Mooi detail inderdaad Louboutinsquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:03 schreef epicbeardman het volgende:
Die groep van Todd en zijn oom is ook wel erg hardcore aan het worden, ze zullen vast nog wel wat meer invloed krijgen of dat ze worden verbonden aan Walter.
We krijgen ze niet voor niets te zien en Lydia ook nog met haar dure hakjes.
Juist in de laatste afleveringen wordt het pas echt een held. Zie je niet hoeveel wroeging hij heeft? Zijn hart zit op de goede plek. Hij biecht straks alles op en daarmee komt het balletje aan het rollen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:32 schreef TwyLight het volgende:
Jesse was altijd een van m'n favoriete characters maar deze laatste twee afleveringen heb ik me flink aan hem geërgerd
Beter is hij geen snitch
Nee man, hij gaat helemaal niets opbiechten. In ieder geval niet op een manier waarop de DEA er iets mee kan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:38 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Juist in de laatste afleveringen wordt het pas echt een held. Zie je niet hoeveel wroeging hij heeft? Zijn hart zit op de goede plek. Hij biecht straks alles op en daarmee komt het balletje aan het rollen.
edit: Hij gaat alles opbiechten omdat hij erachter komt dat Walt tegen hem gelogen heeft over de dood van Mike. Eigen schuld dikke bult, heerlijk
Hij wil zijn geweten schoonvegen (zie ook het weggeven van zijn miljoenen), en Walt verlinken zou daar zeker bij helpen. Het enige wat Hank daarvoor moet doen is hem duidelijk maken dat Walt een manipulatieve klootzak is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:44 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Nee man, hij gaat helemaal niets opbiechten. In ieder geval niet op een manier waarop de DEA er iets mee kan.
Hoop dat Jesse snel dood gaat. Irritant personage. Maar ik zal wel de enige zijn trouwens...quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:32 schreef TwyLight het volgende:
Jesse was altijd een van m'n favoriete characters maar deze laatste twee afleveringen heb ik me flink aan hem geërgerd
Beter is hij geen snitch
Van mij mag buiten Walt en Hank iedereen dood.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:23 schreef THeeF het volgende:
[..]
Hoop dat Jesse snel dood gaat. Irritant personage. Maar ik zal wel de enige zijn trouwens...
Ben de laatste tijd ook geen fan van hem. Vind er niks aan om te bekijken hoe hij drugs zit te gebruiken, en andere dingen doet zoals dat geld weggooien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:23 schreef THeeF het volgende:
[..]
Hoop dat Jesse snel dood gaat. Irritant personage. Maar ik zal wel de enige zijn trouwens...
Al het sympathieke dat dat personage had is weg, inderdaad. Opzich begrijpelijk dat hij nog steeds emo is door dat jochie dat werd neergeknald, maar het begint wel een beetje vervelend te worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:32 schreef TwyLight het volgende:
Beter is hij geen snitch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]Heb die promo niet gekeken en ben dat ook niet van plan, maar de titel van de video verraadt dat eigenlijk al een beetje. Ook het feit dat de aflevering stopte nadat Hank naar Jesse wou gaan maakte voor mij al genoeg duidelijk. Ik ben blij dat hij Walt gaat verraden.. gaat leuk worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Fuck it, kon het toch niet latenNiet lezen als je de promo niet hebt gezien:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb die promo niet gekeken en ben dat ook niet van plan, maar de titel van de video verraadt dat eigenlijk al een beetje. Ook het feit dat de aflevering stopte nadat Hank naar Jesse wou gaan maakte voor mij al genoeg duidelijk. Ik ben blij dat hij Walt gaat verraden.. gaat leuk worden.
Edit: Fuck it, kon het toch niet latenNiet lezen als je de promo niet hebt gezien:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |