quote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef GangsterWal het volgende:
Laatst hoorde ik een liedje op de radio waarin het woordje emergency redelijk vaak voorkwam volgens mij, de rest verstond ik niet. Er kwam eerst een stuk met een dikke beat en toen een stuk met iets van een trompet ofzo. Welke kan het zijn? Het lijkt er wel op dat het eerst een best populair nummer was.
Bedankt dat je hebt gereageerd, maar dit is hem helaas niet. :$ volgens mij is het geen trompet maar iets dat er op lijkt.quote:
Dikke beatquote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef GangsterWal het volgende:
Laatst hoorde ik een liedje op de radio waarin het woordje emergency redelijk vaak voorkwam volgens mij, de rest verstond ik niet. Er kwam eerst een stuk met een dikke beat en toen een stuk met iets van een trompet ofzo. Welke kan het zijn? Het lijkt er wel op dat het eerst een best populair nummer was.
Haha deze is het ook niet, veel te oud liedje. Het is een wat moderner nummer, volgens mij is het dancequote:
Deze?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:27 schreef Drankster het volgende:
van 00:10 tot 02:00. Hij is van Change (geniale band trouwens) maar kan hem nergens vinden.
quote:
Je bent niet de enige die op zoek is, houd de comments onder de video in de gaten.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:30 schreef Flounder het volgende:
Op 2 minuten precies start de intro van een nummer, gespeeld op de piano. Wie weet welk nummer dat is?
Mag jij raden wie een van de 2 comments daar heeft gezet?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die op zoek is, houd de comments onder de video in de gaten.
Eén van de twee? Er staan er bijna 3000, waarvan er minimaal 20+ over het pianonummer gaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef Flounder het volgende:
[..]
Mag jij raden wie een van de 2 comments daar heeft gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |