quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:18 schreef Fogel het volgende:
Ik stuur straks even een mail naar Cartamundi om te vragen wat een oplage van 50 of 100 stuks kost. Die lui zitten in Belgie en maken al een jaar of 40 speelkaarten en bodspellen.
Krijg je daar notes voor dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je plaatst een tvp. Betaal ¤5 om de note in te zien die je hiervoor gekregen hebt.
quote:-Kans-
Verlaat de banmeldtopic zonder te baggeren
Trakteer uw mods. Betaal voor elke mod ¤ 25, betaal voor elke admin ¤ 100
Uw abbo vervalt, u ontvangt ¤ 150
Zoiets. Hele topic niet doorgelezen, zal vast al bedacht zijn.quote:-Kans-
Aangehouden wegens baggeren, ¤ 20 boete
Fokopoly.nl is nog vrij (evenals ongeveer alle extensies).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:31 schreef GekkePoes het volgende:
Als we nu een digitale versie maken om mee te beginnen
laten we nou eerst dat spel maken voordat we ons bezig houden met dingen die er nog lang niet toe doen zoals domeinnamenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fokopoly.nl is nog vrij (evenals ongeveer alle extensies).
Let alleen wel op dat je geen claim aan je broek krijgt van The Parker Brothers of wie de rechten tegenwoordig ook heeft.
?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:33 schreef Red_85 het volgende:
Go/Start = Frontpage
'Wegens trollen drie beurten ban, indien u langs de frontpage komt, krijgt u geen kopkusje van LompeHork
Beter!!!!!!quote:
perfectquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen idee voor de belastingen en vrij parkeren, maar het is al aardig compleet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen idee voor de belastingen en vrij parkeren, maar het is al aardig compleet
Lijkt me wel beter idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:53 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Ik zou alleen KLB/ONZ wel met FB/MED wisselen.
Wat ik al zei: FOK!kers hebben een hekel aan naar buiten gaan, dus wat normaal gesproken de gevangenis is is nu 'naar buiten gaan'.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal is een sport, waarom zou ik beiden gebruiken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
En de Voetbal bij SPT zal wel een compromis zijn?
Voetbal wordt niet in SPT besproken maar in VBL.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voetbal is een sport, waarom zou ik beiden gebruiken?
En die nieuwe revisie, met de prijzen:
[ afbeelding ]
Waar is GC?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ruimte meer voor, het past ook niet echt in een straatje met andere fora. Maar het komt er wel in, waarschijnlijk als nutsbedrijf.quote:
Is dat niet verwarrend?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen ruimte meer voor, het past ook niet echt in een straatje met andere fora. Maar het komt er wel in, waarschijnlijk als nutsbedrijf.
- Was dat van de index al eerder besloten? Anders zou ik daar frontpage van maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom? KLB en ONZ zijn de populairste en bekendste subforaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:53 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Ik zou alleen KLB/ONZ wel met FB/MED wisselen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
- Was dat van de index al eerder besloten? Anders zou ik daar frontpage van maken.
Nee, ik gebruikte zomaar de index, er was niet echt iemand die zei wat het moest zijn.
- Die tralies met 'banned' erop, waar is die?
Die is er nooit geweest, in mijn versie.
- Parkeerwachter met het vingertje vervangen door de avatar van danny?
En ik dan?:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:16 schreef Nattekat het volgende:
- Was dat van de index al eerder besloten? Anders zou ik daar frontpage van maken.
Nee, ik gebruikte zomaar de index, er was niet echt iemand die zei wat het moest zijn.
quote:
Maar wel in die van iemand anders.quote:- Die tralies met 'banned' erop, waar is die?
Die is er nooit geweest, in mijn versie.
Mano vragen? Denk wel dat hij toestemming geeft toch?quote:
Gewoon doen!quote:- Parkeerwachter met het vingertje vervangen door de avatar van danny?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef Faux. het volgende:
KPD
Je hebt toegang gekregen tot KPD. Wacht een beurt om over je schrik heen te komen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:18 schreef Fogel het volgende:
Ik stuur straks even een mail naar Cartamundi om te vragen wat een oplage van 50 of 100 stuks kost. Die lui zitten in Belgie en maken al een jaar of 40 speelkaarten en bordspellen.
-edit- offerte aangevraagd
Vrijparkeren = Mod voor 1 dag, pak alle posts en slotjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is mijn favo forumquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voetbal is een sport, waarom zou ik beiden gebruiken?
En die nieuwe revisie, met de prijzen:
[ afbeelding ]
Uiteraard, de .psd staat een paar pagina's terugquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En ik dan?:
[..]
[..]
Maar wel in die van iemand anders.
Staat wel tof:
[..]
Mano vragen? Denk wel dat hij toestemming geeft toch?
[..]
Gewoon doen!
Weggereden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |