Da's minder..weer...had je een nieuwe of gebruikte gemonteerd?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:40 schreef r8v2 het volgende:
Grr, weer de brandstofpomp naar de kloten .
Geef mij maar liever mechanische 240's .
Ja was wel grappig, ik had mezelf niet ingeschreven dus ik kon alleen even snel tussendoor een CO meting doen, maar sommigen lieten ook uitdeuken of een beurt e.d.quote:
Benzine of LPG?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:36 schreef Hyman het volgende:
Net bij zo'n sleuteldag geweest van volvokv bij serva in nijkerk. Ik liet mn amazon even testen of de CO waardes ook lager konden, alleen zag een van die mannen van Dries Bakkenes dat de naald die in mn carburateur zit teveel was uitgesleten waardoor ie standaard te rijk liep.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:52 schreef r8v2 het volgende:
Godnonde. Benodigheden om een 940 te starten:
- Stroom naar startmotor
- Stroom naar brandstofpomp
- Stroom naar injectoren
Vervelende is dat je aan het tempo van de startmotor niet kan horen of je accu het wel trekt.
Kortom, hele dag verneukt omdat mijn accu het begint te begeven. Stupid electronica. Met een bijna dooie accu krijg je een 240 nog aan de gang .
niet te hard werpen..vinden Volvo's ook niet leuk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:18 schreef r8v2 het volgende:
Hij startte weer prima met een beetje hulp van een andere accu. En daarna startte ie op eigen kracht ook weer. Ik had ergens over dat relais gelezen, maar ik weet niet zeker of dat ding bij LH2.4 voorkomt. Zal morgen nog eens een blik werpen.
als je startmotor goed rondgaat maar toch injectieproblemen inderdaad hier naar kijken. bij mij slaat hij al aan zodra je de sleutel aankijkt.. ook lh2.4quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Bart-Willem het volgende:
Werkt 'ie al? Anders moet je naar dat relais kijken dat aan je koelvloeistofreservoir hangt. Dat relaistje zorgt niet alleen voor ontstoring van de radio, maar is ook nog eens het relais van de injectorrails + injectors en dat weten veel mensen weer niet. Als dat relais stuk is zitten mensen vaak uren te zoeken wat het kan zijn en dan blijkt het zoiets simpels te zijn.
Die zit er bij LH2.4 ook gewoon op, de 740 had het probleem namelijk ook en daar ligt al een LH2.4-versie in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:18 schreef r8v2 het volgende:
Hij startte weer prima met een beetje hulp van een andere accu. En daarna startte ie op eigen kracht ook weer. Ik had ergens over dat relais gelezen, maar ik weet niet zeker of dat ding bij LH2.4 voorkomt. Zal morgen nog eens een blik werpen.
Benzine. De naald die onderin de carburateur aan dat zuigerdingetje zit, dat buisje is een beetje uitgesleten. waardoor afstellen geen zin heeft en dus teveel benzine doorlaat.quote:
omdat ie niet gesmeerd wordt door de benzine oid?quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:16 schreef Bart-Willem het volgende:
Dan mogen ze het wel beter vertellen, want bij gas-auto's zie je juist dat die naald flink afslijt dankzij LPG, ook al komt de LPG er net onder binnen. Kromme sproeierbuizen idem.
euro of 100 gok ik wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:17 schreef slangpie het volgende:
Weet iemand wat een sleutel bijmaken gaat kosten? Gaat om een s40 uit 2007..
Vaak best duur ivm originele transponders e.d.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:17 schreef slangpie het volgende:
Weet iemand wat een sleutel bijmaken gaat kosten? Gaat om een s40 uit 2007..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |