SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OP | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
van noortstraat. Cpu halen voor laptop.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:04 schreef Rolandos582 het volgende:
Bommem ipv Bommen.
jwt ipv jwz.
Goed bezig jongen.
jwt is jeweet, weet je.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:04 schreef Rolandos582 het volgende:
Bommem ipv Bommen.
jwt ipv jwz.
Goed bezig jongen.
jwzquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Jatoch en jwz is Jezweetzelf?
Niet met een Fries.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
meid toch. Wil je er over praten?
Je hebt je handen vol aan Renequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:44 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Ik ben haar bodyguard. Een FOK!Babe 2013 heeft natuurlijk wel bescherming nodig.
1 vinger is meer dan genoeg voor hem.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt je handen vol aan Rene
Zegquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt je handen vol aan Rene
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:44 schreef nikky het volgende:
Morgen ga ik met de kleine meid ook naar Groningen feestje vieren.
cool!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:44 schreef nikky het volgende:
Morgen ga ik met de kleine meid ook naar Groningen feestje vieren.
Bijna elke dag aanwezig in het mooie Groningen met ontzettend mooi ver uitzichtquote:
Dit jaar weer aan de diepenring?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:35 schreef Etsu het volgende:
Morgen Gronings Ontzet, vanuit mn raam live vuurwerk.
Uhuquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit jaar weer aan de diepenring?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
je werkt in dat hoge gebouw toch?
Jup. 20e etage. Zo mooi elke dag.quote:
waarom zou het niet open zijn dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:03 schreef Finland. het volgende:
Zijn de winkels open morgen trouwens? Supermarkten buiten de grachten lijkt me van wel, maar qua binnenstad weet ik eigenlijk niet. Moet nog even langs de Selexyz, maar als de boel dicht is bestel ik vanavond wel bij Bol.
Hoeveel etages telt dat gebouw eigenlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:13 schreef nikky het volgende:
[..]
[..]
Jup. 20e etage. Zo mooi elke dag.
Op een dag kwam ik boven en het was zwaar mistig. Maar vanaf onze etage zat je boven de mist. De zon scheen en het was net of je in het vliegtuig zat en boven de wolken vloog.
Zo ontzettend mooi!!
Het is 24 etages hoog, is bijna volledig onderkelderd en heeft een parkeergarage onder de grond. De stadstuin (openbaar) is bijna gereed. Net zoals het kleinere gebouw aan de overkant. Hierin zitten vergaderzalen die te huur zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoeveel etages telt dat gebouw eigenlijkHet is echt een schitterend gebouw trouwens
![]()
Maare Nikky wellicht weet jij het: Die oude IB torens worden nu gesloopt. Hoe wordt die kraan die op het dak staat een etage lager gezet? Keek laatst uit m'n raam toen ze bezig waren maar heb niet kunnen zien wat er gebeurt wanneer ze weer een verdieping gesloopt hebben
Haha okee jammerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is 24 etages hoog, is bijna volledig onderkelderd en heeft een parkeergarage onder de grond. De stadstuin (openbaar) is bijna gereed. Net zoals het kleinere gebouw aan de overkant. Hierin zitten vergaderzalen die te huur zijn.
Ten tijde van de sloop van de oude torens, zaten we op een andere locatie. Wij zitten nu ongeveer een jaar in dit gebouw. Ik heb dus geen idee hoe ze naar beneden gaan eigenlijk. Ik heb het mijzelf ook wel eens afgevraagd. Ik zie het ook niet zo snel, ik kijk richting binnenstad
Vast wel, maar ik ben dus ff vrijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha okee jammerIemand anders wellicht die het weet? Lijkt mij niet dat ze die kraan gewoon naar beneden laten vallen o pde volgende verdieping.
Wel idioot trouwens dat je niet voor het gebouw waar de uitgang van de parkeergarage zit mag fietsen trouwensMag hopen dat ze dat nog gaan aanpassen...
Vroeger hadden we voor het Servicekantoor parkeerplaatsen. Maar dat waren er maar vijf geloof ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:28 schreef Renesite het volgende:
Voor bezoekers hadden ze er nooit parkeerplekken, tegenwoordig wel?
Meh, niet praktisch dus. Vroegah inderdaad ff naar het servicekantoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Vroeger hadden we voor het Servicekantoor parkeerplaatsen. Maar dat waren er maar vijf geloof ik.
Nu niets. Maar je kunt parkeren aan de Engelse kamp en op het bouwterrein dat er aan ligt.
True, maar dat gaat niet meer. Iedereen ramt hem nu bij Ikea en gaat met de bus als ze naar binnenstad moeten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh, niet praktisch dus. Vroegah inderdaad ff naar het servicekantoor!
Ah ok! Ik zit ergens anders in de stad op de 11de verdieping en kijk dus elke dag naar dat gebouw!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:13 schreef nikky het volgende:
[..]
[..]
Jup. 20e etage. Zo mooi elke dag.
Op een dag kwam ik boven en het was zwaar mistig. Maar vanaf onze etage zat je boven de mist. De zon scheen en het was net of je in het vliegtuig zat en boven de wolken vloog.
Zo ontzettend mooi!!
quote:
Emmasingel/Sluiskade. Net ten Zuidwestent van het centrum dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef cerror het volgende:
Waar is het vuurwerk vanavond? En hoe laat?
Dank!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Emmasingel/Sluiskade. Net ten Zuidwestent van het centrum dus.
Het begint om 23.00 uur
http://www.volksvermakeng(...)en-briljant-vuurwerk
hmm, jammer!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neh, ik speelde met poppen.
#gayyyyy
Apenrots?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah ok! Ik zit ergens anders in de stad op de 11de verdieping en kijk dus elke dag naar dat gebouw!
Ernaast, langs de Euroborg?quote:
Even denken hoor. De Zwarte doos is toch de SD?quote:
Jupquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Even denken hoor. De Zwarte doos is toch de SD?
Ik heb gehoord dat dat ding dat bovenop de toren staat met een kraan een etage lager wordt gehesen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik doelde op mede Groningse FOK!kers eigenlijkMaar collega's had ook gekund inderdaad haha
Hahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moest naar school.. voor niks
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:24 schreef Zapata het volgende:
Geweldig feestje. Rene Froger, Ronnie Ruijsdael, Imca Marina waren top. Vuurwerk was ook grandioos.
beginneling.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:27 schreef Zapata het volgende:
Wat? Ik had 10 blikjes bier op dan is dat allemaal geweldig
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
beginneling.
En zelfs dan is er niets aan die artiesten
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:24 schreef Zapata het volgende:
Geweldig feestje. Rene Froger, Ronnie Ruijsdael, Imca Marina waren top. Vuurwerk was ook grandioos.
Het was groot feest voor de tokkies, geestelijk gehandicapten en doven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:33 schreef Ziba.. het volgende:
[..].
Was het een speciale party voor bejaarden ofzo.
Hehehe.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het was groot feest voor de tokkies, geestelijk gehandicapten en doven.
Ahja. Dansen is inderdaad een breed begrip.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:38 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Hehehe.![]()
![]()
Moet overigens wel bekennen dat ik altijd heerlijk kan danson op Rinussssssss.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ahja. Dansen is inderdaad een breed begrip.
Dit nummer raakt me ook diep moet ik zeggen. Ik pink net een traantje weg. Het zijn dan ook wel erg diepgaande teksten waarvan de emotie in de stem van de artiest goed te horen is.quote:
doet me denken aan vroeger, toen ik verliefd was op t barmeisje van mijn vaste kroegquote:
Wat lievig weer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
doet me denken aan vroeger, toen ik verliefd was op t barmeisje van mijn vaste kroeg
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:18 schreef Ziba.. het volgende:
Wat lievig weer.
Is een abo nou erg leuk? Zitten er voordelen aan? Dan neem ik er ook 1tje.
aboforum en mensen kunnen blocken met name.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:18 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Wat lievig weer.
Is een abo nou erg leuk? Zitten er voordelen aan? Dan neem ik er ook 1tje.
quote:
behalve crewledenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
aboforum en mensen kunnen blocken met name.
Waar?!?!quote:
Thanks you! Ik zag inderdaad dat de kraan een etage lager staatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat ding dat bovenop de toren staat met een kraan een etage lager wordt gehesen.
Hardcore in the park of zo?quote:Op zondag 1 september 2013 20:49 schreef RedFever007 het volgende:
Nog meer mensen last van die herrie![]()
Eén of ander evenement ofzo gaande
voor sushi moet je bij imono zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 01:45 schreef Saisai het volgende:
Ik was daarnet eten bij de nieuwe sushi tent tussen de prinsentuin en de grote markt. Voor de ambiance hoef je er niet heen
De desserts lagen al een week weg te rotten in de koeling. Althans, zo zag het er wel uit.
De sushi daarintegen was erg goed, maar de rest van het eten niet echt. De chef kan je het overigens niet echt kwalijk nemen, want die staat er in zn eentje..
Kom zelfquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor sushi moet je bij imono zijn.
ben ik niet met je eens. Toen ik er was, was de rijst helemaal niet 'klef' en viel uit elkaar zodra je een hap nam. Wellicht is het nu inmiddels beter, dat weet ik niet.quote:Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor sushi moet je bij imono zijn.
Welke?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef PH-KCD het volgende:
Vanavond weer lekker in de kroeg aan het Gedempte Zuiderdiep!
Daar lees ik nog de meest treurige verhalen over.quote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef Renesite het volgende:
Ga binnenkort Sushi Mall proberen... Proberen...
Het blijkt mee te vallen als ik de meest recente beoordelingen lees. Je zegt het zelf al een beetje, ach...het is om het even waar je gaat kanen in zo'n soort tent.quote:
ja ik ook. Vriendin van mijn meisje was er geweest. Het was vooral goedkoop.quote:Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar lees ik nog de meest treurige verhalen over.
Sinds ik daar een keer om 7.30 langsliep en op meerdere tafels nog vieze borden en bestek zag staan ben ik een beetje huiverig voor de 'schoonheid' van die zaak.quote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef Renesite het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef MaxMark het volgende:
Iemand nog een rijsttafel?
http://www.marktplaats.nl(...)voor-2-personen.html
Eind juli ben ik er nog geweest, volgegooid met lekkere sushi en bier voor een prima prijs. Toptentquote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef Renesite het volgende:
Nice!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:40 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren dakkapel laten plaatsen. Wat een ruimte nu op zolder![]()
Toch knap van de vrachtwagenchauffeur dat hij achteruit rijdend door de smalle straat en krappe bochten is gekomen.
er is een nieuwe in de brugstraat speciaal voor mannen (met bier!). Een vriend van me heeft er echt een mooi kapsel gekregen. Ze doen ook baarden trimmen.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:49 schreef Greatmarked het volgende:
Het is weer tijd voor de kapper! Wat is in Groningen eigenlijk de beste (heren)kapper? Ik vond het altijd Tony & Guy, maar deze schijnt er mee te zijn gestopt.
ah, ok. Ja, heb ik gisteren klaargemaakt. Echter zit ik nu heel vervelend bij een zwembad aan zee op kreta.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:19 schreef Catch22- het volgende:
Dat is de a straat. Na de kruising met de mc is het aweg geloof ik
Je was toch een gamecontroller aan t maken sai?
wat een toestand!quote:Op donderdag 5 september 2013 10:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
ah, ok. Ja, heb ik gisteren klaargemaakt. Echter zit ik nu heel vervelend bij een zwembad aan zee op kreta.![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel heel vervelend.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
ah, ok. Ja, heb ik gisteren klaargemaakt. Echter zit ik nu heel vervelend bij een zwembad aan zee op kreta.![]()
[ afbeelding ]
Jij bedoelt Moustache. Die doen niet alleen baarden trimmen, maar doen ook scheren. Met zo'n open scheermes jaquote:Op donderdag 5 september 2013 10:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
er is een nieuwe in de brugstraat speciaal voor mannen (met bier!). Een vriend van me heeft er echt een mooi kapsel gekregen. Ze doen ook baarden trimmen.
Gezellig druk wel, daar!quote:Op donderdag 5 september 2013 10:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijzonder druk daar of niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nounouquote:Op donderdag 5 september 2013 18:26 schreef Jesse_ het volgende:
Stel je voor dat je tegen je huidige kapper zegt dat je het niet zo kort wil.
Dat kan niet. Kappers doen alleen aan kortwiekenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:26 schreef Jesse_ het volgende:
Dan hoef je dus ook niet naar de Time Outquote:Op donderdag 5 september 2013 18:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat kan niet. Kappers doen alleen aan kortwieken
Dat zeg ik altijd. Maar die herenkappers zijn altijd gewend om het altijd kort te knippen. Verder wordt het gewoon goed geknipt maar kort haar is gewoon niks voor mijquote:Op donderdag 5 september 2013 18:26 schreef Jesse_ het volgende:
dus duidelijk zijn, of een vrouwenkoor instappen. Ik ga volgende week weer naar de Barbershop. Het is wat pretentieus daarbinnen, maar leuk knippen kunnen ze wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:47 schreef Branda het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd. Maar die herenkappers zijn altijd gewend om het altijd kort te knippen. Verder wordt het gewoon goed geknipt maar kort haar is gewoon niks voor mij
Toch wel bijzonder dat er meteen mensen komen kijken als er een dakkapel over de tuinen wordt getakeld :p (niet dat je dat elke dag ziet)quote:
Ah lekkerquote:Op donderdag 5 september 2013 22:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
drukte heb ik tijdens mn werk al. Ik ben nu vrij.
Haha, ramptoeristen! Veel ruimte bij gekregen nu?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:11 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat er meteen mensen komen kijken als er een dakkapel over de tuinen wordt getakeld :p (niet dat je dat elke dag ziet)
quote:Op zondag 1 september 2013 20:49 schreef RedFever007 het volgende:
Nog meer mensen last van die herrie![]()
Eén of ander evenement ofzo gaande
Posts van 5 dagen oud quotenquote:
De moeite nemen om het topic terug te lezenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Denken dat ik elke dag dit topic lees
Denken dat ik dat doequote:Op vrijdag 6 september 2013 10:44 schreef Luco het volgende:
[..]
De moeite nemen om het topic terug te lezen
Oh fuck it.quote:
Ja prima. Lekker thuis aan t werk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Oh fuck it.
Haaai Kiko, hoe is het leven?
kusjesquote:
hey sexyquote:
Best wel. Kan er nu een volwaardige slaapkamer van maken (als ik dat zou willen).quote:Op donderdag 5 september 2013 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ramptoeristen! Veel ruimte bij gekregen nu?
Ah nice!quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:50 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Best wel. Kan er nu een volwaardige slaapkamer van maken (als ik dat zou willen).
Godver, dan moet ik eens iets aan mijn conditie gaan doenquote:
Ligt eraan of je in Hoogkerk woont en welke straat :pquote:Op zaterdag 7 september 2013 08:56 schreef Renesite het volgende:
Kan zo nog niet vinden wie in de straat wen nieuw dakkapelleje heeft.
first. Second dunno.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:33 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je in Hoogkerk woont en welke straat :p
Ik Zuiderweg. Maar die straat is zo lang. En bovendien is hij niet zien vanaf de voorkant.quote:
Aaah, ik wissel tzt van plekquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:39 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik Zuiderweg. Maar die straat is zo lang. En bovendien is hij niet zien vanaf de voorkant.
Binnenquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:58 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Binnen Hoogkerk of ga je Hoogkerk verlaten?
Shit man. Zal dan voortaan met een pet en dikke zonnebril naar buiten gaan. Wil niet herkend worden xDquote:Op zondag 8 september 2013 09:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kom steeds dichterbij je wonen
Ach, ik durf wel Zuiderweg te zeggen. Die is toch zo langquote:Op zondag 8 september 2013 09:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Geen straatnamen hier hoor, straks hebben we stalkers.
Ja.. volgens mij is die straat waar wij gaan wonen ook wel grootquote:Op zondag 8 september 2013 09:26 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ach, ik durf wel Zuiderweg te zeggen. Die is toch zo lang
Ik als inboorling van Hoogkerk durf wel te zeggen waar je woont, twee opties. Andere huizen aan de Zuiderweg kunnen geen dakopbouw krijgenquote:Op zondag 8 september 2013 09:26 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ach, ik durf wel Zuiderweg te zeggen. Die is toch zo lang
Ohjaquote:Op zondag 8 september 2013 09:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik als inboorling van Hoogkerk durf wel te zeggen waar je woont, twee opties. Andere huizen aan de Zuiderweg kunnen geen dakopbouw krijgen
Mij ook niet hoor, waar je woontquote:
Achhhhhquote:Op zondag 8 september 2013 09:32 schreef Renesite het volgende:
Maar goed, voor mij is alles onder voorbehoud.
Het was gisteren inderdaad benauwd. Lag niet aan jou.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:45 schreef Luco het volgende:
Ligt het aan mij of is het vies benauwd in de stad?
Goede oude tijd.quote:Op zondag 8 september 2013 11:41 schreef Flodder450 het volgende:
heb trouwens teringveel fotos erbij gegooid
quote:Op zondag 8 september 2013 09:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor, waar je woont
(wat g e m e e n)
Laat maar weten wanneer je komt stalken. Kan ik de koffie klaar zettenquote:
Met of zonder gebak?quote:Op zondag 8 september 2013 16:33 schreef Albert86 het volgende:
[..]
[..]
Laat maar weten wanneer je komt stalken. Kan ik de koffie klaar zetten
Oei.. temptingquote:Op zondag 8 september 2013 16:33 schreef Albert86 het volgende:
[..]
[..]
zulke jongens drinken thee hequote:Op zondag 8 september 2013 16:33 schreef Albert86 het volgende:
[..]
[..]
ja hohooiquote:
Gayyyyyquote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Komt goed uit. Ik drink namelijk ook geen koffie.
Ahquote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Komt goed uit. Ik drink namelijk ook geen koffie.
thee is homowater. Drink t echt nooit. Denk 1x in de laatste tien jaar. Omdat iemand het me al had voorgezet.quote:Op maandag 9 september 2013 08:06 schreef Albert86 het volgende:
Drink trouwens ook niet vaak theeEigenlijk alleen bij het ontbijt. Verder is het eigenlijk altijd water.
quote:
Beetjequote:
oke het is gedaan dus, de komende 7 maand dit.quote:
Ga er maar van uit.. Maar als er sneeuw komt is het prima. Liever sneeuw dan regen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
oke het is gedaan dus, de komende 7 maand dit.
Kut ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef RickoKun het volgende:
Ben ik godverdomme vrij de hele middag, ligt alle stroom dr uit godverdetyfus
in Camminghaburen hebben ze wel wat hangjongeren jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef Luco het volgende:
Leuk jongens, na het achtergestelde Delfzijl en net zo karige Emmen mag ik nu inde prachtwijk van een Camminghabuurt in Leeeuwarden stage lopen.
Haha, waar heb je stage gelopen in Delfzijl?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef Luco het volgende:
Leuk jongens, na het achtergestelde Delfzijl en net zo karige Emmen mag ik nu inde prachtwijk van een Camminghabuurt in Leeeuwarden stage lopen.
de bestelde regen is er nog niet, je lijkt mazzel te hebbenquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja hoor, voor half 4 is prima, daarna niet meer
PostNL zeker?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de bestelde regen is er nog niet, je lijkt mazzel te hebben
ja erg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kon geen the Sims 3 spelen weet je hoe erg
Delfzijl Westquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, waar heb je stage gelopen in Delfzijl?
was je in delfzijl west?quote:
ben je bekend daar ofzo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, wat voor bedrijf/organisatie?
Zes hele weken heb ik daar elke maandag tot en met vrijdag doorgebracht. Verschrikkelijke omgeving...quote:
je moet blij zijn als je er weg bent, al kan het nog altijd ergerquote:
Johquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet blij zijn als je er weg bent, al kan het nog altijd erger
TSSSKquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
ik bedoel maar, je zult maar in Hoogkerk wonen
Ach... name what. Of Beijum/Lewenborg/Selwerd of Hoogkerk. Eerste twee is nee en derde heeft alleen maar betaalbare appartementen of gribusbuurten waar ik niet zou willen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
ik bedoel maar, je zult maar in Hoogkerk wonen
Heb 14 jaar in Appingedam gewoond. Know that feel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:28 schreef Luco het volgende:
[..]
Zes hele weken heb ik daar elke maandag tot en met vrijdag doorgebracht. Verschrikkelijke omgeving...
ik ken hetquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... name what. Of Beijum/Lewenborg/Selwerd of Hoogkerk. Eerste twee is nee en derde heeft alleen maar betaalbare appartementen of gribusbuurten waar ik niet zou willen.
Daarom. En dat zit ik niet voor hetzelfde bedrag in een flatquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Albert86 het volgende:
Ach, zo heeft elke wijk wel een stuk waar je niet wilt wonen als je zelf maar goed zit
Want je hebt alleen maar de keus tussen die wijken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom. En dat zit ik niet voor hetzelfde bedrag in een flat
Ja, grotendeels welquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Want je hebt alleen maar de keus tussen die wijken?
omdat het kan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef Jesse_ het volgende:
Wat moet je als starter met drie slaapkamers....
paint your picturesquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:09 schreef Jesse_ het volgende:
Kopen is natuurlijk een ander verhaal.
bout how its gonna bequote:Op dinsdag 10 september 2013 22:09 schreef Jesse_ het volgende:
Kopen is natuurlijk een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |