Mwah, heb vorige winter wel gemerkt dat de Amsterdamse bruggen toch op winterbanden makkelijker overheen te komen is dan op all years.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zodra er 2 milimeter sneeuw ligt gaat de huismoeder die voor je rijdt op de snelweg toch 30 km/u rijden, dat lukt ook nog wel zonder winterbanden
Liever wél ja, heb hem op zomerbandjes niet graag voor mij zittenquote:
Succes morgenquote:
Nietus "10:30-12:30"quote:
Doe er wat aanquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:56 schreef Pumatje het volgende:
Bezig.... vandaag inspectie gehad. Toren was in orde![]()
Dat de accu's van het kanon het niet doen en daardoor ik niet eens kan draaien met de toren maakt even uit niet
Je bent nog jong, dus je kunt hetquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef Pumatje het volgende:
heb het wel aardig druk mee, ook die studie erbij maakt het niet makkelijker te verteren.
Maargoed.. doorgaan.
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je bent nog jong, dus je kunt het
Nu dus 30?quote:
quote:
Nah, 23 april zie ik net.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb géén idee op welke datum Pumatje door de baas verstrekt werd
Ik ga meuren
Zijn mn feel-good-filmpjesquote:
volgens mij "verstrooide bioloog met baard gaat loesoe in een Russisch bordeel"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet iemand hoe dat filmpje heet waar die dronken russische gast in een club zo'n verneukt dansje doet met z'n platte handen zo omstebeurten in de lucht zeg maar?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
volgens mij "verstrooide bioloog met baard gaat loesoe in een Russisch bordeel"
waar is dat, goede vriend?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Ben je erbij op mijn Beëdiging op 21 September lieve Wijnand?
Nijverdal mijn hete heer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
waar is dat, goede vriend?
Ja jonguh, ik heb het ook niet voor het zeggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
nounounou dat is ook niet echt om de hoek he
Tsja, je moet soms gewoon wat proberen. Bevalt het niet of merk ik geen verschil dan gaan ze weer weg.quote:
Rupsbanden!quote:
Tegen al jouw eerdere principes inquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, je moet soms gewoon wat proberen. Bevalt het niet of merk ik geen verschil dan gaan ze weer weg.
[..]
Rupsbanden!
Tsja, met een FWD maakt het niet zoveel uit. Maar met een RWD auto kan het ook wel, maar het is niet comfortabel rijden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tegen al jouw eerdere principes in
Ik ga het vandaag even terugkijken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik was er trouwens bij zaterdag, ik ben geen fan van die musketten.
Ich bin da auch bei, herr Biermanschquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
nounounou dat is ook niet echt om de hoek he
Ja, ook hij is erbij Biermansch. En wij zijn de meest normale mongolen in de DEF SC, dus je hebt niks te vrezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ich bin da auch bei, herr Biermansch
Oh en je hebt gister wat gemist Nibb
?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ich bin da auch bei, herr Biermansch
Oh en je hebt gister wat gemist Nibb
Wir haben neue Deutschen vrinden gemacht, aber sie waren nicht sehr fruhlich mit uns wann wir auch Deutsch sprachen, schade.quote:
Aap, hol' mal den Panzer!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:53 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wir haben neue Deutschen vrinden gemacht, aber sie waren nicht sehr fruhlich mit uns wann wir auch Deutsch sprachen, schade.![]()
![]()
TL;DR, onze oostervrienden waren niet zo blij toen we in hun Duitse squad kwamen en gezellig mee gingen lullen in het Duits
Ouwe rokkenjager dat het ook isquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gast, jij verslindt echt vrouwen alsof het niks is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |