Thanksquote:
Tablet is zelfs handiger, heb je gepmt!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef pluisje79 het volgende:
Ik heb evt nog wel een tablet voor je die ik ook als e-reader heb gebruikt??
Niet zo'n heel spannend ding hoor maar voldeed wel bij mij.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:46 schreef kevin33 het volgende:
Ik heb nog een e-reader liggen van een jaar of 3 oud, intresse?
Jullie hebben beiden een PMquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef pluisje79 het volgende:
Ik heb evt nog wel een tablet voor je die ik ook als e-reader heb gebruikt??
Niet zo'n heel spannend ding hoor maar voldeed wel bij mij.
*24 dagenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:55 schreef p-perklip het volgende:
Fok!kers,
Een camera bij elkaar ruilen blijkt een hele moeilijke opgave maar ik geef nog niet op! Ik heb nog 27 dagen* en streef er naar om binnen 17 dagen* (dus 10 dagen voor vertrek) een camera bij elkaar geruild te hebben. Maar.. als dat in het aller aller ergste geval niet lukt, ben ik denk ik genoodzaakt mijn ruilitems te verkopen (mits de voorgaande ruilers hier akkoord mee gaan).
Wil je dit voorkomen en mij helpen bij mijn ruiluitdaging? Laten we dan ruilen! Het hoeft geen camera te zijn maar wel iets leuks wat ik eventueel verder kan ruilen voor een camera.
Verzameling DVD’s? Boeken? Een computer? Retro-spullen? Een tablet die je niet gebruikt? Een kunstwerk dat niet meer past bij je nieuwe interieur? Een brommer (die niet meer rijdt)? Een parachutesprong die je toch niet durft te maken? Een plekje in de nieuwsbrief van jouw website?
Als je een leuk voorstel hebt en 1, 2 of 3 van mijn items wilt, let me know.. we komen er vast wel uit! Alle ruilvoorstellen zijn welkom dus spui je voorstellen in dit topic!
Als ik op MP kijk zie ik al goede camera’s voor 125-200 euro, de waarde van al mijn producten bij elkaar overtreft dat zeker (zeker de emotionele waard). Ik hoop mijn ruiluitdaging af te ronden met een mooie ruil en liever niet een ruil voor geld!
Vergeten wat ik te ruil heb?
[*]Mede8er MED500x met 2TB hard disk
[*]Waterdichte Actioncam 1080p – Waterdicht tot 2,5m - met miljoen accessoires
[*]Koga Miyata Gents Touring uit '78
Heb je niks te ruil maar heb je wel een tip? Ook tips zijn meer dan welkom!
Thanks!quote:Op maandag 7 oktober 2013 03:09 schreef Working-On-A-Dream het volgende:
ik ben zelf geen echte ruiler
maar succes in ieder geval
Groetjes Working on a dream
Jammer! Ook niet in alle drie de items? Of heb je misschien iets specifieks waar ik je aan kan helpen? Dan kan ik gericht gaan ruilen om dat bij elkaar te krijgen!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:27 schreef Valsemot het volgende:
Ik heb nog wel een goede weinig gebruikte Canon 1100D met standaard lens waar ik niks mee doe, maar ik heb helaas nog geen interesse in de spullen die je nu aanbied.
Tegen wat zou je die spullen willen ruilen?:)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:11 schreef zakkenjongen het volgende:
Misschien dat de PC een makkelijker ruilitem is? Ik heb anders ook een Band Hero set voor de Playstation 3 met drums, gitaar en game, mag er dan ook wel gewoon bij aangezien het ligt te verstoffen op zolder. V&A / [TK] Micro-ATX PC, Samsonite laptoptas, Eastpak schooltas
Oeh.. Noord Limburg.. Als je een camera te ruil had zou ik nu al in de auto zitten maar aangezien deze ruil mij niet echt 'omhoog' helpt moet ik 'm afslaan helaas. Hoop dat je dat begrijptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:28 schreef zakkenjongen het volgende:
Nou ja, om eerlijk te zijn heb ik nog een fiets nodig, maar ik oriënteer me verder niet in de waarde etc. Ook ben ik woonachtig in Noord-Limburg dus een eventuele ruil zou waarschijnlijk een lange trip worden!
V&A / [TK] Canon 450D 18-55mm + 55-250mm en vele extra's! Ruilen mogelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef p-perklip het volgende:
Niet alleen m'n ex-werkgever is heel relaxed maar ook de gemiddelde Fok!ker mag er zijn!
Fok!ker 'contactdoos' vertelde me dat hij al een tijd mijn ruiluitdaging volgt en het een mooi initiatief vindt. Daarom heeft hij voor mij, gratis en voor niets, een accupack van Duracell waarmee ik mijn mobiele telefoon een dag extra in leven kan houden! Heel relaxed, bedankt contactdoos!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is nu dus echt alleen nog maar de camera die ik nodig heb! Someone, anyone?! Je mag al m'n ruilspullen hebben als je een leuke camera hebt! Van Solarkit tot Mede8er - van Fiets tot Waterdichte actioncam, je mag het allemaal in ruil voor een leuke camera!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
V&A / [TK] Canon 450D 18-55mm + 55-250mm en vele extra's! Ruilen mogelijk.
Huh? Jij hebt toch al en spiegelreflex.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die wil ruilen tegen een systeemcamera!
Ja maar voor TS is het ook niks, want degene uit dat topic wil ruilen tegen een systeemcamera en TS heeft nog geen goede cameraquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Huh? Jij hebt toch al en spiegelreflex.
Helaas inderdaad - had graag met je hem/haar willen ruilen maar jij hij/zij is zelf ook op zoek naar een camera hahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar voor TS is het ook niks, want degene uit dat topic wil ruilen tegen een systeemcamera en TS heeft nog geen goede camera
Als dat zo is krijg hij/zij er een fiets bij!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:28 schreef Pagan het volgende:
Hij/zij wil vast een Waterdichte actioncam.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:57 schreef yulian het volgende:
Tja, heb nog een oudere Lumix DMC-FZ28 liggen heeft enkel een stofvlekje in de lens zelf nooit last van gehad gebruikte photoshop om het eruit te werken.
Tja... enkel helemaal in Zuid-Limburg ligt dat ding
Heb er zelf nooit problemen mee gehad maar goed laat eerst TS zelf maar eens reageren wat hij er van vind.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]haha en dan honderden vakantiefoto's gaan nabewerken voor die vlek, echt?
Ehm.. haha ja moeilijk.. Ik ga 4 maanden op reis dus honderden foto's gaan denk ik meer richting duizenden foto's worden dus wordt wel een aardige klus. Verder ben ik geen Photoshop wonder maar ik kan er aardig mee omgaan, ik heb geen idee hoe 'ernstig' het probleem is? Misschien zou je een voorbeeldfoto kunnen posten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:00 schreef yulian het volgende:
[..]
Heb er zelf nooit problemen mee gehad maar goed laat eerst TS zelf maar eens reageren wat hij er van vind.
De boel kan staan in Amsterdam, Alkmaar of Zwijndrecht en als er iets leuks tegenover staat ben ik ook wel bereid om ergens heen te rijdenquote:
Nu komt de vraag der vragen; waar zou je die tegen willen ruilen? *tromgeroffel*quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ach, zolang het in de buurt is bij mij.
Ik heb een 400D met battery grip en een 18-55. En nog wel een 4 gb kaartje, waarmee je op het grootste JPEG formaat zo'n 1300 foto's kan maken (gok ik)
Niet 'of je 'm zou willen ruilen' maar 'tegen wat zou je de camera willen ruilen? welk van mijn items maakt jou gelukkig?'quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, dat leek me wel logisch, anders zou ik niet posten. MAar tis een oud beestje en het is geen toplens (de 18-55 IS II is beter, die heeft stabilisatie en is scherper). Dat je dat ff weet voor je in Thailand opeens denkt, wat een kutding.
wat begrijp je niet aan ' ruilen' ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:16 schreef robbiemelaet het volgende:
Ik ga in de zomer met school survivalen in de ardennen en doe dan ook automatisch aan een wedstrijd mee. Mij (en de hele school) zou je er heel blij mee maken als ik de actioncam + solarkit (voor een klein bedrag) zou mogen hebben.
Mvg
Robbie
Niet als hij alles al heeft wat hij wouquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan ' ruilen' ?
ik heb net inderdaad een dm naar 'm gestuurd - verkopen past niet bij deze uitdaging dus ik hou het graag bij ruilen gewoonquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan ' ruilen' ?
Yeah! dat ie van pas mag komen!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:09 schreef p-perklip het volgende:
De accupack is binnen en misschien dit weekend ook al een camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |