Gewoon een tweede wereldland met 2 topclubs in het bezit die de dienst bepalen, rest is maximaal Europees middenmootquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Spanje heeft toch genoeg geld? Onbegrensde mogelijkheden???
Ja dat ziet er niet echt uit neequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in, wat ziet Boskamp er uit
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef Mr.N het volgende:
Wat is Derksen weer zóóóó voorspelbaar
[..]
Gewoon een tweede wereldland met 2 topclubs in het bezit die de dienst bepalen, rest is maximaal Europees middenmoot
Niets mis mee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja dat ziet er niet echt uit nee
Het zonnetje heeft iets teveel op zijn bolletje gestaan. Dat in combinatie met zijn omgekeerde M. Jackson huidskleurquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja dat ziet er niet echt uit nee
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:56 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Ik heb geen FOX en kijk ook geen FOX
www.vi.nl/tvquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Die VI van de week gaat ik lekker met mn reet afvegen
nou zegquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Die VI van de week gaat ik lekker met mn reet afvegen
Had je maar geen abonnement moeten nemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja godver. Nu wil ik mijn VI geeneens meer ontvangen woensdag.
Pellequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wordt de speler van de week?
Pelle
Finnbogason
Clasie
Eikrem
Eriksen
Duarte
Clasie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle
Finnbogason
Clasie
Eikrem
Eriksen
Duarte
Pelle.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle
Finnbogason
Clasie
Eikrem
Eriksen
Duarte
GGMM noemde hem al een Ma Tokkie en verdomd hij lijkt er opquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in, wat ziet Boskamp er uit
Met schulden kan iedereen subtop worden, Athletico hoort al jaren geleden al failliet te zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]Atheletico is gewoon subtop net als Malaga vorig jaar.
Hehe inderdaad, dat haar is ook echt ergquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
GGMM noemde hem al een Ma Tokkie en verdomd hij lijkt er op
Dan zijn Barca en Madrid ook geen top volgens jouw.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Met schulden kan iedereen subtop worden, Athletico hoort al jaren geleden al failliet te zijn
Een wortel met peenhaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, dat haar is ook echt erg
quote:
Als men het heel vaak roept gaan er genoeg mensen het gelovenquote:
Jullie waren me al voor.quote:
Dat is een "ander" discussiequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan zijn Barca en Madrid ook geen top volgens jouw.
ben weer terugquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Toch ff op fox loeren
ben zo terug
Top.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Leuk begin is het halve werk maar een goed begin is maar de helleft.
Uh, oké.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jezus gast je UI, epilepsie opwekkend![]()
Dan is er iets mis met jou.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jezus gast je UI, epilepsie opwekkend![]()
Nou daar is ie vast heel blij mee als je dat doet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
We zouden GGMM moeten opgeven voor de kantine held. Hij doet zoveel vrijwilligerswerk voor deze site, dat steuntje in de rug zou hij zeker waarderen.
Waarom zouden die elkaar niet kennen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:05 schreef Evertjan het volgende:
is het niet raar dat van Geel en Boskamp elkaar niet kennen?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
We zouden GGMM moeten opgeven voor de kantine held. Hij doet zoveel vrijwilligerswerk voor deze site, dat steuntje in de rug zou hij zeker waarderen.
Bedankt Johannes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat zei Boskamp net dat hij van Geel nooit ziet bij Feyenoordquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zouden die elkaar niet kennen?
Wie zou je meenemen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Johannes.Ik op mijn beurt wil jou nomineren, voor het prachtige artikel dat je voor sigaarsnor hebt geschreven.
Ik denk niet dat GGMM bier kan tappen. Of naar buiten gaatquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
De kantineheld van vanavond is GGMM van het FOK!forum...quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Johannes.Ik op mijn beurt wil jou nomineren, voor het prachtige artikel dat je voor sigaarsnor hebt geschreven.
Goed, jij hebt zojuist je uitnodiging verspeeld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat GGMM bier kan tappen. Of naar buiten gaat
GGMM van FC Nerdsquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
De kantineheld van vanavond is GGMM van het FOK!forum...
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland is z'n uitnodiging kwijt, dus je bent van harte welkom.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Oh jee nu voelt iedereen zich achtergesteld GGMM.
Oh bedanktquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wacht m'n uitnodiging rustig af.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh bedanktIk heb je inmiddels aangemeld, ze vroegen wel om foto's die ik helaas niet had, daarom heb ik maar een paar paints opgestuurd.
Oh dan valt het nog mee wat je moest doenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Weddenschapje verloren bij het Vuelta topic
Ah ok.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat zei Boskamp net dat hij van Geel nooit ziet bij Feyenoord
hoeveelste staat koning leo?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Weddenschapje verloren bij het Vuelta topic
10equote:Op maandag 26 augustus 2013 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoeveelste staat koning leo?
Ik voorspelde dat een B kopman nooit in de top 10 komt en toen zei ik gekscherend dat ik hem in me ui doe en vandaag is hij precies 10e gaan staan in het klassementquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan valt het nog mee wat je moest doen
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik voorspelde dat een B kopman nooit in de top 10 komt en toen zei ik gekscherend dat ik hem in me ui doe en vandaag is hij precies 10e gaan staan in het klassement
Dat is te vermoeiend. Gewoon water gooien. Dreigt hij al vaak mee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoop toch dat hij keertje opstaat en Wilfried en klap geeft.
ik duim voor je!quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
Dit soort rake uitspraken kunnen jullie overigens ook verwachten als ik kantineheld ben.
Die telefoon is groot en hip voor bejaarden.quote:
Schelveccio hatenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beter dan dat dode vogeltje van vorige keer
Emile is geen dood vogeltje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef Bastiefcg het volgende:
Elke vorm van kritiek op Immers is terecht
Ben je psychotisch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat spijt me voor je.quote:
Die blik in haar ogen.quote:
Ik kan het je niet vertellen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
Is dit die gast die ook het songfestival doet of ben ik nu met iemand anders in de war.
nee is daniel decker niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
Is dit die gast die ook het songfestival doet of ben ik nu met iemand anders in de war.
Zeker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef XSbig het volgende:
Schakel nu pas in. Is het topshowtje tot nu toe?
jepquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef XSbig het volgende:
Schakel nu pas in. Is het topshowtje tot nu toe?
Karina gaat denk ik toch voor kvdbquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hangt er van af wat iedereen en Karina doet.
Nee hoor. Ik kijk VIquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:37 schreef tralalala het volgende:
Karina is nu Omroep Max aan het kijken.
Wordt een flopshow verwacht ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste halfuur van Humberto sowieso.
Groeten van Max afgelopen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kijk VIAl is HNTM er ook
Eerste halfuurtje dus Humberto. En dan K&vdB, TENZIJ Humberto heeeel erg leuk is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hangt er van af wat iedereen en Karina doet.
Kan je dat vertalen voor mensen die niet elke avond voor de TV zitten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kijk VIAl is HNTM er ook
Ik zie het, We zijn er bijna! komt wel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep. Ik weet niet eens wat er nu is, een serie dacht ik.
Hollands Next Top Model. Mooie meisjes dus, misschien wel iets voor je?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je dat vertalen voor mensen die niet elke avond voor de TV zitten.
Oh. Weer zo'n kansloze talentenjacht dus.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hollands Next Top Model. Mooie meisjes dus, misschien wel iets voor je?
Anorexiawijven en dan met 2 mooie vrouwen die als fatties in het magazine moeten staan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hollands Next Top Model. Mooie meisjes dus, misschien wel iets voor je?
ja datquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Weer zo'n kansloze talentenjacht dus.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Derksen heeft wel gelijk over de mogelijkheden van bedrijfsleven rond Zwolle toendertijd. Al is dat wel hard gegroeid de afgelopen 5 jaar. Dat moet toch net als Almelo kunnen functioneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |