abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138021469
Hoe gaat het nu met haar , woont ze nog in Nederland ?
pi_138021472
Ik heb de 63 topics niet gevolgd (wie wel :') ) maar wat een fantastische documentaire nu op BNN _O_
Toen ik 15 was durfde ik net het dorp uit om naar een kinderdisco te gaan :P
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_138021645
quote:
Film MAIDENTRIP

I am not going to say much about the film Maidentrip, but I won't be representing it as I am not fully standing behind it.
Ik snap niet waarom ze er niet achter staat... er wordt niks slechts over haar gezegd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138021682
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe gaat het nu met haar , woont ze nog in Nederland ?
Ze is niet teruggekeerd naar Nederland (op wat uitstapjes na), en woont in Nieuw Zeeland.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138021749
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ze is niet teruggekeerd naar Nederland (op wat uitstapjes na), en woont in Nieuw Zeeland.
met die duitser ofzo
pi_138021786
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze er niet achter staat... er wordt niks slechts over haar gezegd.
Ruzie met de makers? Blijft een pubermeisje met een sociale achterstand.

Kan verder ook niet veel vinden over de redenen hierachter.
pi_138021902
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:

Ohja, ze had de camera's op de boot uitgezet meteen na vertrek en vond dat dat de schuld was van Jillian, om welke vage reden dan ook.
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 22:17:28 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138021968
Leuke docu, maar ook weer niet héél erg bijzonder. Beetje knorrig meisje tijdens een zeiltocht.
Ik hoef er nu verder ook geen boek meer van of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 21-03-2014 22:23:35 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_138022012
Ik ben benieuwd of Sea Shepherd ooit een cent gezien heeft.
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 22:20:24 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138022092
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hetzelfde als van alle real life soap volgers.
Te weinig interessante gebeurtenissen in hun eigen leven om zich daar mee bezig te houden, dus dan gaan ze het leven van anderen maar volgen. (en worden dan fans of criticasters....1 pot nat)

Het is maar waar je plezier aan beleefd. -O-
Zegt iemand die voornamelijk in een slowchat-reeks post over niets. Wat een boeiend leven heb je dán? :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 22:21:26 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138022145
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben benieuwd of Sea Shepherd ooit een cent gezien heeft.
Ik denk dat we het antwoord eigenlijk al wel weten. :7
pi_138022179
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat we het antwoord eigenlijk al wel weten. :7
Ja, het was eigenlijk best wel een retorische opmerking :D
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:22:17 #113
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138022183
Laura O+
Zo geweldig als haar weblog was, zo tegenvallend was Maidentrip, die ik top mijn grote spijt nooit eerder gezien had. Sprongen van 100 dagen levert een filmpje van een uur op over een anderhalf jaar durende wereldreis.
Alweer ruim twee jaar geleden sinds ze haar reis heeft afgerond en drie en een half jaar sinds ze begonnen is, wat vliegt de tijd *zucht*
Heel lang geleden, ver voor internet, had ik een film van anderhalf uur gemaakt over een 9-daagse vakantie met mijn ouders naar Parijs met een tussenstop in Lille :') die "film" kwamen we vorig jaar toevallig tegen toen we de mogelijkheid vonden om VHS-banden te digitaliseren.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:27:37 #114
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138022461
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ze heeft natuurlijk geen normale jeugd gehad, geboren op een boot en tot leerplichtige leeftijd rondgereisd. Daardoor heeft ze aan het begin van haar leven al weinig contact gehad met leeftijdgenoten. Gescheiden ouders en al jong veel zelf moeten doen.
Nog steeds blijft haar reis een enorme prestatie.
pi_138022539
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze heeft natuurlijk geen normale jeugd gehad, geboren op een boot en tot leerplichtige leeftijd rondgereisd. Daardoor heeft ze aan het begin van haar leven al weinig contact gehad met leeftijdgenoten. Gescheiden ouders en al jong veel zelf moeten doen.
Neehee.
pi_138022572
Hier zijn 63 topics over volgeschreven?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:30:37 #117
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138022620
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Neehee.
Als ik door Amsterdam rijdt, dan ga ik vaak nog even langs mijn geboortehuis. Technisch gezien ben ik daar niet geboren, maar vanaf dat ik zes uur oud was, heb ik daar acht jaar gewoond.
pi_138022678
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Als ik door Amsterdam rijdt, dan ga ik vaak nog even langs mijn geboortehuis. Technisch gezien ben ik daar niet geboren, maar vanaf dat ik zes uur oud was, heb ik daar acht jaar gewoond.
Ik ga die hele discussie niet nog eens voeren. Lees maar terug ergens in deze reeks.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:34:06 #119
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138022779
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Hier zijn 63 topics over volgeschreven?
En al 63 topics zit het hier vol met zure haters ;(

Gelukkig heeft Laura nu de rust gevonden die ze nodig heeft. Helaas is dat zonder mij, maar als zij gelukkig is, ben ik dat ook.
pi_138023090
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ze is niet geboren op een boot. Gewoon in een geboortekliniek.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:41:54 #121
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138023142
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ze is niet geboren op een boot. Gewoon in een geboortekliniek.
Zie mijn vorige post.
pi_138023284
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ohja, ze had de camera's op de boot uitgezet meteen na vertrek en vond dat dat de schuld was van Jillian, om welke vage reden dan ook.
Nee, dat was met Eyeworks.. Met Jillian heeft ze die film wel afgemaakt. Maar achteraf kwam ze toch met haar in aanvaring. Vooral aan land komt dat nog weleens voor.
pi_138023349
Ah okee. Merci voor de opheldering.
pi_138023442
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:41 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Zie mijn vorige post.
Als ze niet op een boot is geboren, is ze niet op een boot geboren. Klaar. Haar oma heeft ook gezegd dat ze niet aan boord geboren is.
Het was alleen handig voor de mythevorming. Het is overigens niet zo dat je daardoor automatisch een betere zeiler wordt.
Je bent toch ook geen betere piloot als je in een vliegtuig bent geboren?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:52:02 #125
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138023610
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als ze niet op een boot is geboren, is ze niet op een boot geboren. Klaar. Haar oma heeft ook gezegd dat ze niet aan boord geboren is.
Het was alleen handig voor de mythevorming. Het is overigens niet zo dat je daardoor automatisch een betere zeiler wordt.
Je bent toch ook geen betere piloot als je in een vliegtuig bent geboren?
Inderdaad. Ik trek daarom de vergelijking met mijn geboortehuis, dat trouwens momenteel gesloopt wordt ;( Met het ziekenhuis dat geheel verbouwd is en van naam veranderd is heb ik geen binding, dat is gewoon een babyfabriek.
Het is toch charmant, zo'n schattig babietje op een boot O+ wat maakt het uit waar ze geboren is.
pi_138023731
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:52 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik trek daarom de vergelijking met mijn geboortehuis, dat trouwens momenteel gesloopt wordt ;( Met het ziekenhuis dat geheel verbouwd is en van naam veranderd is heb ik geen binding, dat is gewoon een babyfabriek.
Het is toch charmant, zo'n schattig babietje op een boot O+ wat maakt het uit waar ze geboren is.
Oh wat spijtig dat je ouderlijk huis wordt afgebroken..

Ik vind het in dit geval uitmaken omdat de begrippen 'aan boord', 'op zee' en 'aan land' nogal wat verschil uitmaken. Vooral als het erom gaat te benadrukken dat het meisje aan boord is opgegroeid.
Het blijft natuurlijk een drogreden. Ik vond het ook goed dat Riek Dekker dat rechtzette.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:02:16 #127
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138023962
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh wat spijtig dat je ouderlijk huis wordt afgebroken..

Ik vind het in dit geval uitmaken omdat de begrippen 'aan boord', 'op zee' en 'aan land' nogal wat verschil uitmaken. Vooral als het erom gaat te benadrukken dat het meisje aan boord is opgegroeid.
Het blijft natuurlijk een drogreden. Ik vond het ook goed dat Riek Dekker dat rechtzette.
Mijn ouders wonen er ook al honderd jaar niet meer en het was gewoon een huurhuisje, maar je eerste huis vergeet je niet.
Natuurlijk maakt je geboorteplaats (absoluut) niets uit voor je vaardigheden. Je kan tijdens een vakantie in Frankrijk geboren zijn, dat maakt je geen talenwonder, noch een chef-kok.
Het is puur beeldvorming. Zus Kim heeft helemaal niks met zeilen. Toch staat het leuk op je cv als je geboren bent op een boot.
pi_138024035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:02 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Mijn ouders wonen er ook al honderd jaar niet meer en het was gewoon een huurhuisje, maar je eerste huis vergeet je niet.
Natuurlijk maakt je geboorteplaats (absoluut) niets uit voor je vaardigheden. Je kan tijdens een vakantie in Frankrijk geboren zijn, dat maakt je geen talenwonder, noch een chef-kok.
Het is puur beeldvorming. Zus Kim heeft helemaal niks met zeilen. Toch staat het leuk op je cv als je geboren bent op een boot.
Dat wel, maar ik ben een beetje wars van feitelijke onjuistheden. En zeker als het om haar persoon gaat.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 08:40:13 #129
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_138031257
1. Ik ben geboren op een boot
2. De Leerplichtambtenaar kwam in beeld doordat ik bezig was om mijn schoolopleiding te regelen
3. Jeugdzorg wilde mij opsluiten in een inrichting voor geestelijk gestoorde kinderen

Dat waren drie interpretaties van de werkelijkheid die mij opvielen.

Het meest interessant vond ik het fragment over pa Dekker: "een heel goede vader, maar ik moest als klein kind wel alles alleen doen. Ontbijt maken, boodschappen doen, school. Hij is heel aardig, maar hij kan ook ineens heel kwaad worden. Je weet nooit wanneer dat gebeurt. Daar was ik wel bang voor".
pi_138031564
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 08:40 schreef MrFoureyes het volgende:
1. Ik ben geboren op een boot
2. De Leerplichtambtenaar kwam in beeld doordat ik bezig was om mijn schoolopleiding te regelen
3. Jeugdzorg wilde mij opsluiten in een inrichting voor geestelijk gestoorde kinderen

Dat waren drie interpretaties van de werkelijkheid die mij opvielen.

Het meest interessant vond ik het fragment over pa Dekker: "een heel goede vader, maar ik moest als klein kind wel alles alleen doen. Ontbijt maken, boodschappen doen, school. Hij is heel aardig, maar hij kan ook ineens heel kwaad worden. Je weet nooit wanneer dat gebeurt. Daar was ik wel bang voor".
Ze heeft een vrij harde opvoeding gehad. Ze moest vroeg zelfstandig zijn enzo. Dat heeft zijn voordelen, maar heeft als nadeel dat zo iemand nooit kind heeft kunnen zijn.
Is een uitspraak van haar moeder, trouwens.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 11:07:56 #131
340258 MrFoureyes
pi_138033479
Nee, dat was Zeilmeisje zelf, ergens op driekwart in de film.
pi_138065671
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:07 schreef MrFoureyes het volgende:
Nee, dat was Zeilmeisje zelf, ergens op driekwart in de film.
De film heb ik nooit gezien. Haar moeder heeft zoiets ook gezegd, vlak nadat ze vertrokken was, geloof ik.
pi_138128135
Uit het gastenboek:
quote:
Freek
23-03-2014
Beste Laura, ik heb vol bewondering de film Maiden Trip bekeken. Ik snap wel dat je er niet helemaal achter staat, want er had wel meer zeilmateriaal in kunnen zitten. Maar de film toont wel aan hoe volwassen en zelfstandig jij bent. Veel te zelfstandig voor bekrompen Nederland, geregeerd door corrupte dictators die bereid zijn mensen die zich niet schikken in hun lot van onderwerping, helemaal kapot te maken. Jij bent de meest beroemde bootvluchteling, maar tienduizenden zullen je volgen. Als je hier je mond opendoet, is het afgelopen met je, dat bewijst het lot van de enige eerlijke Nederlandse politicus wel deze week (ik zal niet zeggen wie, want dan kom ik ook in de problemen).
Wilders-adept, Laura-adept en Nederland-hater.
Freek, een tip: stap in je boot en vlucht! :W
pi_138128251
Nog eentje:
quote:
STEN DANIELSON
23-03-2014
Helloh dear and brave Laura! I hope you make good progress för the captaines license! Tell us when you can show us the diploma and let us see the photo. <knip>
Ja, Laura, laat ons dat diploma eens zien waar je zo hard voor aan het studeren bent!
  maandag 24 maart 2014 @ 19:52:17 #135
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138128295
Misschien bedoelde hij een politicus van een van de vele Leefbare partijen. 8-)
pi_138128393
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Misschien bedoelde hij een politicus van een van de vele Leefbare partijen. 8-)
Dat is net zo erg.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:39:06 #137
340258 MrFoureyes
pi_138159807
Toch bijzonder om te zien hoe randfiguren worden aangetrokken door partijen die niets ophebben met mensen die buiten de boot vallen (no pun intended).

[ Bericht 6% gewijzigd door MrFoureyes op 26-03-2014 08:22:08 ]
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:42:48 #138
340258 MrFoureyes
pi_138794493
Jeanine 11-04-2014

Ook ik moet toegeven dat ik de film over jou heb gezien. Ik wilde eigenlijk niet kijken omdat ik al had begrepen dat jij er zelf niet achterstond, en nu ik hem toch heb gezien, begrijp ik je kritiek. Je zou een film verwachten over zeilen, maar er worden een paar heel vreemde insinuaties gedaan over jou en je achtergrond en sommige scenes geven een vreemd beeld van jou. Ik kan goed begrijpen dat je niet blij bent met deze film en ik heb zelf spijt dat ik toch heb besloten te kijken.

www.lauradekker.nl/gastenboek

Ja, dat krijg je als je de kijkadviezen van de familie Dekker niet opvolgt. Voor spijt is het nu te laat.
pi_138795574
Zeilmeisje Laura Dekker: “Niemand heeft gezegd dat zeilen leuk is, behalve ik”

Recensie documentaire Maidentrip

http://www.nautica.nl/boo(...)-leuk-is-behalve-ik/
pi_138801207
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:39 schreef Hammondorgel het volgende:
Zeilmeisje Laura Dekker: “Niemand heeft gezegd dat zeilen leuk is, behalve ik”

Recensie documentaire Maidentrip

http://www.nautica.nl/boo(...)-leuk-is-behalve-ik/
Nou, de Dekkers zullen vast niet achter deze recensie staan. Anders dan in de film wordt ze in deze recensie wel behoorlijk hard aangepakt.
pi_139506681
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nou, de Dekkers zullen vast niet achter deze recensie staan. Anders dan in de film wordt ze in deze recensie wel behoorlijk hard aangepakt.
ik vind het wel meevallen.. Gewoon een eerlijke recensie. De schoonheid van de reis, maar ook de worsteling van een puber die zich wil afzonderen en tevens aandacht vraagt.. Dat is waar de reis om begonnen is en dat zal best herkenbaar zijn voor velen. Het is menselijk, ze wordt echt niet afgebrand ofzo. Vind ik..
  maandag 19 mei 2014 @ 15:08:35 #142
340258 MrFoureyes
pi_140130493
Douglas Drewman 18-05-2014

I saw your movie last night, and besides a talented sailor you are also an extremely gifted director and film maker! If anyone is able to pull off such a cinematic adventure at your age, I believe an Oscar will be in store for your future movies! You are truly an example to mankind with your courage, determination, love and concern for others and your patience towards those who have wronged you. Being a religious person, I am convinced that you have been sent to earth to teach mankind the right path to paradise.

En zij knielden aan haar kribbe, brachten haar offers en aanbaden haar.
pi_141509710
Zeilmeisje Laura Dekker wil haar eenzaamheid graag delen met de rest van de wereld

https://decorrespondent.n(...)02514197368-773a9345
  † In Memoriam † dinsdag 24 juni 2014 @ 22:01:21 #144
137949 Disana
pi_141509973
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef Hammondorgel het volgende:
Zeilmeisje Laura Dekker wil haar eenzaamheid graag delen met de rest van de wereld

https://decorrespondent.n(...)02514197368-773a9345
Ik kwam dit gisteren tegen op Facebook, en begreep niet waarom ze zo veel jaar na dato nog met deze oude meuk komen.
pi_141562685
Laura geeft een samenvatting van haar leven middels een presentatie in Canada:
http://www.ideacityonline(...)-world-laura-dekker/
pi_143117371
Ze doet weer eens van haar spreken op de voor haar typische manier :D

https://www.facebook.com/(...)715607107698?fref=ts
Vooral de mensen afbranden die je het hardst hebben gesteund, Laura! Goed bezig! _O-

En ze zegt in die post dat ze geen Facebook heeft. Vanuit welk account post ze dan? :D
https://www.facebook.com/laura.dekker.58

God, wat een dom kind is het toch (nog steeds). :')
  maandag 1 september 2014 @ 19:13:00 #147
340258 MrFoureyes
pi_144071656
"01-09-2014 Just watched Maidentrip, your impressive documentary about everything you have accomplished.

You are a role model for all young people in the world, and also your parents are fine examples of perfect parenting. Your father, for supporting you in your ambitions to become a world class sailor, and your mother, for finally coming round to your point and also for helping your sister te become a renowned circus artist.

The world would be such a better place if it were peopled only by personalities like you and your family. It is beyond me how the Dutch authorities could have missed your greatness and decided to persecute you to the extend they did. Also the Dutch as a nation seem to show only lukewarm enthusiasm towards you. A very small country, indeed."

Zouden de Dekkers die berichten zelf schrijven?
pi_144072651
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:13 schreef MrFoureyes het volgende:
"01-09-2014 Just watched Maidentrip, your impressive documentary about everything you have accomplished.

You are a role model for all young people in the world, and also your parents are fine examples of perfect parenting. Your father, for supporting you in your ambitions to become a world class sailor, and your mother, for finally coming round to your point and also for helping your sister te become a renowned circus artist.

The world would be such a better place if it were peopled only by personalities like you and your family. It is beyond me how the Dutch authorities could have missed your greatness and decided to persecute you to the extend they did. Also the Dutch as a nation seem to show only lukewarm enthusiasm towards you. A very small country, indeed."

Zouden de Dekkers die berichten zelf schrijven?
Dit niet. Het gebruikte Engels is te goed daarvoor.
pi_144072946
Leave Laura alone !! :(
pi_144073387
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Leave Laura alone !! :(
Is zij niet al te oud voor jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')