Jep. Zeker weten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar mij zullen ze dus wel raar vinden dan, met een two tone amazon van na 1962?
Of wanneer ze ook gestopt zijn met two tone te spuiten.
Al zijn die stoelen geniaalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:52 schreef r8v2 het volgende:
440's zijn enorme schijthokken die alleen gebruikt dienen te worden om van APK naar APK te worden gereden en daarna snel op de sloop te gooien waar alle andere auto's ook zoiets hebben van "ga maar ergens apart in een hoekje liggen huilen".
You've gotta love them...i do..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:55 schreef Dimitri_ het volgende:
De '89 740 heeft ook weer een jaar APK erbij. 1 ruitenwisser vervangen en de complimenten van de keurmeester.
Zonde...mits het uiterlijk en motorisch netjes was/is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn v70 is naar een opkoper gegaan. Teveel issues (stukke airco, lekke kachelradiator, twee niet meer werkende raambedieningen, niet functionele achterruitenwisser, slappe gasveren op de achterklep, centrale deurvergrendeling die niet meer helemaal centraal was, bovenste motorsteun, wat roestplekjes, onbetrouwbare brandstofpomp, etc.) Hebben ze 'm te koop gezet voor een habbekrats, aangeprijsd als "uitstekend onderhouden, goed rijdende v70 voor de export". Ook de kilometerstand die vermeld wordt is opeens een stuk lager (net onder de psychologische grens van 400k).
3/4 van de punten was inderdaad voor een habbekrats op te lossen. Moet zeggen dat de brandstofpomp al wat prijziger wordt, en zonder airco rijden is natuurlijk ook prima te doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Charged het volgende:
[..]
Zonde...mits het uiterlijk en motorisch netjes was/is.
Goed voor een liefhebber.
Motorisch was ie niet jofel meer. De motor liep niet meer en is waarschijnlijk met spuug en pleisters door de opkoper "gerepareerd". Uiterlijk ook niet meer moeders mooiste. Ik heb een klein rekensommetje gemaakt (alleen materiaalkosten) en voor dat geld koop je een vergelijkbare V70 classic in zeer acceptabele staat en hou je nog geld over ook. Van verkoop word je financieel niet veel wijzer en aangezien ik 'm niet op eigen terrein kan zetten loopt de wegenbelasting en verzekering wel door. Ik heb nog wel wat bruikbaar spul er uit gehaald dat naar een familielid met een V70 gaat. Ik vind het wel goed zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Charged het volgende:
[..]
Zonde...mits het uiterlijk en motorisch netjes was/is.
Goed voor een liefhebber.
Juiste keuze gemaakt dus,jammer van de V maar tenminste onderdelen donatie,goed zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Motorisch was ie niet jofel meer. De motor liep niet meer en is waarschijnlijk met spuug en pleisters door de opkoper "gerepareerd". Uiterlijk ook niet meer moeders mooiste. Ik heb een klein rekensommetje gemaakt (alleen materiaalkosten) en voor dat geld koop je een vergelijkbare V70 classic in zeer acceptabele staat en hou je nog geld over ook. Van verkoop word je financieel niet veel wijzer en aangezien ik 'm niet op eigen terrein kan zetten loopt de wegenbelasting en verzekering wel door. Ik heb nog wel wat bruikbaar spul er uit gehaald dat naar een familielid met een V70 gaat. Ik vind het wel goed zo.
Ghehe,ben steeds blijer met onze Dirk,was blij verrast met de V vandaag en de staat waar ie in was.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef IrishBastard het volgende:
Achja, die overweging is tegenwoordig ook heel rendabel. Ze kosten gewoon geen hol meer
wie is dirk, je autoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Charged het volgende:
[..]
Ghehe,ben steeds blijer met onze Dirk,was blij verrast met de V vandaag en de staat waar ie in was.
Mooi zo, heb hem al weer een poos niet gesprokenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Charged het volgende:
[..]
Ghehe,ben steeds blijer met onze Dirk,was blij verrast met de V vandaag en de staat waar ie in was.
Hehehe,nee,mijn reddende sleutelengel sinds ik geen werkruimte meer heb.quote:
Ik hem ook niet jammer genoeg,is topdrukte op het werk dus alles gaat via de vriendin,alleen telefonisch heb ik nog contact met Dirk gehad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mooi zo, heb hem al weer een poos niet gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |