Ik snap niet waarom ze er niet achter staat... er wordt niks slechts over haar gezegd.quote:Film MAIDENTRIP
I am not going to say much about the film Maidentrip, but I won't be representing it as I am not fully standing behind it.
Ze is niet teruggekeerd naar Nederland (op wat uitstapjes na), en woont in Nieuw Zeeland.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe gaat het nu met haar , woont ze nog in Nederland ?
met die duitser ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze is niet teruggekeerd naar Nederland (op wat uitstapjes na), en woont in Nieuw Zeeland.
Ruzie met de makers? Blijft een pubermeisje met een sociale achterstand.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze er niet achter staat... er wordt niks slechts over haar gezegd.
Ohja, ze had de camera's op de boot uitgezet meteen na vertrek en vond dat dat de schuld was van Jillian, om welke vage reden dan ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
Ruzie met de makers? Blijft een pubermeisje met een sociale achterstand.
Kan verder ook niet veel vinden over de redenen hierachter.
Zegt iemand die voornamelijk in een slowchat-reeks post over niets. Wat een boeiend leven heb je dán?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hetzelfde als van alle real life soap volgers.
Te weinig interessante gebeurtenissen in hun eigen leven om zich daar mee bezig te houden, dus dan gaan ze het leven van anderen maar volgen. (en worden dan fans of criticasters....1 pot nat)
Het is maar waar je plezier aan beleefd.
Ik denk dat we het antwoord eigenlijk al wel weten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben benieuwd of Sea Shepherd ooit een cent gezien heeft.
Ja, het was eigenlijk best wel een retorische opmerkingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat we het antwoord eigenlijk al wel weten.
Ze heeft natuurlijk geen normale jeugd gehad, geboren op een boot en tot leerplichtige leeftijd rondgereisd. Daardoor heeft ze aan het begin van haar leven al weinig contact gehad met leeftijdgenoten. Gescheiden ouders en al jong veel zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ruzie met de makers? Blijft een pubermeisje met een sociale achterstand.
Kan verder ook niet veel vinden over de redenen hierachter.
Neehee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze heeft natuurlijk geen normale jeugd gehad, geboren op een boot en tot leerplichtige leeftijd rondgereisd. Daardoor heeft ze aan het begin van haar leven al weinig contact gehad met leeftijdgenoten. Gescheiden ouders en al jong veel zelf moeten doen.
Nog steeds blijft haar reis een enorme prestatie.
Als ik door Amsterdam rijdt, dan ga ik vaak nog even langs mijn geboortehuis. Technisch gezien ben ik daar niet geboren, maar vanaf dat ik zes uur oud was, heb ik daar acht jaar gewoond.quote:
Ik ga die hele discussie niet nog eens voeren. Lees maar terug ergens in deze reeks.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Als ik door Amsterdam rijdt, dan ga ik vaak nog even langs mijn geboortehuis. Technisch gezien ben ik daar niet geboren, maar vanaf dat ik zes uur oud was, heb ik daar acht jaar gewoond.
En al 63 topics zit het hier vol met zure hatersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Hier zijn 63 topics over volgeschreven?
Ze is niet geboren op een boot. Gewoon in een geboortekliniek.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk geen normale jeugd gehad, geboren op een boot en tot leerplichtige leeftijd rondgereisd. Daardoor heeft ze aan het begin van haar leven al weinig contact gehad met leeftijdgenoten. Gescheiden ouders en al jong veel zelf moeten doen.
Nog steeds blijft haar reis een enorme prestatie.
Zie mijn vorige post.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze is niet geboren op een boot. Gewoon in een geboortekliniek.
Nee, dat was met Eyeworks.. Met Jillian heeft ze die film wel afgemaakt. Maar achteraf kwam ze toch met haar in aanvaring. Vooral aan land komt dat nog weleens voor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja, ze had de camera's op de boot uitgezet meteen na vertrek en vond dat dat de schuld was van Jillian, om welke vage reden dan ook.
Als ze niet op een boot is geboren, is ze niet op een boot geboren. Klaar. Haar oma heeft ook gezegd dat ze niet aan boord geboren is.quote:
Inderdaad. Ik trek daarom de vergelijking met mijn geboortehuis, dat trouwens momenteel gesloopt wordtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als ze niet op een boot is geboren, is ze niet op een boot geboren. Klaar. Haar oma heeft ook gezegd dat ze niet aan boord geboren is.
Het was alleen handig voor de mythevorming. Het is overigens niet zo dat je daardoor automatisch een betere zeiler wordt.
Je bent toch ook geen betere piloot als je in een vliegtuig bent geboren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |