31 oktober 2013 - net tijd om nog even te oefenen voordat je op wintersportvakantie gaatquote:Op donderdag 12 september 2013 23:58 schreef hottentot het volgende:
Ah zie dat je al een rugzak hebt (goed bezig)
Tot wanneer zijn de uithof kaarten geldig?
Klopt klopt, maar of ik tegen die tijd ook de ziektewet uitben en fit genoeg voor een dag afbeulen kan ik nu alleen even hopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:01 schreef p-perklip het volgende:
[..]
31 oktober 2013 - net tijd om nog even te oefenen voordat je op wintersportvakantie gaat
Een acer aspire one D250 Netbook? Of 4 kaarten voor night of the stars op 20 september in Ahoy?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Die kan ik krijgen door een ruil, tegen wat zou jij die willen ruilen dan?:)
Denk dat ik niemand kan vinden die op 20 september naar Ahoy wilt voor een show en hier ook nog iets voor wilt ruilen - beetje kort dagquote:Een acer aspire one D250 Netbook? Of 4 kaarten voor night of the stars op 20 september in Ahoy?
Tja..heb je een aantal items voor gesteld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:17 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Voor de andere Fok!kers: Het is weekend en m'n topic heeft bijna 10.000 views, dat moet iets goeds betekenen! Iemand ruilen? Bijna iedereen heeft wel iets liggen waarvan hij/zij het toch nooit gebruikt, dus duik je schuur in of speur je zolder af en misschien sta ik binnenkort voor je deur om een mooie ruil te maken
Haha dont get me wrong gizmo maar met de door jouw voorgestelde items kom ik niet verder en maak ik geen volgende stap ten opzichte van de Mede8er. Misschien komt er iets anders voorbij dat je wilt ruilen:)quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
Tja..heb je een aantal items voor gesteld.
Helaas zit er niks interessants voor je bij
Maar blijf je topic toch volgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Marcel en Rene! On to the next one![]()
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor de mensen die willen weten wat ik nog te ruil heb:
• Mede8er Med500X + 2TB HDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Koga Miyata Gents Touring (met levenslange garantie op het frame)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 vrijkaarten voor De Uithof - Hele dag Skien, Snowboarden, Karten en Lasergamen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Boek: Friendship, Family, Love & Laughter (nieuw)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat andere kleinere ruilitems:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 19:51 schreef p-perklip het volgende:
De backpack, adventurecam en mede8er zijn nu echt binnen! Vandaag het halve land afgereisd maar ik heb de spullen binnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Marcel en Rene! On to the next one![]()
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor de mensen die willen weten wat ik nog te ruil heb:
• Mede8er Med500X + 2TB HDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Koga Miyata Gents Touring (met levenslange garantie op het frame)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 vrijkaarten voor De Uithof - Hele dag Skien, Snowboarden, Karten en Lasergamen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Boek: Friendship, Family, Love & Laughter (nieuw)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat andere kleinere ruilitems:Enjoy, de tiramisu is inderdaad heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Idd was een leuk extraatje deze tiramisu. Smaakt goed en smaakt naar meer. Pfff nogmaals is navragen of er mensen spullen beschikbaar stellen.![]()
![]()
Mooi dat jullie de tiramisu lekker vonden!
-------------------------------------------------
Kreeg net een mail van een winkeleigenaar dat hij een van deze producten voor mij in de (ruil)aanbieding heeft:
Skytronic Shfs10w Actieve Subwoofer 10"
SkyTec Spl 1500eq 2x 750w Versterker
Tronios Stm-7135 Karaokeset Met 2 Draadloze Microfoons
Mail was niet van Bol maar van een lokale winkel, helaas geen website dus vandaar de linkjes naar bol. De producten zijn nieuw, met bon en garantie. Mocht iemand geïnteresseerd zijn in een van de bovenstaande producten, let me know want dan maak ik een ruil met deze meneer! En wie weet sta ik binnenkort voor jouw deur met een tiramisu en een leuk ruilitem
Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Leuk idee! Heb ik zeker wat aan, zit er heel toevallig een sd-adaptertje bij? Anders speur ik thuis wel rond, heb er denk ik ook wel eentje liggenquote:Op maandag 16 september 2013 13:11 schreef domestic het volgende:
Ik heb nog een 16gb micro sd kaart liggen..ideetje voor je 8bit zonnebril?
----
Mochten andere mensen wel willen ruilen maar geen idee hebben wat ze kunnen ruilen, de volgende dingen zijn best handig om te hebben:
- SD-kaartjes
- Flightbag/Regenhoes voor backpack
- Goed zakmes
- Andere reisgerelateerde spullen
Mocht je dit soort dingen hebben dan kunnen we misschien wel wat tegen een van de kleine ruilitems die ik heb ruilen
Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
De 8bit bril is weg, geruild tegen een 16gb sd-kaart
Nu nog een bijpassende camera bij de bovengenoemde kaart
Donequote:Op maandag 16 september 2013 16:18 schreef p-perklip het volgende:
De 8bit bril is weg, geruild tegen een 16gb sd-kaart
Nu nog een bijpassende camera bij de bovengenoemde kaart
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Even een kleine kick om jullie te laten weten dat er een hele mooie ruil in de maak is!
Jullie ruilvoorstellen zijn nog allemaal welkom! Naast de kleine items zoals de zonnebrillen en het solarpakket heb ik nog steeds de Mede8er MED500x 2TB en de Koga Miyata!
Ruilen?:DPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Heb je wat meer informatie over het solarpakket?
Ik zal even kijken wat voor leuke en nuttige spulletjes ik te ruil heb voor het solarpakket![]()
![]()
Jano9, om eerlijk te zijn heb ik eigenlijk niet veel meer informatie dan de onderstaande informatie die ik van de ruiler heb gekregen:quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:42 schreef Jano9 het volgende:
Heb je wat meer informatie over het solarpakket?
Ik zal even kijken wat voor leuke en nuttige spulletjes ik te ruil heb voor het solarpakketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit nog helemaal in de verpakking dus ik kan ook niet even voor je checken wat de bedoeling is![]()
Durf je de gok te nemen?Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:53 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Jano9, om eerlijk te zijn heb ik eigenlijk niet veel meer informatie dan de onderstaande informatie die ik van de ruiler heb gekregen:Misschien kan je proberen om de handleiding te bewegen, zodat de naam van het product hopelijk te zien isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit nog helemaal in de verpakking dus ik kan ook niet even voor je checken wat de bedoeling is![]()
Durf je de gok te nemen?. Dan kan ik even zoeken op Google
![]()
![]()
Het volgende staat er op:quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:19 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Misschien kan je proberen om de handleiding te bewegen, zodat de naam van het product hopelijk te zien is. Dan kan ik even zoeken op Google
6诶1 - Solar revolving plane
*random chinees teken - weet niet wat het exacte teken is
Ja daar dacht ik ook al aan, lijkt me een grappig setje om te hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:04 schreef marcelp79 het volgende:
De solarkit was volgens mij deze. Zie link.http://www.banggood.com/W(...)ameleon-p-13220.html
@p-perklip
Zal morgen even kijken wat voor jou wellicht interessant is![]()
![]()
domestic - heb de kaartjes netjes ontvangen! thanks voor het extra kaartjequote:Op maandag 16 september 2013 13:30 schreef domestic het volgende:
Wellicht dat ik ook nog wel een adaptertje heb ik stuur je zo wel even een pm, de bril ook al ontvangen?
Mooi om te horenBril is nog niet binnen maar de post is hier niet zo snel
Edit ; vandaag binnen gekregen, top!
[ Bericht 8% gewijzigd door domestic op 19-09-2013 16:31:20 ]![]()
Ik heb interesse in 2 treinkaartjes, misschien heeft iemand die nog liggen... ik heb nog te ruil: een digitaal fotolijstje, een set automatten, 2 otazu tonnetjes armbanden.
Misschien heef p-perklip er iets aan om te ruilen en anders sorry voor deze onzinnige post
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?![]()
Hi Nooxx, kan je me iets vertellen over die versterker? Van de Silvercrest Radio weet ik dat het redelijk goedkope Lidl-radio's zijn, denk dat mensen daar niet snel iets tegen willen ruilen. Ik ben niet zo thuis in versterkers maar het is de bedoeling dat ik een stap omhoog maak wat ruilen betreft. En als het geen ruil omhoog is, dan probeer ik in ieder geval een leuk volgend ruilobject te krijgen waarvan ik weet dat mensen 't graag willen hebben. Ik heb namelijk nog 40 dagen en binnen die 40 dagen moet het mij nog lukken om een camera en accu bij elkaar te ruilen - een ereader ben ik nu nog mee bezig!quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef Nooxx het volgende:
de mede8er ruilen tegen een Silvercrest Bluetooth autoradio en een 250Watt Sony versterker?
Hee,quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:05 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Hi Nooxx, kan je me iets vertellen over die versterker? Van de Silvercrest Radio weet ik dat het redelijk goedkope Lidl-radio's zijn, denk dat mensen daar niet snel iets tegen willen ruilen. Ik ben niet zo thuis in versterkers maar het is de bedoeling dat ik een stap omhoog maak wat ruilen betreft. En als het geen ruil omhoog is, dan probeer ik in ieder geval een leuk volgend ruilobject te krijgen waarvan ik weet dat mensen 't graag willen hebben. Ik heb namelijk nog 40 dagen en binnen die 40 dagen moet het mij nog lukken om een camera en accu bij elkaar te ruilen - een ereader ben ik nu nog mee bezig!
De versterker is een 250Watt Sony Xplodd autoversterker, om bijvoorbeeld een subwoofer of extra speakers in je auto op aan te sluiten. Ik heb hem een tijd gebruikt voor mijn subwoofer en werkt zeer goed.
De autoradio is de duurste van Lidl met bluetooth, cd speler , sd aansluiting , usb aansluiting , AUX en werkt ook zeer goed.
Ik kan eens even kijken ik heb ook nog een Sony cybershot dsc-w200 is dat een camera die je zoekt of meer richting de spiegelreflex?![]()
Oh zo een versterker, nee sorry daar ben ik niet in geïnteresseerd! Zag dat je 'm ook hier op Fok had staan en dat er niet zo veel interesse naar was. Voor mij is het belangrijk dat ik gewoon items heb die gewild zijn en dan is de waarde van kleiner belang. Ben bang dat ik niks kan met die versterker en radio!
Wel een leuke camera trouwens maar ik ben op zoek naar een systeem- of spiegelreflexcamera. De leeftijd maakt me daarin niet zo veel uit, als de accu stuk is koop of ruil ik wel een nieuwe bij elkaar. Wat ik belangrijk vind is dat ik echt goede foto's kan maken en bij voorkeur met Live View maar dat is niet noodzakelijk!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: