En dan heb je nog die keer toen ik 12 was, dat ik een koekje zou krijgen van mijn moeder als ik mijn best had gedaan op school, en ik had echt mijn best gedaan maar ik kreeg geen koekje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:59 schreef Snotterkuukn het volgende:
[..]
Iemand hoeft bij mij niet constant te praten over problemen in zijn verleden.
Oh, krijg je hem nog wel omhoog dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan heb je nog die keer toen ik 12 was, dat ik een koekje zou krijgen van mijn moeder als ik mijn best had gedaan op school, en ik had echt mijn best gedaan maar ik kreeg geen koekje.
ALLEEN ALS ZE EEN KOEKJE GEEFTquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Oh, krijg je hem nog wel omhoog dan?
Glijmiddel doet wonderenquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee jij blijft bij een wijf als ze kurkdroog blijfthahaha
Daar heb je glijmiddel voor, niet zo moeilijk doen he? Of anders een beetje tuf gebruikenquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Had je het tegen mij?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dat zou ik ook absoluut niet doen, ik heb het idee dat het verder gewoon allemaal goed zit. In iede rgeval van mijn kant zeker. Ik voel me goed bij hem, echt op mijn gemak en dat heb ik maar zelden bij mensen. Zoals ik al zei ben ik niet iemand die heel makkelijk praat, maar bij hem heb ik daar niet zo veel last van, daarbij ben ik ook nog hartstikke verliefd, dus ik zou hem hier niet voor verlaten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:05 schreef Zaktabak het volgende:
Als je hem om deze reden zou verlaten TS, wordt hij er alleen maar verlegener op.
Omdat als ze niet nat wordt je gewoon verder kanquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
Waarom is het eigenlijk altijd "hij kreeg hem niet omhoog"
En nooit "ze kon niet eens nat worden"
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
Waarom is het eigenlijk altijd "hij kreeg hem niet omhoog"
En nooit "ze kon niet eens nat worden"
Maar als ze nat genoeg is, kan je hem ook als hij nog wat slapjes is een beetje naar binnen vouwen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat als ze niet nat wordt je gewoon verder kan
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar als ze nat genoeg is, kan je hem ook als hij nog wat slapjes is een beetje naar binnen vouwen.
hoe werd je daar aan herinnerd? Je zag opeens de poster met het plaatselijke voetbalteam boven haar bed?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:11 schreef bobbiey het volgende:
Heb het ook gehad, maar had een vriendin die een nogal uitgebreid seksueel verleden had en werd daaraan herinnerd bij het neuken. Wil wel het gevoel hebben dat ik mijn sletje aan het neuken ben en niet een waar 10 man is overgeweest.
Moet je maar is proberen door te gaan na 1 of 2 keerquote:
They say tears is not the best lubricant for anal sex...quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Jimmy Carr
Zoals anderen zeiden, glijmiddel.quote:
Bij mij blijftie wel omhoog komenquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Moet je maar is proberen door te gaan na 1 of 2 keeren dan ff pauze nemen terwijl ze nog op je zit hahaha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |