abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130571520
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

jup, maar ik denk eerder dat het of te veel werk is om alles boven tafel te krijgen of dat ze het overzicht helemaal niet compleet hebben
Indien ze de overzichten niet compleet hebben, dient de NS-top te worden vervolgd wegens valsheid in geschrifte. Ze rapporteren namelijk wel hun punctualiteit aan IenM.
pi_130571597
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Indien ze de overzichten niet compleet hebben, dient de NS-top te worden vervolgd wegens valsheid in geschrifte. Ze rapporteren namelijk wel hun punctualiteit aan IenM.
Hier ga je te snel, want het kan best wel zijn dat ze het "kloppend" bijhouden, maar bijvoorbeeld achteraf niet het treinnummer en de vertraging aan elkaar kunnen koppelen (ik vermoed dat RTL zoiets wil).
pi_130571607
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Indien ze de overzichten niet compleet hebben, dient de NS-top te worden vervolgd wegens valsheid in geschrifte. Ze rapporteren namelijk wel hun punctualiteit aan IenM.
Zo hoeft dat helemaal niet te werken. Je kan het op dezelfde manier bijhouden zoals bij de OVC. Noteren dat er iets was en hoeveel afwijking het betrof en daarna de ruwe data weggooien. Dan voldoe je aan de eisen.

Maar ik denk dat ze de data gewoon niet willen overleggen.
Bier.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 21:47:23 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130571823
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Indien ze de overzichten niet compleet hebben, dient de NS-top te worden vervolgd wegens valsheid in geschrifte. Ze rapporteren namelijk wel hun punctualiteit aan IenM.
De vraag is in welke vorm.

En over de verstoringen: http://www.treinreiziger.(...)van_storingen-145545
Het geeft een idee welke trajecten last hebben van verstoringen, maar niet oorzaak, gevolg en wat er gedaan is om de kans op een soortgelijke storing in de toekomst te verminderen.

En dat er minder mensen met de trein naar Schiphol reizen geeft ook al te denken: http://www.treinreiziger.(...)naar_schiphol-145548
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130572176
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De vraag is in welke vorm.

En over de verstoringen: http://www.treinreiziger.(...)van_storingen-145545
Haarlem - Zandvoort heeft minder verstoringen dan Zwolle - Kampen :D
pi_130572413
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef remcoP het volgende:

[..]

Haarlem - Zandvoort heeft minder verstoringen dan Zwolle - Kampen :D
Het is ook een korter traject, dus minder kans op verstoringen zou je zeggen :P
pi_130573009
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Zo hoeft dat helemaal niet te werken. Je kan het op dezelfde manier bijhouden zoals bij de OVC. Noteren dat er iets was en hoeveel afwijking het betrof en daarna de ruwe data weggooien. Dan voldoe je aan de eisen.
Mij lijkt ene bewaarplicht van de ruwe data voor vijf jaar niet onredelijk.
quote:
Maar ik denk dat ze de data gewoon niet willen overleggen.
Dat denk ik dus ook. En ik ga morgen eens poolshoogte nemen.
pi_130573098
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het is ook een korter traject, dus minder kans op verstoringen zou je zeggen :P
Voor mijn gevoel is Zwolle - Kampen alleen veel geïsoleerder en ook nog eens veel rustiger.
pi_130573106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het is ook een korter traject, dus minder kans op verstoringen zou je zeggen :P
Maar Haarlem - Zandvoort heeft ook bovenleiding, en dat maakt het juist weer kwetsbaarder.
pi_130573320
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:07 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Maar Haarlem - Zandvoort heeft ook bovenleiding, en dat maakt het juist weer kwetsbaarder.
En 8 wissels, terwijl Kampen - Zwolle er 0 heeft.. :')
pi_130573343
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:07 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Maar Haarlem - Zandvoort heeft ook bovenleiding, en dat maakt het juist weer kwetsbaarder.
Ik bedoelde dat Zwolle - Kampen langer is dan Haarlem - Zandvoort. Bovenleiding erbij en het is eigenlijk wel logisch dat er meer verstoringen zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:07 schreef remcoP het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel is Zwolle - Kampen alleen veel geïsoleerder en ook nog eens veel rustiger.
Dat weet ik niet precies. Er rijden wel gewoon vier treinen per uur. Wat ik me van de verstoringen kan herinneren was er een keer iets met een viaduct, zelfmoord en een koe oid op het spoor. Kan je dat nog ergens terug vinden?

Ah, gevonden. Twee keer een defect viaduct, twee keer een onbekende en een wisselstoring :+ Dat ging over Zwolle dus zal wel geen problemen hebben opgeleverd voor Zwolle - Kampen

[ Bericht 5% gewijzigd door Viezze op 28-08-2013 22:16:50 ]
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 22:30:45 #187
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130574472
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:11 schreef b2py het volgende:

[..]

En 8 wissels, terwijl Kampen - Zwolle er 0 heeft.. :')
dat laatste is niet waar, want bij Zwolle liggen er een paar en je hebt de aftakking naar Katwolde, al gaat die wel verdwijnen. Ook bij Kampen liggen er nog wissels, want er is daar namelijk nog een heus emplacementje aanwezig
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130574524
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat laatste is niet waar, want bij Zwolle liggen er een paar en je hebt de aftakking naar Katwolde, al gaat die wel verdwijnen. Ook bij Kampen liggen er nog wissels, want er is daar namelijk nog een heus emplacementje aanwezig
Ik heb de wissels bij Haarlem ook niet meegeteld om naar Zandvoort gedirigeerd te worden ;)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 22:32:54 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130574599
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef b2py het volgende:

[..]

Ik heb de wissels bij Haarlem ook niet meegeteld om naar Zandvoort gedirigeerd te worden ;)
dan hou je er op Zwolle - Kampen alsnog drie over, al zullen die waarschijnlijk wel op de klem liggen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 22:41:07 #190
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_130575094
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

goed nieuws dat Weesp naar 8 sporen gaat. Geeft veel meer flexibiliteit daar
En gelukkig is niet voor het belachelijke plan gekozen om alle IC's in Weesp te laten stoppen _O_
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 22:42:34 #191
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130575171
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef dennistd het volgende:

[..]

En gelukkig is niet voor het belachelijke plan gekozen om alle IC's in Weesp te laten stoppen _O_
dan zou de spoorsector zichzelf voor schut hebben gezet
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:02:46 #192
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_130576293
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:29 schreef Viezze het volgende:

[..]

Of je moet bij de NS hebben gewerkt, maar anders kan je dat niet zeggen. Sommige ogenschijnlijk professionele organisaties (en daar zou ik de NS niet direct onder scharen) hebben dit soort dingen slechter voor elkaar dan je zou verwachten. En ja, ik spreek uit ervaring (maar dan niet bij de NS)

Maar goed, we zijn het er over eens dat het geen weken aan mankracht kost :P
Dan word het stuk voorbij Weesp > Diemen > Sciencepark > Muiderpoort nog een grotere bende lijkt mij met de 2 sporen die je op dat stuk maar hebt?
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_130576350
Dat is maar een klein stukje, dat is niet zo spannend.
  Redactie Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 23:06:03 #194
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_130576477
Als de sprinter twee minuten achter de IC aan gaat vanuit Weesp kan deze zes minuten langzamer zijn op Weesp-Amsterdam C. Er zijn maar drie stations, en de vuistregel is dat een stop twee minuten meer kost dan doorrijden. Echter ligt de snelheid ook nog niet erg hoog op het laatste stuk, wat in het voordeel van de sprinter is. En met SLT kost het je ook geen twee minuten extra maar iets minder.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:07:09 #195
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_130576521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef dennistd het volgende:
Als de sprinter twee minuten achter de IC aan gaat vanuit Weesp kan deze zes minuten langzamer zijn op Weesp-Amsterdam C. Er zijn maar drie stations, en de vuistregel is dat een stop twee minuten meer kost dan doorrijden. Echter ligt de snelheid ook nog niet erg hoog op het laatste stuk, wat in het voordeel van de sprinter is. En met SLT kost het je ook geen twee minuten extra maar iets minder.
Ah klinkt logisch ja. Daar hebben jullie net iets meer technische kennis van. ;)
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 23:11:01 #196
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130576750
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef dennistd het volgende:
Als de sprinter twee minuten achter de IC aan gaat vanuit Weesp kan deze zes minuten langzamer zijn op Weesp-Amsterdam C. Er zijn maar drie stations, en de vuistregel is dat een stop twee minuten meer kost dan doorrijden. Echter ligt de snelheid ook nog niet erg hoog op het laatste stuk, wat in het voordeel van de sprinter is. En met SLT kost het je ook geen twee minuten extra maar iets minder.
precies en met een heel klein beetje uitbuigen fiets je er nog een cargo doorheen ook als het moet
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 23:15:04 #197
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_130576944
Overigens geldt ditzelfde verhaal voor de Flevolijn: daar hoef je nu niet echt uit te bouwen voor ETMET, omdat de IC de sprinter in Weesp nog ingehaald heeft. De volgende inhaling kan dan plaatsvinden in Almere Centrum (kost wel veel tijd voor de sprinter, aangezien de IC hier ook moet stoppen) of misschien is ook Almere Oostvaarders nog net haalbaar (eventueel met het uitbuigen van de IC met twee minuten).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 23:19:22 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130577195
kan me best voorstellen dat ze in de toekomst in de spits nog een extra IC naar Zwolle door willen laten rijden, zeker als Zwolle - Wierden opgewaardeerd wordt en er daar ruimte wordt gecreëerd voor sneltreinen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 23:23:28 #199
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_130577415
Een IC Enschede-Zwolle-Amsterdam zou geen gek idee zijn inderdaad, maar Zwolle-Wierden is lastig om een IC in te leggen zonder grote stukken te verdubbelen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 23:28:58 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130577694
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:23 schreef dennistd het volgende:
Een IC Enschede-Zwolle-Amsterdam zou geen gek idee zijn inderdaad, maar Zwolle-Wierden is lastig om een IC in te leggen zonder grote stukken te verdubbelen
ik was nog bescheiden door een geknipte verbinding te noemen met een goede overstap.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')