Indien ze de overzichten niet compleet hebben, dient de NS-top te worden vervolgd wegens valsheid in geschrifte. Ze rapporteren namelijk wel hun punctualiteit aan IenM.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup, maar ik denk eerder dat het of te veel werk is om alles boven tafel te krijgen of dat ze het overzicht helemaal niet compleet hebben
Hier ga je te snel, want het kan best wel zijn dat ze het "kloppend" bijhouden, maar bijvoorbeeld achteraf niet het treinnummer en de vertraging aan elkaar kunnen koppelen (ik vermoed dat RTL zoiets wil).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Indien ze de overzichten niet compleet hebben, dient de NS-top te worden vervolgd wegens valsheid in geschrifte. Ze rapporteren namelijk wel hun punctualiteit aan IenM.
Zo hoeft dat helemaal niet te werken. Je kan het op dezelfde manier bijhouden zoals bij de OVC. Noteren dat er iets was en hoeveel afwijking het betrof en daarna de ruwe data weggooien. Dan voldoe je aan de eisen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Indien ze de overzichten niet compleet hebben, dient de NS-top te worden vervolgd wegens valsheid in geschrifte. Ze rapporteren namelijk wel hun punctualiteit aan IenM.
De vraag is in welke vorm.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Haarlem - Zandvoort heeft minder verstoringen dan Zwolle - Kampenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vraag is in welke vorm.
En over de verstoringen: http://www.treinreiziger.(...)van_storingen-145545
Het is ook een korter traject, dus minder kans op verstoringen zou je zeggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Haarlem - Zandvoort heeft minder verstoringen dan Zwolle - Kampen
Mij lijkt ene bewaarplicht van de ruwe data voor vijf jaar niet onredelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zo hoeft dat helemaal niet te werken. Je kan het op dezelfde manier bijhouden zoals bij de OVC. Noteren dat er iets was en hoeveel afwijking het betrof en daarna de ruwe data weggooien. Dan voldoe je aan de eisen.
Dat denk ik dus ook. En ik ga morgen eens poolshoogte nemen.quote:Maar ik denk dat ze de data gewoon niet willen overleggen.
Voor mijn gevoel is Zwolle - Kampen alleen veel geïsoleerder en ook nog eens veel rustiger.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het is ook een korter traject, dus minder kans op verstoringen zou je zeggen
Maar Haarlem - Zandvoort heeft ook bovenleiding, en dat maakt het juist weer kwetsbaarder.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het is ook een korter traject, dus minder kans op verstoringen zou je zeggen
En 8 wissels, terwijl Kampen - Zwolle er 0 heeft..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:07 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Maar Haarlem - Zandvoort heeft ook bovenleiding, en dat maakt het juist weer kwetsbaarder.
Ik bedoelde dat Zwolle - Kampen langer is dan Haarlem - Zandvoort. Bovenleiding erbij en het is eigenlijk wel logisch dat er meer verstoringen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:07 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Maar Haarlem - Zandvoort heeft ook bovenleiding, en dat maakt het juist weer kwetsbaarder.
Dat weet ik niet precies. Er rijden wel gewoon vier treinen per uur. Wat ik me van de verstoringen kan herinneren was er een keer iets met een viaduct, zelfmoord en een koe oid op het spoor. Kan je dat nog ergens terug vinden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:07 schreef remcoP het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Zwolle - Kampen alleen veel geïsoleerder en ook nog eens veel rustiger.
dat laatste is niet waar, want bij Zwolle liggen er een paar en je hebt de aftakking naar Katwolde, al gaat die wel verdwijnen. Ook bij Kampen liggen er nog wissels, want er is daar namelijk nog een heus emplacementje aanwezigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:11 schreef b2py het volgende:
[..]
En 8 wissels, terwijl Kampen - Zwolle er 0 heeft..
Ik heb de wissels bij Haarlem ook niet meegeteld om naar Zandvoort gedirigeerd te wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat laatste is niet waar, want bij Zwolle liggen er een paar en je hebt de aftakking naar Katwolde, al gaat die wel verdwijnen. Ook bij Kampen liggen er nog wissels, want er is daar namelijk nog een heus emplacementje aanwezig
dan hou je er op Zwolle - Kampen alsnog drie over, al zullen die waarschijnlijk wel op de klem liggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb de wissels bij Haarlem ook niet meegeteld om naar Zandvoort gedirigeerd te worden
En gelukkig is niet voor het belachelijke plan gekozen om alle IC's in Weesp te laten stoppenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
goed nieuws dat Weesp naar 8 sporen gaat. Geeft veel meer flexibiliteit daar
dan zou de spoorsector zichzelf voor schut hebben gezetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
En gelukkig is niet voor het belachelijke plan gekozen om alle IC's in Weesp te laten stoppen
Dan word het stuk voorbij Weesp > Diemen > Sciencepark > Muiderpoort nog een grotere bende lijkt mij met de 2 sporen die je op dat stuk maar hebt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:29 schreef Viezze het volgende:
[..]
Of je moet bij de NS hebben gewerkt, maar anders kan je dat niet zeggen. Sommige ogenschijnlijk professionele organisaties (en daar zou ik de NS niet direct onder scharen) hebben dit soort dingen slechter voor elkaar dan je zou verwachten. En ja, ik spreek uit ervaring (maar dan niet bij de NS)
Maar goed, we zijn het er over eens dat het geen weken aan mankracht kost
Ah klinkt logisch ja. Daar hebben jullie net iets meer technische kennis van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef dennistd het volgende:
Als de sprinter twee minuten achter de IC aan gaat vanuit Weesp kan deze zes minuten langzamer zijn op Weesp-Amsterdam C. Er zijn maar drie stations, en de vuistregel is dat een stop twee minuten meer kost dan doorrijden. Echter ligt de snelheid ook nog niet erg hoog op het laatste stuk, wat in het voordeel van de sprinter is. En met SLT kost het je ook geen twee minuten extra maar iets minder.
precies en met een heel klein beetje uitbuigen fiets je er nog een cargo doorheen ook als het moetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef dennistd het volgende:
Als de sprinter twee minuten achter de IC aan gaat vanuit Weesp kan deze zes minuten langzamer zijn op Weesp-Amsterdam C. Er zijn maar drie stations, en de vuistregel is dat een stop twee minuten meer kost dan doorrijden. Echter ligt de snelheid ook nog niet erg hoog op het laatste stuk, wat in het voordeel van de sprinter is. En met SLT kost het je ook geen twee minuten extra maar iets minder.
ik was nog bescheiden door een geknipte verbinding te noemen met een goede overstap.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:23 schreef dennistd het volgende:
Een IC Enschede-Zwolle-Amsterdam zou geen gek idee zijn inderdaad, maar Zwolle-Wierden is lastig om een IC in te leggen zonder grote stukken te verdubbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |