Dan maar een nieuwe spits.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:58 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Dat was ie afgelopen weekend ook al
POES!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef TLC het volgende:
toch wel *vrouwelijk geslachtsdeel* dat de transferwindow precies tussen deze 2 speelrondes ligt
Dat is precies wat er gebeurdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk bij binnenlandse transfers als je zo'n speler in je team hebt? Bijv. Duarte mocht die naar Ajax gaan, verandert hij dan gewoon van shirtje in je team?
Nog nergens akkoord.quote:
Het zit er wel dik in.quote:
Jij doet net of de deal al in kannen en kruiken is. Dat is niet zo.quote:
Dan kunnen mensen er alvast rekening mee houden want het gaat toch wel door. Hij is nu die kant op om te tekenen geloof ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jij doet net of de deal al in kannen en kruiken is. Dat is niet zo.
Geloof ik. Je hebt geen feiten, dus gewoon niet gaan suggereren. Pas als het bevestigd is, mag je gaan roepen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen er alvast rekening mee houden want het gaat toch wel door. Hij is nu die kant op om te tekenen geloof ik.
Ik mag roepen wanneer ik wil, mensen hoeven niet te luisteren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geloof ik. Je hebt geen feiten, dus gewoon niet gaan suggereren. Pas als het bevestigd is, mag je gaan roepen.
Dat is bullshit. Als jij zegt '[insert mod] is een mongool en van hem krijg je aids' krijg je echt wel een ban. Users lezen je shit toch wel. Jij bedoelt 'Eriksen misschien naar Tottenham Hotspur, ze zijn nu aan het onderhandelen.', maar je zegt dat hij er al getekend heeft. En dat is niet zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mag roepen wanneer ik wil, mensen hoeven niet te luisteren.
Waar zie je mij zeggen dat hij al getekend heeft?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Als jij zegt '[insert mod] is een mongool en van hem krijg je aids' krijg je echt wel een ban. Users lezen je shit toch wel. Jij bedoelt 'Eriksen misschien naar Tottenham Hotspur, ze zijn nu aan het onderhandelen.', maar je zegt dat hij er al getekend heeft. En dat is niet zo.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat hij al getekend heeft?
quote:[ Bericht 13% gewijzigd door Dagoduck op 29-08-2013 15:25:36 ]
En dan bedoel ik in mijn ongewijzigde bericht, want daar praten we over. Ik heb hem alleen gewijzigd om te verduidelijken dat het nog niet definitief is, precies zoals jij zei.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
En dan bedoel ik in mijn ongewijzigde bericht, want daar praten we over. Ik heb hem alleen gewijzigd om te verduidelijken dat het nog niet definitief is, precies zoals jij zei.
Duarte?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie nu als vervanger van Eriksen
Nee die heeft niet zoveel rendement. Dan ook nog Finnbogason weg, dan kan ik het wel opgeven.quote:
Sigthórgod. Die scoort meer en is (zo blijkt) vaste spits.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef DeepSeaNinja het volgende:
Fischer of Sigþórsson, moet Eriksen verkopen en sta nu voor deze keuze.
Wat zouden jullie doen?
Bron?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ook nog Finnbogason weg.
Praten zegt niet zoveel volgens mij. Wordt een gevalletje Bas Dost. Dat bleef ook maar praten maar tekenen ging uiteindelijk niet door. Bovendien, ze hebben nog maar 4 dagen te gaan, vandaag niet meer meegerekend.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij mocht praten met Cardiff, dus die gaat ook wel weg.
Transfers kunnen snel afgerond worden hoor. Heerenveen heeft ook al een vervanger op het oog.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:28 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Praten zegt niet zoveel volgens mij. Wordt een gevalletje Bas Dost. Dat bleef ook maar praten maar tekenen ging uiteindelijk niet door. Bovendien, ze hebben nog maar 4 dagen te gaan, vandaag niet meer meegerekend.
Dat gebeurt toch al jaren..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:32 schreef donroyco het volgende:
Zo zonde dat de Nederlandse Eredivisie wordt leeggekocht.
Mja, hopen dan maar dat het niet door gaat. Eigenlijk zouden ze rond het einddatum van een transfer een uitzondering moeten maken dat een speelronde 2 eredivisie speelrondes duurt. Zo rond deze tijd zouden die maar 1 ronde mogen duren, gelijk aan de eredivisie. Zeker nu er ook nog interlands in deze manager speel ronde zit, goed voor blessures. Je kan maar beter gewoon geen topclub spelers in je team hebben nu, teveel risico's.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Transfers kunnen snel afgerond worden hoor. Heerenveen heeft ook al een vervanger op het oog.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die heeft niet zoveel rendement. Dan ook nog Finnbogason weg, dan kan ik het wel opgeven.
Ja maar zij zijn wel de enige die mij punten gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:36 schreef DeVinger het volgende:
[..]Ja, want jij was die superscout die hun als enige in je team had.
Bedankt, ik kan ze niet goed uit elkaar houdenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sigthórgod. Die scoort meer en is (zo blijkt) vaste spits.
Als ze 'm al halen, betwijfel ik dat ie direct een basisplaats krijgt....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Finnbogason weggaan of niet. Ik wil m in mijn team.
En zal ik gokken op Duarte... hmm.
Ja daarom.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Als ze 'm al halen, betwijfel ik dat ie direct een basisplaats krijgt....
hij lijkt te blijven, ondanks dat Heerenveen Nwofor huurt. Uth gaat namelijk verhuurd wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Finnbogason maar weggedaan voor de zekerheid
Ach, anders koop ik hem later wel terug, geen probleem, heb met dat geld mijn verdediging versterktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij lijkt te blijven, ondanks dat Heerenveen Nwofor huurt. Uth gaat namelijk verhuurd worden
is ook 2 weekjes geblesseerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Finnbogason maar weggedaan voor de zekerheid
Finnbogason heeft een gebroken teen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij lijkt te blijven, ondanks dat Heerenveen Nwofor huurt. Uth gaat namelijk verhuurd worden
Finnbogas eruit dus, net als Eriksen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:00 schreef donroyco het volgende:
Iemand tips voor mijn team?
[ afbeelding ]
True, maar welke vervangersquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Finnbogas eruit dus, net als Eriksen.
Ik heb Tadic en Gutierrez erin gezet. Omdat ik verder niemand wistquote:
Ik ga denk ik ook voor Tadic, maar geen geld voor een fatsoenlijke tweede middenvelder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Tadic en Gutierrez erin gezet. Omdat ik verder niemand wist. Misschien ga ik Maher er nog inzetten, maar die presteert nog niet veel tot nu toe.
Finnbogason en Eriksen zijn veel waar, dus heb je zat geld ervoor. Alleen is er niet zo snel een 2e Eriksen te vindenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook voor Tadic, maar geen geld voor een fatsoenlijke tweede middenvelder.
Ik zoek nog een derde spits, naast Tadic en Fernandez.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Finnbogason en Eriksen zijn veel waar, dus heb je zat geld ervoor. Alleen is er niet zo snel een 2e Eriksen te vinden
Ben ik even blij dat ik hem er van de week uit gesodemieterd hebquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
is ook 2 weekjes geblesseerd
Mokthar, Johansson, Pellequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zoek nog een derde spits, naast Tadic en Fernandez.
Kolderquote:
PSV verliest van Twente joh.quote:
Ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV verliest van Twente joh.
En Zwolle van Ajax.
Dat wordt nul puntjes koppen over 2 weken.
Wie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verbaast me dat niemand voor Quincy Promes kiest hier.
Rechtsbuiten van FC Twente.quote:
GAE toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rechtsbuiten van FC Twente.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Velthuizen
Kashia
Bengstsson
Martins Indi
Promes
Chery
Eikrem
Klich
Van Duinen
Kolder
Mokhtar
Martins Indi lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Velthuizen
Kashia
Bengstsson
Martins Indi
Promes
Chery
Eikrem
Klich
Van Duinen
Kolder
Mokhtar
Uh, waarom?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:50 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
[..]
Martins Indi lijkt me niet zo'n goed idee.
Vorig jaar ja.quote:
Veel plezier tegen Ajax.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:57 schreef Momo... het volgende:
Ik heb mijn PEC-ers er niet uitgehaald. Hup Pec
Voor die zelfde prijs heb je spelers van Cambuur, Go Ahead, NAC enz. Dat schiet ook niet veel op.quote:
Was vorig jaar door GAE van Twente gehuurd. Is nu basisspeler van Twentequote:
Bakkali is de eerste wedstrijd waarschijnlijk nog geblesseerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden
Respect hoor die Roda verdediging met feyenoord uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik hem er van de week uit gesodemieterd heb
Ik gok deze ronde vooral op Roda (2 verdedigers + keeper), heb nog wat PEC laten staan en een mengelmoesje op het middenveld en voorin:
[ afbeelding ]
Zelfde geldt voor Achenteh, die wordt ook steeds aangegeven als een middenvelder terwijl hij onder Ron Jans (en ook onder Langeler?) als linksback wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:24 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Tavares is toch een middenvelder?? Waarom staat ie als aanvaller in het spel.
Net als Castelen trouwens. Die is toch al 100 jaar rechtsbuitenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Achenteh, die wordt ook steeds aangegeven als een middenvelder terwijl hij onder Ron Jans (en ook onder Langeler?) als linksback wordt gebruikt.
Wat is je voordeel als een middenvelder in de verdediging staat. anders om is het wel een voordeel zoals Promesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aanvaller Promes staat als middenvelder te boek.
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:28 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Wat is je voordeel als een middenvelder in de verdediging staat. anders om is het wel een voordeel zoals Promes
Achenteh neemt alle vrije trappen en penalties van PEC, en krijgt geen negatieve beoordeling bij tegendoelpuntenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:28 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Wat is je voordeel als een middenvelder in de verdediging staat. anders om is het wel een voordeel zoals Promes
Had ie misschien ook genomen als ie als verdediger staat. nog meer punten in dat geval als ie scoortquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Achenteh neemt alle vrije trappen en penalties van PEC, krijgt veel punten als hij scoort.
Ja, dat laatste punt van mij sloeg inderdaad nergens opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:31 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Had ie misschien ook genomen als ie als verdediger staat. nog meer punten in dat geval als ie scoort
Ik vergeef het jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste punt van mij sloeg inderdaad nergens op
Lang wachten is altijd verstandig. Maar dat beseffen een aantal mensen hier (nog steeds) niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de Finn geblesseerd. Toch geen slechte keuze geweest te wachten met zijn koop.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:44 schreef Peterselieman het volgende:
wisselen kan nog tot vanavond 18.59 uur
ja. Eens moet je een grens trekken. Voor dit jaar is dat al zo laat mogelijk gedaan en meer rek zit er gewoon niet inquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen maar omdat NAC - NEC om 20.00 is?
Wat die gasten doen kan je nauwelijks voetbal noemen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat die gasten doen kan je nauwelijks voetbal noemen.
gewoon de volgende ronde wraak op iedereen nemenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik sta op het punt te rage quitten, dat begrijp je zeker wel.
GGMM zag mij als een geduchte concurrent, maar ik vrees dat die reputatie down the drain is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gewoon de volgende ronde wraak op iedereen nemen
gewoon ervoor zorgen dat jouw wraak zoet isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zag mij als een geduchte concurrent, maar ik vrees dat die reputatie down the drain is.
Accepteer je ook steekpenningen om het team van dezen en genen te saboteren?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gewoon ervoor zorgen dat jouw wraak zoet is
ik pretendeer een eerlijk spelleider te zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Accepteer je ook steekpenningen om het team van dezen en genen te saboteren?
Je pretendeert... maar intussen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik pretendeer een eerlijk spelleider te zijn
zou je wel willen, maar neequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je pretendeert... maar intussen...
Ik bedoel de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:58 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Lang wachten is altijd verstandig. Maar dat beseffen een aantal mensen hier (nog steeds) niet.
Het scorend vermogen van Ajax is (helaas) enigszins beperkt door het vertrek van Eriksen en de blessure van Siem de Jong, dus ik verwacht maar een kleine overwinning van Ajax tegen PEC.quote:2x PEC in je verdediging terwijl ze o.a. tegen Ajax moeten... lefgozer!
Vergeet Sigthórgod niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:27 schreef UAG het volgende:
[..]
Het scorend vermogen van Ajax is (helaas) enigszins beperkt door het vertrek van Eriksen en de blessure van Siem de Jong, dus ik verwacht maar een kleine overwinning van Ajax tegen PEC.
Zondag gaat PEC natuurlijk winnen van FC Utrecht, dat is 100% zeker (van het spreekwoord "Hoogmoed komt voor de val" heb ik nog nooit van gehoord).
SigTHORsonofGOD?quote:
Fixed.quote:
Dat zou wel te bazig voor woorden zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
PEC wordt gewoon landskampioen met 102 uit 34.
En volgend jaar winnen ze de Champions League door alle wedstrijden te winnen met 5 doelpunten verschil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zou wel te bazig voor woorden zijn
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
PEC wordt gewoon landskampioen met 102 uit 34.
LOL. Oh ja, HOE STOM. Fail.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:44 schreef DeVinger het volgende:
Luijckx? Die speelt inmiddels bij Roda hè.
Presentquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verbaast me dat niemand voor Quincy Promes kiest hier.
Als je geen spelers van nak of nek hebt..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:04 schreef Resonancer het volgende:
Worden de punten nog wel bijgehouden? speelronde 3 nul punten, of ik heb gewoon heel slecht gescoord dat kan natuurlijk ook.
De plaats op het middenveld doet er niet toequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Present
Alleen staat ie bij mij centraal op 't middenveld ipv Maher
De koekoeksklok is vandaag niet afgegaan in huize Resonancer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:04 schreef Resonancer het volgende:
Worden de punten nog wel bijgehouden? speelronde 3 nul punten, of ik heb gewoon heel slecht gescoord dat kan natuurlijk ook.
Speelronde 3quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je geen spelers van nak of nek hebt..
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De koekoeksklok is vandaag niet afgegaan in huize Resonancer.
Lezen..quote:Eén ronde in de FOK! Voetbalmanager staat gelijk aan twee KNVB-speelronden in de Eredivisie.
Van speelronde 5/6 zijn nog geen punten ingevoerd. Komt vanavond welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:04 schreef Resonancer het volgende:
Omdat ik van Bovenberg af moest... Hoewel dat onderhand meer een geval lood om oud ijzer is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook een RKC-verdediger, allemachtig.
Helaas waren de Heracles spelers vrij prijzig. Te duur in ieder geval om er een wissel naar te maken,quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
Heracles levert me lekker wat punten op
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
ik moest mijn hele verdediging toch wisselen, alleen ben ik zo stom geweest om ook een RKC'er te nemen, hopend op een goed resultaat tegen Go Ahead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |