quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:53 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Europese alleenheersers zijn slimmer dan dat. Gewoon de domme massa negeren en doen waar je zin in hebt lijkt wel het motto te zijn. Mocht een enkeling toch de wapens oppakken dan is het een gek. Daar kan Assad nog een puntje aan zuigen.
Europese dictators van nu is gelukt waar de rest van de wereld al eeuwen naar verlangt sinds het Romeinse Rijk. De illusie van een 'rechtvaardige heerschappij' (democratie) opwerpen en het gepeupel koest houden met brood en spelen.
Het is een raar soort SM. Die moslim-extremisten halen de goorst denkbare gruweldaden uit, maar krijgen toch een raar soort sympathie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:50 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Totally agree. Ik snap ook echt niet waarom de media in Nederland overwegend zo pro-rebellen zijn en ze blijven benoemen als 'opstandelingen' en vrijheidsstrijders' maar er niet over reppen dat die strijd tegenwoordig is gekaapt en vooral bestaat uit moslimextremisten.
Ja, mondjesmaat hoor je daar dan wel es wat over, maar overgrote deel van het nieuws bestaat uit 'Assad is slecht en voert aanvallen uit op zijn eigen volk, de vrijheidsstrijders willen Assad weg. Het Westen oriënteert zich op hoe ze kunnen helpen Assad wegkrijgen/ rebellen helpen'.
Te eenzijdig, imo.
Moeten het wel de goede 72 maagden zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een raar soort SM. Die moslim-extremisten halen de goorst denkbare gruweldaden uit, maar krijgen toch een raar soort sympathie.
Vertel eens... welk belang hebben wij erbij om moslim-extremisten aan de macht te helpen? Als ze dood neervallen in hun jihad-strijd, dan zal Allah dat vast zo gewild hebben. Zet maar vast een veelvoud van 72 maagden (religie
) klaar.
Je kan je wel afvragen of het met de val van Assaf beter wordt. Dat vind ik wel een legitieme vraag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:14 schreef De_Ilias het volgende:
Zieke mensen hier, iedereen die Assad steunt moet eigenlijk ook Saddam hussein suporter geweest zijn!
Als je kijkt hoe het nu in Irak is zou het voor de mensen een stuk beter zijn geweest als Saddam lekker was blijven zitten hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:14 schreef De_Ilias het volgende:
Zieke mensen hier, iedereen die Assad steunt moet eigenlijk ook Saddam hussein suporter geweest zijn!
Ik verafschuw Assad, maar ik verafschuw die moslim-extremisten nog net even een paar tandjes meer, meneer de extremist.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:14 schreef De_Ilias het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:14 schreef De_Ilias het volgende:
Het westen heeft zich tot nu volledig afzijdig gehouden. Het zijn juist de moslim-extremisten die de strijd van het gewone Syrische volk hebben gekaapt met hun jihad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:19 schreef De_Ilias het volgende:
Ik verafschuw terroristen ook, ik ben tegen alQaida in deze! Maar de Free Syrian Army heeft alle rechten om zichzelf te verdedigen tegen het onrecht van Assad, als jij dat terrorisme noemt ben je dom. Ze worden zelfs gesteund door Amerika en Frankrijk en veel andere landen! Of zijn dat nu ook terroristen?
Het Westen heeft de rebellen bewapend, geheime diensten zijn actief in de regio.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het westen heeft zich tot nu volledig afzijdig gehouden.
Ik zou haast zeggen liever moslimextremisten aan de macht dan een figuur die zijn eigen volk vermoord met gifgasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het westen heeft zich tot nu volledig afzijdig gehouden. Het zijn juist de moslim-extremisten die de strijd van het gewone Syrische volk hebben gekaapt met hun jihad.
Dat zou jij, als voorzitter van de fanclub, toch moeten weten.
Waarom beschuldig jij mij van iets waar ik vrij van ben? Ik ben net zo hard tegen terroristen als Amerika en wie dan ook. http://www.hhassan.com/20(...)block-arms-from.htmlquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het westen heeft zich tot nu volledig afzijdig gehouden. Het zijn juist de moslim-extremisten die de strijd van het gewone Syrische volk hebben gekaapt met hun jihad.
Dat zou jij, als voorzitter van de fanclub, toch moeten weten.
En wat dacht je van moslimextremisten die zenuwgas gebruiken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen liever moslimextremisten aan de macht dan een figuur die zijn eigen volk vermoord met gifgas
Mensen die tegen Saddam waren omdat de VS zei dat dat moet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:14 schreef De_Ilias het volgende:
Ja, en? De VS steunden ook Osama Bin Laden en de Taliban ten tijde van de Sovjet-inval in Afghanistan hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:19 schreef De_Ilias het volgende:
Ik verafschuw terroristen ook, ik ben tegen alQaida in deze! Maar de Free Syrian Army heeft alle rechten om zichzelf te verdedigen tegen het onrecht van Assad, als jij dat terrorisme noemt ben je dom. Ze worden zelfs gesteund door Amerika en Frankrijk en veel andere landen! Of zijn dat nu ook terroristen?
Alsof dat bewezen isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen liever moslimextremisten aan de macht dan een figuur die zijn eigen volk vermoord met gifgas
Wat het punt hiermee is: in die oorlog vond ik ook dat de overduidelijke valse beschuldigingen van massavernietigingswapens nooit als aanleiding mochten gelden om een oorlog te starten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:14 schreef De_Ilias het volgende:
Ik zie niet hoe? Hij zou eens wat verder moeten gaan en dat schorremorrie met een heel squadron laten napalmen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Nouja, Assad gaat te ver, toegegeven,
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Moeten het wel de goede 72 maagden zijn
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 20:33 schreef MAHL het volgende:
Oh, wat zie ik nu wat Assad voor First Lady heeft?
[ afbeelding ]
Ook geen hoofddoekquote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef arjan1212 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Asma_al-Assad
bankier , dochter van een cardioloog
Gelukkig gaan wij deze gasten helpen ipv mevrouw Assad:quote:Op maandag 2 september 2013 20:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook geen hoofddoekZoals het hoort in een seculiere staat.
Cultuurverrijkers ditquote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gelukkig gaan wij deze gasten helpen ipv mevrouw Assad:
http://www.telegraaf.nl/t(...)filmd_in_Irak__.html
Voordeel van Al-Qaeda helpen is wel dat we dan alle anti-terrorisme wetgeving weer kunnen opheffen, en Obama eindelijk Guantanamo kan sluiten zoals hij beloofde.quote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gelukkig gaan wij deze gasten helpen ipv mevrouw Assad:
http://www.telegraaf.nl/t(...)filmd_in_Irak__.html
?quote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Voordeel van Al-Qaeda helpen is wel dat we dan alle anti-terrorisme wetgeving weer kunnen opheffen, en Obama eindelijk Guantanamo kan sluiten zoals hij beloofde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |