Jij bent ook zo jaloers?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
12.53 en al katje lam. Gaat niet goed met je tong.
Ja godver. Was ik maar zo onorgineel.quote:
Dit doet tong altijd bij zijn kamerplanten:quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
heb je eigenlijk huisdieren, Tong? of kamerplanten?
Nee, dat ie al zo vroeg aan het bier kanquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja godver. Was ik maar zo onorgineel.
Normaal gesproken wel, maar ik vrees ervoor net als tong te gaan doen...quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat ie al zo vroeg aan het bier kan.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:59 schreef Zaktabak het volgende:
Tong opent een topic, overheid doet wéér niks.
Gewoon Ctrl en Shift tegelijk indrukken. Verder ben je echt een humorloze kneus.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:47 schreef tong80 het volgende:
DD opnieuw opstarten er is iets met m´n smilie.
Straks krijg ik geen klein geld terug bij m´n favoriete hoertje.
±P
Ik wil dan ook gecremeerd worden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:23 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Gewoon Ctrl en Shift tegelijk indrukken. Verder ben je echt een humorloze kneus.
Vuige bezetenequote:Op maandag 26 augustus 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil dan ook gecremeerd worden.
Zit je voor zak en as als ze gaan schyeppen.
Terwijl ik een opschepper ben en een kleine eter.
Gooien ze nog iets in jouw graf ? Als ze hun kleingeld kwijt willen =
±P
Goverdomme moet ik weet opnieuw opstarten.
Heb jij daar ook last van als FOK!veteraan die zijn sporen heeft verdiend en eigenlijk geen excuses nodig heeft omdat ie, alhoewel door sommigen tegengewerkt, toch zijn analen buiten de jou bekende anussen heeft verdient =
±P
Ik snap er geen fuck vanquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
±P
Heb jij daar ook last van als FOK!veteraan die zijn sporen heeft verdiend en eigenlijk geen excuses nodig heeft omdat ie, alhoewel door sommigen tegengewerkt, toch zijn analen buiten de jou bekende anussen heeft verdient =
±P
ik heb je laatst nog verteld dat je dan ctrl en shift moet doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
±P
±P
Zei ik ook alquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb je laatst nog verteld dat je dan ctrl en shift moet doen.
pardon, dat had ik niet gezienquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:40 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Zei ik ook alDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
omgquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
±P
±P
quote:
Duurt je ouwe lullen slaapje de hele dag tegenwoordig?quote:
Er is maar één Oboema.....quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tong, luister gewoon naar Mortaxx de KLB Hooligan. Die man heeft gezag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |