abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:49:50 #176
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130496750
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:32 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Aha, zo. Thx. Dat was ff het enige verhaallijntje dat ik ff niet helemaal meer volgde.
Alleen dat laatste wat je zegt klopt volgens mij niet. Want dat verhaal van die plant komt niet van Walt. Dat kwam al uit het toxicologische onderzoek (waardoor Jesse ook direct vrij kwam).
Plus volgens mij riep Jesse aan het eind van de laatste aflevering ook iets over dat Brock vergiftigd was met de ricine. Hij denkt het dus wel.
Dit snap ik niet.. Wat bedoel je precies? Ik zeg toch ook dat Jesse al wist dat het door die plant kwam, dat werd hem verteld na dat onderzoek.
pi_130496932
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:49 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dit snap ik niet.. Wat bedoel je precies? Ik zeg toch ook dat Jesse al wist dat het door die plant kwam, dat werd hem verteld na dat onderzoek.
Ow, dacht dat je bedoelde te zeggen dat dat Valley plant-verhaal wat Jesse te horen kreeg alleen van Walt kwam (en niet van de dokters e.d.) maar dan laat maar ;) Maar volgens mij riep Jesse aan het einde van deze aflevering iets over die ricine, alsof ie opnieuw dacht dat Walt Brock had vergiftigd met ricine... Maar dat zal ik wel ff fout gezien hebben :)
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:58:19 #178
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130497270
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:51 schreef Heeinz het volgende:
Edit: Fuck it, kon het toch niet laten Niet lezen als je de promo niet hebt gezien:

SPOILER
Waar hebben Jesse en Saul (?) het precies over op het einde..? Kan er weinig van verstaan. Weet Jesse dat Walt Brock heeft vergiftigd?
Ik ben wel scherp zeg.
pi_130497285
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:39 schreef thespaceman1 het volgende:
Overigens vind ik het wel jammer dat het wel duidelijk is dat de serie voor niemand echt goed gaat aflopen. De relaties (Walt/Skyler vs Hank/Marie, Walt vs. Jesse) zijn in de laatste afleveringen zo hard opgeblazen en definitief kapot gemaakt, dat die nooit meer zullen herstellen. Zou in elk geval zeer ongeloofwaardig zijn.

Had toch nog wel gehoopt dat ze uit de business stapten met een heleboel geld en het met iedereen wel goed zou komen. Maar daar ziet het er niet naar uit.
de serie heet niet voor niks Breaking Bad
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_130497480
Iemand enig idee waar LWYRUP voor kan staan?
In de woestijn scene werd dit nummerbord opvallend in beeld gebracht
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_130497508
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef sjeppert het volgende:

[..]

de serie heet niet voor niks Breaking Bad
Klopt, maar bad is wat anders dan compleet gewetenloos zelfs je eigen (schoon)familie afpersen en kinderen vermoorden ;)
Jesse is ook 'bad' maar heeft nog enig geweten lijkt het. In elk geval sinds ie afgekickt is.
pi_130497681
De aflevering zojuist gezien: Ho-ly shit! :D

Deze zit in mijn top 3 Breaking Bad afleveringen.
pi_130497874
Ik vond Walt z'n confession wel een beetje simpel eigenlijk. Als Hank zijn best zou doen, zou ie zijn DEA collega's makkelijk kunnen overtuigen dat ie gechanteerd wordt door Walt.

Walt is degene die out of the blue een car wash begint...

Maar goed, verder wel een vermakelijke wending.
pi_130497986
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef Gauner het volgende:
De aflevering zojuist gezien: Ho-ly shit! :D

Deze zit in mijn top 3 Breaking Bad afleveringen.
Vond je?
Zonder als zo'n nerd over te komen die alleen de eerdere seizoenen van een serie geweldig vindt, vind ik seizoen 5 tot nu toe niet veel aan.
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:11:17 #185
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_130497990
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:01 schreef sjeppert het volgende:
Iemand enig idee waar LWYRUP voor kan staan?
In de woestijn scene werd dit nummerbord opvallend in beeld gebracht
Lawyer Up... nummerbord van Saul, is al vaker zo opvallend in beeld gebracht.

http://www.amazon.com/LWY(...)EAKING/dp/B0080XLHBA
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:11:46 #186
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130498015
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vond Walt z'n confession wel een beetje simpel eigenlijk. Als Hank zijn best zou doen, zou ie zijn DEA collega's makkelijk kunnen overtuigen dat ie gechanteerd wordt door Walt.

Jawel, maar dan mag Hank uit gaan leggen dat de persoon waar hij een jaar achteraan zat zich al die tijd onder z'n neus bevond terwijl Walt van alles heeft gezegd over Hank. Plotseling komt de grote baas van de DEA met de beschuldiging dat z'n zwager Heisenberg is, die vlak daarvoor de wereld in heeft gebracht dat Hank het grote brein is. Ik denk dat zijn collega's dat dan zullen zien als een excuus om onder die beschuldiging uit te komen. Werkelijk briljant bedacht.
pi_130498349
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ik denk van niet eigenlijk:

1. Juist die car wash idd, zoiets zou Hank toch nooit moeten geloven?
2. Marie nam ook nog eens geld aan, weer zo'n eindje dat niet klopt
3. Hank kwam, voor de buitenwereld, eigenlijk met een compleet idiote theorie over een wasserij met lab die niemand ooit bedacht had kunnen hebben (die dus wel leek te kloppen,maar toch)
4. Daarnaast: zo'n goede agent die zo'n idee wel ziet, maar niet door heeft als z'n schoonbroer de grootste/beste meth-producent van Amerika is, waar ie al jaren dagelijks op visite komt ?
5. Hank heeft Jesse zelf al bijna dood gemept, dat weet de politie ook. Als ze nu Walt ook nog eens dood vinden...

Voor ons als kijker is het misschien logisch, maar Hank staat niet zo sterk.
pi_130498365
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:11 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Jawel, maar dan mag Hank uit gaan leggen dat de persoon waar hij een jaar achteraan zat zich al die tijd onder z'n neus bevond terwijl Walt van alles heeft gezegd over Hank. Plotseling komt de grote baas van de DEA met de beschuldiging dat z'n zwager Heisenberg is, die vlak daarvoor de wereld in heeft gebracht dat Hank het grote brein is. Ik denk dat zijn collega's dat dan zullen zien als een excuus om onder die beschuldiging uit te komen. Werkelijk briljant bedacht.
Maar dan nog mag Walt die car wash gaan verklaren.
pi_130498471
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Walt kan niet zoveel meer verklaren zodra die video bij de politie komt, want dan is ie ws dood :P
Maar aangezien Marie geld aangenomen heeft van de car wash, zou gedacht kunnen worden dat Walt die car wash 'in opdracht' van Hank runde om geld wit te wassen.
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:22:32 #190
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130498543
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als dat zoiets onlogisch is, had Hank dat toch door moeten hebben.
pi_130498656
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:21 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Walt kan niet zoveel meer verklaren zodra die video bij de politie komt, want dan is ie ws dood :P
Maar aangezien Marie geld aangenomen heeft van de car wash, zou gedacht kunnen worden dat Walt die car wash 'in opdracht' van Hank runde om geld wit te wassen.
Zit wat in. :)
pi_130498680
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:22 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als dat zoiets onlogisch is, had Hank dat toch door moeten hebben.
Zeker als de beste therapeuten van het land er door z'n vrouw mee betaald wordt.
pi_130498816
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zit wat in. :)
Hank is door z'n geweldige ingevingen en ontdekkingen gewoon zo'n agent die of gewoon briljant is (wat hij dus eigenlijk wel is) of gewoon zelf tot z'n neus in de onderwereld zit en daardoor al die kennis heeft. Als er een heleboel zaken komen die in z'n nadeel wijzen dan ga je toch neigen naar het tweede. Als je dus niet ziet wat wij kijkers zien, maar vanuit DEA-oogpunt ;)
Die scheidslijn is dun ;)
pi_130499260
Ow ja, en zelfs al kan Hank z'n eigen onschuld aantonen, dan nog kan ie Walts schuld niet perse bewijzen voor de rechter. In elk geval niet op dit moment. Het enige wat ie er aan over houdt als ie Walt nu oppakt is dat die zelf wellicht een tijd als verdachte opgesloten wordt maar (als ie vrij komt) nog altijd als de agent die jarenlang dagelijks met Heisenberg een biertje dronk zonder dat ie het doorhad de geschiedenis in zal gaan. Dat kun je nog enigszins rechtzetten als je hem nu met keiharde bewijzen levenslang achter de tralies kreeg, maar zelfs dat kan ie niet. Veel lulliger kan het dus allemaal niet :')
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:27:43 #195
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130500874
Wát een aflevering met de spanning die steeds hoger en hoger werd en Jesse die steeds labieler blijft worden. Ik dacht dat hij ieder moment bij de car wash aan zou komen scheuren om Walt en Skyler dood te schieten met het pistool wat hij van Saul stal. Gemene cliffhanger ook.

Todd gaat Walt nog veel problemen opleveren. Zoals iemand al aangaf zijn ze niet zo voorzichtig met het rondlopen met bloed op de schoenen en in een diner over allerlei criminele activiteiten praten. Todd noemt Walt ook heel de tijd Mr. White i.p.v bijvoorbeeld Heisenberg. Dus zijn oom en consorten kunnen zo achter Walt aangaan als ze het op de heupen krijgen.

Wat willekeurige visuele dingen die BB altijd goed doet:

• Toen Skyler in een soort van trance achter haar bureau zat en Walt kwam checken hoe het ging en vertelde dat ze veilig waren; hij was volledig in duisternis gehuld en Skyler terwijl ze met hem praatte ook voor de helft. Toen hij wegging viel er geen schaduw meer op haar gezicht.
• De spin die richting Jesse kroop. Bad news?
• Vergezocht deze :P ... Maar toen Walt en Jesse in het woestijn aan het kletsen waren tegen de auto van Saul aan, stonden ze er op zo'n manier voor dat het kenteken niet langer LWYRUP las, maar WYRUP. Oftewel: "wire up", een microfoontje dragen?
pi_130500951
Had niet verwacht dat Todd zo veel zou praten over de trein
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:32:16 #197
3185 Adelante
To let it go now
pi_130500990
Prachtige scene ook weer bij dat Mexicaanse restaurantje met die uberblije homober, die ze maar guacamole wilde aansmeren. Blije muziek op de achtergrond en dan die conversatie tussen de twee stellen :D _O_

Daarna de 'confession' zelf: die zag ik niet echt aankomen :o :o

Goede aflevering dit weer.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_130501041
Toch heb ik constant dat 'het is afgelopen'-gevoel, de laatste paar afleveringen. Alles is compleet en onherstelbaar kapot gegaan eigenlijk...
Jammer. Hoeveel eps komen er nog? 2 of 3 ofzo?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:40:05 #199
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130501167
Nog vijf afleveringen te gaan.
pi_130501231
Damn.. maar goed, uit de situatie zoals die nu is kun je ook niet meer dan 5 episodes halen.

zal er ooit nog een serie komen die hierbij in de buurt komt, qua sfeer en verhaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')