een flikker...quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus ik ben een flikker omdat ik haat op lelijke tieten?
iddquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een flikker...
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een flikker...
quote:
Ik dacht eerder ook al zoiets ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een homofiele gay flikker, om precies te zijn
Doe even normaal man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |