Misschien is het een voorproefje, en gaat ze nog iets heel verrassends doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond 't niet zo geweldig
En Marie's 'awesome ding', was dat nou de slap in the face of het willen ontvoeren van een baby? Ik vond 't beide nogal tegenvallen![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
marie heeft bugs in het huis achtergelaten? dacht echt dat ze tegen hank ging zeggen, okee ik heb het gedaan
Mwah denk dat dat misschien iets te makkelijk is gedacht? Jesse en Walter hebben elkaar altijd geholpen en nu ineens gaat Jesse alles opbiechten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
Zoals ik vorige week al dacht.. ik denk dat Jesse de kroongetuige gaat worden tegen Walt. Jesse gaat die gaps fillen voor Hank. Daardoor krijgt iedereen te weten wie Walt is en daarom schrikt die buurvrouw en moet Walt op de vlucht.
Of.. Jesse komt er ineens op wat voor manier dan ook achter wat Walt heeft gedaan met Mike, Jane en/of Brock?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Mwah denk dat dat misschien iets te makkelijk is gedacht? Jesse en Walter hebben elkaar altijd geholpen en nu ineens gaat Jesse alles opbiechten?
Everyone turns..quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Mwah denk dat dat misschien iets te makkelijk is gedacht? Jesse en Walter hebben elkaar altijd geholpen en nu ineens gaat Jesse alles opbiechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |