En doet alles het nog?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:31 schreef LethalNinja het volgende:
Ik rijd atm een Volvo 440 1.8 Ti uit van 18 jaar oud.. Luxe editie met o.a airco, cd speler, centrale deurvergrendeling.. Rijdt erg fijn
haha goede vraag, ga ik de komende dagen eens checken.. nog niet de tijd gehad om te kijken of hij bijvoorbeeld nog cd's leest (radio werkt iig wel) of dat de airco werkt (denk van niet)quote:
lul niet. Licht, RWD, bijna 50/50 gewichtsverdeling, spotgoedkoop, easy peasy zelf te onderhouden en ook met een 2 liter injectie redblock te krijgen.quote:
Maar mij zullen ze dus wel raar vinden dan, met een two tone amazon van na 1962?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef r8v2 het volgende:
Filosoferen of een schroefje origineel is of niet.
Das wel leuk, maar ik vind ze alleen zo ontzettend suf/saai.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:31 schreef powerflux het volgende:
[..]
lul niet. Licht, RWD, bijna 50/50 gewichtsverdeling, spotgoedkoop, easy peasy zelf te onderhouden en ook met een 2 liter injectie redblock te krijgen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:16 schreef Hyman het volgende:
Das wel leuk, maar ik vind ze alleen zo ontzettend suf/saai.
Doodsangsten heb ik ook wel eens in de amazon hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]Je wil niet weten hoeveel lol je met een 340 in de regen over rotondes kan hebben
![]()
Geen doodsangsten, dat is nou juist de lolquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doodsangsten heb ik ook wel eens in de amazon hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |