abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:24:32 #251
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_130511061
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:14 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik ben echt blij dat jij de serie niet schrijft :)
Het zal je verbazen als ik straks gelijk blijk te hebben
Haha gay!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:25:21 #252
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_130511096
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:24 schreef SchavuitPiet het volgende:

[..]

Het zal je verbazen als ik straks gelijk blijk te hebben
Idd, ergste einde sinds lost..
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:27:00 #253
409561 SchavuitPiet
pi_130511160
Daar ben ik bij afgehaakt bij seizoen 3
Haha gay!
pi_130511217
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:25 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Idd, ergste einde sinds lost..
Lost verslaat alles, je moet daar extreem wat LSD voor op hebben wil je een nog slechter einde bedenken als wat ze daar hebben neergezet.

Ik denk niet dat Walter in de bak komt, hij zal wel een plan hebben om dat te voorkomen. Mogelijk met veel geweld.
pi_130511222
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat er geen enkel hoofdkarakter zal zijn met een happy end iig.
Dat zou het mooiste einde zijn.
Nouja een einde met Walt die wegloopt met een achtergrond vol met explosies en Andrea als zijn chick zou nog genialer zijn. Maar dat lijkt me wat onwaarschijnlijk.
pi_130511248
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nouja een einde met Walt die wegloopt met een achtergrond vol met explosies en Andrea als zijn chick zou nog genialer zijn. Maar dat lijkt me wat onwaarschijnlijk.
Jesse dood, Walt Jr dood, Skyler de bak in, Hank de bak in, Marie de bak in, en dan als laatste shot een closeup van Walt die zich realiseert wat ie allemaal heeft veroorzaakt, waarna ie dood gaat aan kanker.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130511277
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:09 schreef SchavuitPiet het volgende:

[..]

_O-
Ik denk gewoon dat Walt word opgepakt, en later sterft tijdens een bezoek o.i.d
Het blijft natuurlijk illegaal, en als die ermee wegkomt, zou het een beetje scheef zijn.
Maar alles kan
De kans dat Walt nog wordt opgepakt door Hank lijkt me klein. Zeker nu we weten dat Hank zijn bekentenis op tape als zeer bedreigend ervaart. Bovendien ontdekt Hank dat Marie heeft verzwegen dat de ziekenhuisrekeningen twv $177.000 door Walt en Skyler zijn betaald. Dat werpt voor Hank een heel ander licht op de zaak.
pi_130511287
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jesse dood, Walt Jr dood, Skyler de bak in, Hank de bak in, Marie de bak in, en dan als laatste shot een closeup van Walt die zich realiseert wat ie allemaal heeft veroorzaakt, waarna ie dood gaat aan kanker.
Nee man wat jij zei maar dan, Walt die uit een doodskist stapt en fluitend een nieuwe batch maakt.
pi_130511356
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:30 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

De kans dat Walt nog wordt opgepakt door Hank lijkt me klein. Zeker nu we weten dat Hank zijn bekentenis op tape als zeer bedreigend ervaart. Bovendien ontdekt Hank dat Marie heeft verzwegen dat de ziekenhuisrekeningen twv $177.000 door Walt en Skyler zijn betaald. Dat werpt voor Hank een heel ander licht op de zaak.
Het maakt Hank iig niet geloofwaardig meer als ie aan zijn collega's uit zou leggen dat 't Walter was en hij er verder niets mee te maken heeft.

Het lijkt me inmiddels wel een zekerheidje dat de M60 in de kofferbak van Walt voor Todd en ome Jack is. Misschien dat zij om Walt onder druk te zetten (zodat ie voor ze gaat koken) Walt Jr en Holly ontvoeren bv.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130511426
Maar Hank moet toch nog wel met, iig een poging tot, iets komen om te proberen Walt voor een blok te zetten. En hij heeft jarenlange ervaring met drugsbaronnen, dan weet ik dat dit even een stapje erger is, maar daar moet toch iets op te verzinnen zijn.. ?

Viel me net trouwens ook op wat voor verschrikkelijk lelijke bak Walter rijdt aan het begin van de serie. :')
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:35:42 #261
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130511450
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nee man wat jij zei maar dan, Walt die uit een doodskist stapt en fluitend een nieuwe batch maakt.
Ja en die M60 is voor Elliot Schwartz die hij doodknalt en daarna Gray Matter Technologies overneemt en Gretchen raept.
This isn't even my final form.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:37:14 #262
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130511513
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:35 schreef HansVaak het volgende:
Maar Hank moet toch nog wel met, iig een poging tot, iets komen om te proberen Walt voor een blok te zetten. En hij heeft jarenlange ervaring met drugsbaronnen, dan weet ik dat dit even een stapje erger is, maar daar moet toch iets op te verzinnen zijn.. ?

Viel me net trouwens ook op wat voor verschrikkelijk lelijke bak Walter rijdt aan het begin van de serie. :')
Toen ze van Skyler die Mustang van Junior in moesten ruilen tegen zo'n skirre bak. :')
Had echt medelijden met Junior.
pi_130511514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:35 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja en die M60 is voor Elliot Schwartz die hij doodknalt en daarna Gray Matter Technologies overneemt en Gretchen raept.
Meh zou leuker zijn als daar wat meer psychologische spelletjes aan vooraf gaan. Op jouw manier is het iets te recthoe rechtaan voor Br Ba
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:38:43 #264
409561 SchavuitPiet
pi_130511652
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:37 schreef Levolution het volgende:

[..]

Toen ze van Skyler die Mustang van Junior in moesten ruilen tegen zo'n skirre bak. :')
Had echt medelijden met Junior.
Die Mustang was ook wel een beetje overdreven. :P En daarna die donuts van Walt om hem vervolgens in de fik te steken! _O-
pi_130511679
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Sadistisch donker figuur ;)
Ik hoopte juist op een beetje een mooi einde. Niet allemaal té happy-de-peppy, maar Jesse en Hank b.v. mogen van mij een mooi einde krijgen.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:46:54 #267
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130511821
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:42 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Sadistisch donker figuur ;)
Ik hoopte juist op een beetje een mooi einde. Niet allemaal té happy-de-peppy, maar Jesse en Hank b.v. mogen van mij een mooi einde krijgen.
Ik denk dat Jesse de sjaak is. Ik denk niet dat Walt het leuk vindt als Jesse zijn huis in brand probeert te zetten.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:50:12 #268
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130511912
Promo-spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130512003
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het maakt Hank iig niet geloofwaardig meer als ie aan zijn collega's uit zou leggen dat 't Walter was en hij er verder niets mee te maken heeft.

Het lijkt me inmiddels wel een zekerheidje dat de M60 in de kofferbak van Walt voor Todd en ome Jack is. Misschien dat zij om Walt onder druk te zetten (zodat ie voor ze gaat koken) Walt Jr en Holly ontvoeren bv.
Die M60 kan inderdaad te maken hebben met Todd.
Vooralsnog vind ik de afleveringen nog vrij voorspelbaar en liggen ze in de lijn der verwachting.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:05:23 #270
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130512413
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:50 schreef Levolution het volgende:
Promo-spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_130512505
Ik denk dat Skyler de cel in gaat terwijl Walt op de vlucht staat. Walt Jr en Holly komen bij Hank en Marie te wonen.
Todd&Co leggen Hank en Marie om, en ontvoeren Walt Jr en Holly om Walt weer te laten koken.
Walt pakt M60. :7
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:20:48 #272
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130512858
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:08 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik denk dat Skyler de cel in gaat terwijl Walt op de vlucht staat. Walt Jr en Holly komen bij Hank en Marie te wonen.
Todd&Co leggen Hank en Marie om, en ontvoeren Walt Jr en Holly om Walt weer te laten koken.
Een van de betere voorspellingen. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_130514085
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:08 schreef Trommeldaris het volgende:
En Jesse? Neergepopt door Walt?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:05:46 #274
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130514210
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:01 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Die gaat alsnog naar Alaska en zien we over 20 jaar terug op Discovery Channel met zijn eigen programma over overleven als kluizenaar.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_130514510
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:01 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Die neemt de deal van Hank aan? Hij is nu tot alles in staat. En op die manier komt Skyler in de cel.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_130514677
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat er geen enkel hoofdkarakter zal zijn met een happy end iig.
Ik denk dat als het echt goed fout gaat, dat Saul er nog het beste vanaf kan komen. Hoop wel op zo veel mogelijk spektakel, veel WTF momenten en dat ze elkaar het leven flink zuur maken! _O_
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:19:59 #277
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130514743
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:13 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Die neemt de deal van Hank aan? Hij is nu tot alles in staat. En op die manier komt Skyler in de cel.
Hij zei al dat hij niet tegen Hank ging praten over Walt. Als hij tegen iemand anders praat bij de DEA, heeft hij niet alleen Walt maar ook Hank te pakken. Zal een hoop verwarring opleveren als Jesse praat, zeker als die video van Walt openbaar wordt.
pi_130514917
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:19 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hij zei al dat hij niet tegen Hank ging praten over Walt. Als hij tegen iemand anders praat bij de DEA, heeft hij niet alleen Walt maar ook Hank te pakken. Zal een hoop verwarring opleveren als Jesse praat, zeker als die video van Walt openbaar wordt.
Valt mee. Jesse zei dat voordat hij door had hoe en wat. Nu staat hij op het punt Walt zijn huis in de fik te steken, ik denk niet dat hij nu nog de behoefte heeft om Walt te beschermen.

En verwarring valt mee. Jesse kan juist vertellen dat er niets van klopt van die video, en duidelijk maken hoe de situatie wel is. De vraag is wie hij meer haat. Walt of Hank. Als hij de confession van Walt onderstreept (waar hij niets van weet.) dan krijgt Walt een veel lagere straf.

Ik denk dat Jesse de deal van Hank neemt om zichzelf veilig te stellen en Walt terug te pakken.
Skyler wordt opgepakt.
Walt vlucht weg
Holly en Walt Jr. gaan bij Hank en Marie wonen.
Todd&Co ontvoeren de kinderen, vermoorden Hank en Marie tijdens dat gedoe.
Todd&Co dreigen kinderen iets aan te doen als Walt niet gaat koken.
Walt gaat Todd&Co pakken.

Maargoed. Dit is natuurlijk ook maar pure speculatie. In principe kan er nog genoeg gebeuren.
pi_130515052
grappig al die theorieën, en volgende week zijn er weer net zoveel andere theorieën :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:30:44 #280
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130515131
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Valt mee. Jesse zei dat voordat hij door had hoe en wat. Nu staat hij op het punt Walt zijn huis in de fik te steken, ik denk niet dat hij nu nog de behoefte heeft om Walt te beschermen.

En verwarring valt mee. Jesse kan juist vertellen dat er niets van klopt van die video, en duidelijk maken hoe de situatie wel is. De vraag is wie hij meer haat. Walt of Hank. Als hij de confession van Walt onderstreept (waar hij niets van weet.) dan krijgt Walt een veel lagere straf.

Ik denk dat Jesse de deal van Hank neemt om zichzelf veilig te stellen en Walt terug te pakken.
Skyler wordt opgepakt.
Walt vlucht weg
Holly en Walt Jr. gaan bij Hank en Marie wonen.
Todd&Co ontvoeren de kinderen, vermoorden Hank en Marie tijdens dat gedoe.
Todd&Co dreigen kinderen iets aan te doen als Walt niet gaat koken.
Walt gaat Todd&Co pakken.

Maargoed. Dit is natuurlijk ook maar pure speculatie. In principe kan er nog genoeg gebeuren.
Je moet niet vergeten dat Jessie ook een bloedhekel heeft aan Hank, en je hebt gelijk dat Jesse nog niet wist van Brock toen hij verhoord werd. Dat was ik even vergeten. Maar als jij in zijn schoenen zou staan, pak je ze toch liever allebei? Als hij Walt verraadt aan Hank, heeft hij alleen Walt. Als hij een deal sluit met een ander persoon bij de DEA, strafvermindering oid, en dan Walt verraadt heeft hij Walt en Hank te pakken. Misschien is Jesse ook wel zo kapot dat het hem niks uitmaakt wat er met hem gebeurt, en hij alleen Walt en Hank te grazen wil nemen.
pi_130515409
Ik denk dat Saul een gigantische impact op het slot gaat hebben op een of andere manier.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_130516751
Had Walt in de eerste EP van seizoen 5 niet dezelfde jas aan als Todd in EP 11?
Las dat vele dachten dat het dezelfde jas als Jess was, maar ik denk aan Todd.
pi_130517382
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:15 schreef _Flea_ het volgende:
Had Walt in de eerste EP van seizoen 5 niet dezelfde jas aan als Todd in EP 11?
Las dat vele dachten dat het dezelfde jas als Jess was, maar ik denk aan Todd.
Neeheeee
pi_130517660
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:01:45 #285
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130518476
Ik vond die scène waarin Jesse Saul onder schot hield zo fantastisch trouwens, kreeg er kippenvel van.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:09:13 #286
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130518728
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:01 schreef Heeinz het volgende:
Ik vond die scène waarin Jesse Saul onder schot hield zo fantastisch trouwens, kreeg er kippenvel van.
Arme Saul, hij ging bijna huilen.
pi_130521656
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:39 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat Saul een gigantische impact op het slot gaat hebben op een of andere manier.
Wellicht vandaar ook de plannen voor z'n spin-off ;)
pi_130522956
Het wordt hoe dan ook een fantastische en intense finale, of een grote teleurstelling :P

Ik ga uit van het eerste :Y
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_130524100
ik heb deze laatste episode een beetje half gekeken. Jesse kijkt in z'n pakkie sigaretten en ineens valt het kwartje dat Walt hem geflest heeft met die ricine? Of heeft hij daadwerkelijk een reden om nu ineens volle overtuiging te hebben dat ie genaaid is. Voor ik het wist gooit ie een emmer benzine leeg in Walt's huis. En nee, ik ga het niet terug kijken. :)
pi_130524280
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:51 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
ik heb deze laatste episode een beetje half gekeken. Jesse kijkt in z'n pakkie sigaretten en ineens valt het kwartje dat Walt hem geflest heeft met die ricine? Of heeft hij daadwerkelijk een reden om nu ineens volle overtuiging te hebben dat ie genaaid is. Voor ik het wist gooit ie een emmer benzine leeg in Walt's huis. En nee, ik ga het niet terug kijken. :)
Schaam je. Ga het nu terug kijken! :')
pi_130524362
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:55 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Schaam je. Ga het nu terug kijken! :')
:') Vertel gewoon even wat Jesse dat geweldige inzicht ineens verschaft en bespaar me de moeite. ^O^
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:59:13 #292
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_130524452
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:51 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik Jesse sowieso dit seizoen nogal vind tegenvallen :{

De confession van Walt en het etentje daarvoor waren wel erg goed :)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:59:22 #293
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130524459
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

:') Vertel gewoon even wat Jesse dat geweldige inzicht ineens verschaft en bespaar me de moeite. ^O^
quote:
Goed.. Ik zal proberen het uit te leggen. In seizoen 4 wou Walt dat Gus doodging. Hij wist dat Jesse veel in contact met hem was, dus wou hij Jesse het laten doen. Om ervoor te zorgen dat Jesse dat wou doen, of dat Jesse het goed zou vinden dat Walt het zou doen, moest Jesse een hekel krijgen aan Gus. Brock betekende veel voor Jesse. Jesse had de ricine in zijn sigaret zitten, en Walt spande samen met Saul om Jesse te laten denken dat Gus Brock had vergiftigd. Huell jatte zijn sigaret met de ricine, en toen bleek dat Brock dezelfde symptomen had als iemand die vergiftigd was door ricine, dacht Jesse meteen dat Walt de ricine aan Brock had gegeven. Walt en Jesse waren ook de enige die van de ricine af wisten. Saul had op dat moment dus de ricine. Brock werd vergiftigd door de plant in Walt zijn tuin, die hij op de een of andere manier bij Brock had gekregen. Walt overtuigde Jesse ervan dat Gus Brock had vergiftigd. Later bleek dat Brock niet vergiftigd was door ricine, maar door die plant. Jesse voelde zich schuldig, en zocht naar de ricine. Walt had inmiddels de ricine al gekregen van Saul, die hem dus nog had. Walt maakte een 'nepricine' en stopte die in een sigaret. Vervolgens deed hij deze in die stofzuiger in Jesse zijn huis, Jesse vond hem, bedacht zich dat Walt er niks mee te maken had en dat hij de ricine gewoon was kwijtgeraakt. Jesse besefte toen hij besefte dat Huell zijn wiet had gejat, dat Huell dat ook had gedaan met die sigaret. Hierdoor besefte hij dat Saul heeft geholpen met het vergiftigen van Brock. Dit ging alleen niet om de ricine, en volgens mij denkt Jesse dat ook niet. Hij vertelde zelf aan Walt dat Brock niet was vergiftigd door ricine, maar door die plant. Jesse besefte dat Walt die plant aan Brock had gegeven, en toen was hij kwaad.

Ik geloof dat dat het wel was.
Dit heb ik gisteravond geschreven, maakt het hopelijk duidelijk voor je :)
pi_130524463
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Wel de moeite nemen hier te posten en niet de aflevering terug kijken.. :') Begin van dit topic staat uitgebreid uitgelegd wat er is gebeurd.
pi_130524533
Hoevaak gaan we die vraag nog krijgen :+
pi_130524546
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:59 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik Jesse sowieso dit seizoen nogal vind tegenvallen :{

De confession van Walt en het etentje daarvoor waren wel erg goed :)
Dit. Als een volslagen ramdebiel totaal niet nadenken over zijn acties, maar gewoon 5 miljoen op straat gooien op een manier met de grootste pakkans. :') Wat hij deed aan het einde, het huis in de fik steken (of igg een poging tot) vond ik wel tof. :)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:06:30 #297
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130524779
Trouwens, in aflevering 9 in de flashforward, loopt Walt door het huis heen hé. Als hij in de slaapkamer komt, is die deur ingetrapt, delen van de deur missen ook. Hield iemand zich daar verborgen, met de deur op slot..?
pi_130524882
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:06 schreef Heeinz het volgende:
Trouwens, in aflevering 9 in de flashforward, loopt Walt door het huis heen hé. Als hij in de slaapkamer komt, is die deur ingetrapt, delen van de deur missen ook. Hield iemand zich daar verborgen, met de deur op slot..?
Of er lag nog iets belangrijks, zou niet weten wat, maar zou kunnen.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:10:00 #299
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130524929
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:08 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Of er lag nog iets belangrijks, zou niet weten wat, maar zou kunnen.
Dit bedoelde ik trouwens, om het wat duidelijker te maken:
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:12:10 #300
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_130525014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:10 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik trouwens, om het wat duidelijker te maken:
[ afbeelding ]
Zijn datzelfde schoenen die Todd aanhad in de vorige aflevering :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')