abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130501381
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef Gauner het volgende:
De aflevering zojuist gezien: Ho-ly shit! :D

Deze zit in mijn top 3 Breaking Bad afleveringen.
QFT

Ik heb geen top-zoveel-afleveringen, maar ik vind dit tot nu toe een van de beste afleveringen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2013 10:09:11 ]
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 01:57:33 #202
177948 Daskaar
cake or death?
pi_130502241
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:43 schreef thespaceman1 het volgende:
Damn.. maar goed, uit de situatie zoals die nu is kun je ook niet meer dan 5 episodes halen.

zal er ooit nog een serie komen die hierbij in de buurt komt, qua sfeer en verhaal?
tuurlijk.
na de sopranos kwam uiteindelijk boardwalk empire bv
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 02:01:20 #203
177948 Daskaar
cake or death?
pi_130502268
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:11 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Vond je?
Zonder als zo'n nerd over te komen die alleen de eerdere seizoenen van een serie geweldig vindt, vind ik seizoen 5 tot nu toe niet veel aan.
dat is echt vreemd tis echt bijzonder wat er allemaal gebeurd
pi_130502809
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:27 schreef Xurk het volgende:
Wát een aflevering met de spanning die steeds hoger en hoger werd en Jesse die steeds labieler blijft worden. Ik dacht dat hij ieder moment bij de car wash aan zou komen scheuren om Walt en Skyler dood te schieten met het pistool wat hij van Saul stal. Gemene cliffhanger ook.

Todd gaat Walt nog veel problemen opleveren. Zoals iemand al aangaf zijn ze niet zo voorzichtig met het rondlopen met bloed op de schoenen en in een diner over allerlei criminele activiteiten praten. Todd noemt Walt ook heel de tijd Mr. White i.p.v bijvoorbeeld Heisenberg. Dus zijn oom en consorten kunnen zo achter Walt aangaan als ze het op de heupen krijgen.

Wat willekeurige visuele dingen die BB altijd goed doet:

• Toen Skyler in een soort van trance achter haar bureau zat en Walt kwam checken hoe het ging en vertelde dat ze veilig waren; hij was volledig in duisternis gehuld en Skyler terwijl ze met hem praatte ook voor de helft. Toen hij wegging viel er geen schaduw meer op haar gezicht.
• De spin die richting Jesse kroop. Bad news?
[*]Vergezocht deze :P ... Maar toen Walt en Jesse in het woestijn aan het kletsen waren tegen de auto van Saul aan, stonden ze er op zo'n manier voor dat het kenteken niet langer LWYRUP las, maar WYRUP. Oftewel: "wire up", een microfoontje dragen?
Deze viel mij ook op, ben benieuwd :)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 05:17:12 #205
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130502892
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:49 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

QFT

Ik heb geen top-afleveringen, maar ik vind dit tot nu toe een van en bet afleveringen.
De laatste episode van Season 4 is en blijft toch wel mijn absolute favoriete aflevering, hoor.

"I won"
pi_130502983
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:43 schreef thespaceman1 het volgende:
zal er ooit nog een serie komen die hierbij in de buurt komt, qua sfeer en verhaal?
Tja, ik hoop het.. er zijn maar een paar pareltjes; Breaking Bad, The Wire, The Sopranos en in mindere mate (mede door de geweldige sfeer en verslavingsfactor, niet heel goed geschreven) Entourage.

De rest doet maar wat..
pi_130503116
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 06:44 schreef Trebo het volgende:

[..]

Tja, ik hoop het.. er zijn maar een paar pareltjes; Breaking Bad, The Wire, The Sopranos en in mindere mate (mede door de geweldige sfeer en verslavingsfactor, niet heel goed geschreven) Entourage.

De rest doet maar wat..
Gelukkig heb ik The Wire nog niet gezien, dus ik denk dat dat het gat gaat opvullen dat BB achterlaat :Y
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_130503152
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 06:44 schreef Trebo het volgende:

[..]

De rest doet maar wat..
Gauw The Shield kijken dus.

Of Six Feet Under.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:02:20 #209
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130503364
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 07:31 schreef PBateman1978 het volgende:

Of Six Feet Under.
SFU is idd erg goed geschreven maar de afleveringen duren allemaal een uur ipv 40 min en dat is toch wel een lange zit
pi_130503385
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 07:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gauw The Shield kijken dus.

Of Six Feet Under.
The Shield heb ik al gekeken. Vermakelijk maar wel flinterdun verhaaltje..

SFU moet ik nog wel zien..
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:28:45 #211
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130503620
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 07:25 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik The Wire nog niet gezien, dus ik denk dat dat het gat gaat opvullen dat BB achterlaat :Y
Ik ben momenteel naast BB ook The Wire aan het kijken. The Wire is zeker een goede serie, maar toch vind ik hem lang niet zo sterk als Breaking Bad.

Al komt dat waarschijnlijk ook omdat The Wire al een wat oudere serie is en BB vooral erg sterk is door het fantastische camerawerk en het gebruik van geluidseffecten. (Zoals het doffe gedreun wanneer er op Jesse zijn gezicht wordt ingezoomd wanneer hij in het verhoorzaaltje zit met Hank) Deze technieken werden 10 jaar terug natuurlijk nog lang niet allemaal gebruikt. The Wire moet het volledig van het verhaal hebben, wat wel heel erg sterk is. En zowel Omar als Bunk zorgen voor de humor in de serie.

Ik vind de scenes van Badger en Skinny Pete wel een beetje vergelijkbaar met die "drankscenes" van Bunk en McNulty. Voegt weinig aan het verhaal toe, maar op de één of andere manier past het perfect in de serie.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130503690
Ho-ly fuck, ik heb gewoon over het einde van Breaking Bad gedroomd. Die M50 gebruikte hij tegen Hank en de DEA
Toen het afgelopen was ging Walt op een of andere manier dood, maar wel op een manier dat iedereen moest huilen, incl. ik.

Anyhow, wel grappig dat ik erover droomde, ben blijkbaar echt een fan/addict.

Edit: komt overigens ook door de impact van deze aflevering, staat sws in m'n top 3. Wat een aflevering _O_
:)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_130504008
Spuit 11: Wat een fantastische aflevering! Had het allemaal niet zien aankomen en zat de volledige 45 minuten op het puntje van mijn stoel! (lat languit op de bank, maar jullie begrijpen me wel) En ben ook blij dat ik hier niet gekeken heb, voordat ik die aflevering ging kijken. Spoiler alert big time. :P Begrijp nu wel waarom Jessie zo flipte aan het einde, want ik begrijp het nu wel. Al heb ik totaal de hint/aanwijzing gemist dat Walt Brock had vergiftigd. Klinkt totaal niet onlogisch, die gozer is compleet gestoord geworden, maar is toch een beetje vaag. Heb ik gewoon niet op zitten letten, moet ik misschien toch maar ondertiteling aan gaan zetten of is het echt zo vaag? :P

Die confession vind ik het mooiste van deze aflevering! Hij zet Hank echt compleet voor een blok, waar hij, vooral omdat Marie zo naïef is geweest, zich echt heel lastig onderuit gewerkt gaat krijgen. Of hij moet een partner in crime van Walt (dacht aan een Todd ofzo) aan het praten krijgen. Maar vind die eerst maar is, lastig zat. Al is Hank ook niet onervaren, dus die zie ik ook nog wel met een meesterzet komen. Nog 5 afleveringen las ik hierboven, jammer dat het dan voorbij is, maar ohh wat een FANTASTISCHE serie!!! Beste die ik ooit gezien heb. Ga ook die suggesties van hierboven kijken, maar betwijfel toch sterk of ze hierbij in de buurt kunnen komen..
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:03:45 #214
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130504118
Ik ben ergens gedurende de aflevering (volgens mij toen Jesse "het" doorhad en een bezoekje aan Saul bracht) ook echt van positie gewisseld op de bank; eerst zat ik relaxed te hangen en toen ben ik echt "indian style" gaan zitten op de bank, voorover hangend. Shit got real ;)

Gelukkig heb ik niet over Jesse in de slotscène gedroomd - die was full-blown pyscho en zou ik niet in mijn droom willen tegenkomen :+

Ook briljant eigenlijk dat die "bekentenis"-tape van Walt al zo vroeg in de aflevering kwam. Het was namelijk echt ijzersterk, fenomenaal gewoon, ook hoe Bryan Cranston het speelde. Dat wordt echt één van de scènes die nog jarenlang in je hoofd blijft hangen. De meeste series hadden zoiets bewaard als cliffhanger denk ik :)

Ook lijkt het de volgende BB-meme op te leveren, want na de Rickroll die al eerder hier gepost werd kwam ik zojuist ook deze tegen:

pi_130504169
Elke EP van dit laatste gedeelte voelt als een season-finale. :)
pi_130504261
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:03 schreef Xurk het volgende:
Ook briljant eigenlijk dat die "bekentenis"-tape van Walt al zo vroeg in de aflevering kwam. Het was namelijk echt ijzersterk, fenomenaal gewoon, ook hoe Bryan Cranston het speelde. Dat wordt echt één van de scènes die nog jarenlang in je hoofd blijft hangen. De meeste series hadden zoiets bewaard als cliffhanger denk ik :)
Breaking Bad komt er mee weg. En hoe! Het wordt er alleen maar beter op! _O_
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:12:33 #217
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_130504265
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:58 schreef HansVaak het volgende:

Al heb ik totaal de hint/aanwijzing gemist dat Walt Brock had vergiftigd. Klinkt totaal niet onlogisch, die gozer is compleet gestoord geworden, maar is toch een beetje vaag. Heb ik gewoon niet op zitten letten, moet ik misschien toch maar ondertiteling aan gaan zetten of is het echt zo vaag? :P
Hoe kun je dat nou gemist hebben? Het was de finale van seizoen 4, die plant in Walts tuin was onwijs duidelijk in beeld net nadat ze het erover hadden gehad dat Brock met een Lily of the Valley was vergiftigd.
pi_130504386
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:12 schreef Tijn het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou gemist hebben? Het was de finale van seizoen 4, die plant in Walts tuin was onwijs duidelijk in beeld net nadat ze het erover hadden gehad dat Brock met een Lily of the Valley was vergiftigd.
Ik weet het niet... Ik ga het even terug kijken.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:41:41 #219
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130504906
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:19 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Ik weet het niet... Ik ga het even terug kijken.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:41:45 #220
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130504908
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik ben momenteel naast BB ook The Wire aan het kijken. The Wire is zeker een goede serie, maar toch vind ik hem lang niet zo sterk als Breaking Bad.

Al komt dat waarschijnlijk ook omdat The Wire al een wat oudere serie is en BB vooral erg sterk is door het fantastische camerawerk en het gebruik van geluidseffecten. (Zoals het doffe gedreun wanneer er op Jesse zijn gezicht wordt ingezoomd wanneer hij in het verhoorzaaltje zit met Hank) Deze technieken werden 10 jaar terug natuurlijk nog lang niet allemaal gebruikt. The Wire moet het volledig van het verhaal hebben, wat wel heel erg sterk is. En zowel Omar als Bunk zorgen voor de humor in de serie.

Ik vind de scenes van Badger en Skinny Pete wel een beetje vergelijkbaar met die "drankscenes" van Bunk en McNulty. Voegt weinig aan het verhaal toe, maar op de één of andere manier past het perfect in de serie.
De drankscènes in The Wire voegen wel degelijk wat toe aan het verhaal. Karakterontwikkeling.
This isn't even my final form.
pi_130505573
Hehe goeiemorgen. Gelijk maar heel die aflevering gekeken, ik snap niet waarom ik die link niet gelijk heb gelegd...
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:29:56 #222
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_130506106
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:08 schreef HansVaak het volgende:
Hehe goeiemorgen. Gelijk maar heel die aflevering gekeken, ik snap niet waarom ik die link niet gelijk heb gelegd...
Breaking Bad is geen serie waar je alleen maar naar de plaatjes kunt kijken, je moet het ook echt volgen. Het is geen Game of Thrones :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:31:09 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130506141
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:29 schreef Tijn het volgende:

[..]

Breaking Bad is geen serie waar je alleen maar naar de plaatjes kunt kijken, je moet het ook echt volgen. Het is geen Game of Thrones :P
superblokkie? :(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130506204
quote:

[..]

I know, zal er meer aan hebben gelegen dat ik met een paar biertjes erbij hele nachten lag te kijken en steeds maar de volgende aan klikte totdat ik in slaap viel, dan volg je alles niet echt helemaal meer. Jammer genoeg heb ik niet echt tijd om alles nog een keer te kijken voordat de laatste er is..
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:34:10 #225
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130506213
quote:

[..]

Wat een rare keuze om het mee te vergelijken. :P Game of Thrones is soms ook geen makkie om te volgen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:34:55 #226
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130506232
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:33 schreef HansVaak het volgende:

[..]

I know, zal er meer aan hebben gelegen dat ik met een paar biertjes erbij hele nachten lag te kijken en steeds maar de volgende aan klikte totdat ik in slaap viel, dan volg je alles niet echt helemaal meer. Jammer genoeg heb ik niet echt tijd om alles nog een keer te kijken voordat de laatste er is..
Ik baal er ook een beetje van dat ik niet de serie nog een keer gekeken heb, ik had daar alle tijd voor. Voordat Breaking Bad begon had ik echt even een zwart gat qua series.
pi_130506295
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:34 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik baal er ook een beetje van dat ik niet de serie nog een keer gekeken heb, ik had daar alle tijd voor. Voordat Breaking Bad begon had ik echt even een zwart gat qua series.
Die heeft hij iig goed ingevuld. Hoop alleen dat ik wel genoeg 'bij' ben om de volgende afleveringen helemaal te begrijpen, nu blijf ik in ieder geval er echt volledig bij. :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:00:30 #228
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130506969
Ik denk dat Walt op een gegeven moment zijn dood gaat faken samen met Saul. Vervolgens maakt hij die video openbaar. Dat kan de reden zijn dat zijn huis zo toegetakeld is in aflevering 9, hij vertelt zijn adres in die confession video. Al kan het natuurlijk ook van Jesse komen, maar ik denk dat er nog wat gaat gebeuren dat Jesse het niet doet.
pi_130507249
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:00 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat Walt op een gegeven moment zijn dood gaat faken samen met Saul. Vervolgens maakt hij die video openbaar. Dat kan de reden zijn dat zijn huis zo toegetakeld is in aflevering 9, hij vertelt zijn adres in die confession video. Al kan het natuurlijk ook van Jesse komen, maar ik denk dat er nog wat gaat gebeuren dat Jesse het niet doet.
Jesse het huis overduidelijk in de fik steken, maar in de eerste aflevering van dit seizoen (eigenlij s05-1/2 dan)... halve seizoen, grom!, maar in die aflevering is niet echt veel brandschade te zien.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:12:52 #230
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130507365
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:09 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Jesse het huis overduidelijk in de fik steken, maar in de eerste aflevering van dit seizoen (eigenlij s05-1/2 dan)... halve seizoen, grom!, maar in die aflevering is niet echt veel brandschade te zien.
Misschien is Flynn thuis, of komt Walt er net op tijd aan en schiet hij Jesse misschien wel neer.
pi_130507411
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:12 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Misschien is Flynn thuis, of komt Walt er net op tijd aan en schiet hij Jesse misschien wel neer.
Aan de ene kant denk ik dat Jesse tot de laatste aflevering blijft leven, maar als ik The Shield zag hadden ze ook een erg goede opzet met hoe mensen uit het verhaal gingen. Zie Lem en Shane.
pi_130508197
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:12 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat wordt spannend.

Kan iemand mij alsjeblieft van begin af aan dat verhaal van die ricine nog vertellen. Ik begrijp er niet veel van terwijl ik de rest prima kan volgen. Dat hele verhaal van die sigaret en wat er achter zit. Ik bedoel.. dat joch werd toch uiteindelijk ergens anders door vergiftigd?
pi_130508395
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:44 schreef Vatta het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft van begin af aan dat verhaal van die ricine nog vertellen. Ik begrijp er niet veel van terwijl ik de rest prima kan volgen. Dat hele verhaal van die sigaret en wat er achter zit. Ik bedoel.. dat joch werd toch uiteindelijk ergens anders door vergiftigd?
Dat is al 10x voorbijgekomen in het topic hier, dus anders lees even terug
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_130508448
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:44 schreef Vatta het volgende:

[..]

Dat wordt spannend.

http://www.neogaf.com/for(...)4045&postcount=11801
pi_130508460
Goede aflevering! ^O^

Ben reuze benieuwd of dat huis van Walt (gedeeltelijk) in brand wordt gestoken.
Vergeet nl. niet dat Walt de GPS-code van zijn verstopte geld op zijn koelkast heeft geplakt.

Mocht dat huis in de fik gaan, is Walt zijn code en dus het geld kwijt.
Of zou hij de code hebben onthouden?
pi_130508551
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:53 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Goede aflevering! ^O^

Vergeet nl. niet dat Walt de GPS-code van zijn verstopte geld op zijn koelkast heeft geplakt.

Hij had inderdaad wel één blackout na het graven!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_130509296
Zou het kunnen trouwens dat Walt helemaal niet gestopt is met meth maken, maar de boel gewoon aan het manipuleren is?

Dit bevestigd dan ook waarom Todd hem belde nadat Declan vermoord was.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:26:41 #238
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130509317
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:53 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Goede aflevering! ^O^

Holy shit.
Maar zou het wel slap schrijfwerk vinden om hem de code niet te laten onthouden, zo is hij niet. Ook al heeft hij een blackout gehad, hij zou elke keer dat hij de koelkast open doet, het nummer in zijn kop kunnen stampen. Dan vergeet je dat echt niet meer, wij onthouden ook tig telefoonnummers en Walt is slimmer dan wij. :P
This isn't even my final form.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:29:36 #239
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130509405
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:26 schreef Discombobulate het volgende:
Zou het kunnen trouwens dat Walt helemaal niet gestopt is met meth maken, maar de boel gewoon aan het manipuleren is?

Dit bevestigd dan ook waarom Todd hem belde nadat Declan vermoord was.
Waarom kwam Lydia de vorige aflevering dan smeken of hij terug kwam koken? Hij is echt gestopt :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130509493
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarom kwam Lydia de vorige aflevering dan smeken of hij terug kwam koken? Hij is echt gestopt :Y
Oh ja, is ook zo :P
nvm
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:36:27 #241
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_130509595
In de promotie fotos voor dit seizoen was er ook één specifieke waarin je Jesse en Holly ziet, Holly met een sigaret in haar mond en Jesse met een kleine revolver in zn hand.. die revolver die Walt uit de cola machine haalde misschien?
En neemt hij Holly mee ofzo?

Edit: Deze dus!
pi_130509695
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:26 schreef Levolution het volgende:

[..]

Holy shit.
Maar zou het wel slap schrijfwerk vinden om hem de code niet te laten onthouden, zo is hij niet. Ook al heeft hij een blackout gehad, hij zou elke keer dat hij de koelkast open doet, het nummer in zijn kop kunnen stampen. Dan vergeet je dat echt niet meer, wij onthouden ook tig telefoonnummers en Walt is slimmer dan wij. :P
in theorie zou de kanker kunnen uitzaaien naar zijn hersenen en amnesie kunnen veroorzaken. ze kunnen alle kanten op als ze willen...
pi_130510042
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Lydia :9~
pi_130510438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:36 schreef Loserkid het volgende:
In de promotie fotos voor dit seizoen was er ook één specifieke waarin je Jesse en Holly ziet, Holly met een sigaret in haar mond en Jesse met een kleine revolver in zn hand.. die revolver die Walt uit de cola machine haalde misschien?

Edit: [ afbeelding ] Deze dus!
Dan heeft ie hem wel ff netjes opgepoetst in elk geval ;)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:09:25 #245
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_130510594
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:04 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Dan heeft ie hem wel ff netjes opgepoetst in elk geval ;)
Het is de zelfde! heb t gecheckt, ze zijn evengroot, allebei geen slagpin (heet toch zo?)
Alsie ontdooit is issie weer netjes hoor ;)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:09:28 #246
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_130510601
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:36 schreef Loserkid het volgende:

Edit: [ afbeelding ] Deze dus!
_O-
Ik denk gewoon dat Walt word opgepakt, en later sterft tijdens een bezoek o.i.d
Het blijft natuurlijk illegaal, en als die ermee wegkomt, zou het een beetje scheef zijn.
Maar alles kan
Haha gay!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:10:02 #247
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_130510624
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:09 schreef SchavuitPiet het volgende:

[..]

_O-
Het blijft natuurlijk illegaal, en als die ermee wegkomt, zou het een beetje scheef zijn.
Maar alles kan,
EDIT: Of dat hij zelf een sigaret bij het bezoek krijgt met gif erin, (walt rookt ook in sommige afleveringen )
Haha gay!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:14:48 #248
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_130510752
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:09 schreef SchavuitPiet het volgende:

[..]

_O-
Maar alles kan
Ik ben echt blij dat jij de serie niet schrijft :)
pi_130510851
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:09 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Het is de zelfde! heb t gecheckt, ze zijn evengroot, allebei geen slagpin (heet toch zo?)
Alsie ontdooit is issie weer netjes hoor ;)
Oh, was dat alleen ijs? Dacht ook troep (als in stof/roest). Zag er wat vreemd uit..
pi_130510855
Ik denk dat er geen enkel hoofdkarakter zal zijn met een happy end iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')