zoals iemand anders al zei. Als je je echt zorgen maakt meldpuntkindermishandeling.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:40 schreef GreatBritain het volgende:
Ik krijg net te horen dat mijn stiefmoeder sloeg omdat ze te veel op haar telefoon zat
dude, 16 en 26?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:24 schreef Piye het volgende:
TS kan ook op zichzelf gaan wonen en z'n stiefzusje meenemen. Mooi script voor een Franse romantische film.
Iemand van 16 zit of komt net van de middelbare school terwijl je op je 26ste meestal gewoon een huis en werk hebt. Maarja je hebt volwassen 16-jarige en kinderlijke 26-jarige, maar ik zou als 26-jarige echt niet geilen op middelbareschool tieners hoogstwaarschijnlijk. Dat is gewoon totaal niet dezelfde golflengte.quote:
Dat is geen corrigerende tik maar mishandelingquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef oLexie het volgende:
[..]
En met een riem dan? Mijn zusje werd ook gewoon volop geslagen, en niet omdat ze mijn zusje is maar het is het meest makkelijke kind dat je kunt hebben. Eet alles op wat op haar bord ligt, luistert altijd en ze is gewoon ontzettend lief, zorgzaam en slim voor haar leeftijd.
Stiefmoeder had teveel frustraties en het is dan makkelijk om je op je kind af te reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |