Deze toevallig? Bij video's en dan aan het begin van elke video?quote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Scheikundige123 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje (eigenlijk meer een deuntje, word niet gezongen) heet van de Discovery Channel reclame van North America heet? ( de NL versie) alvast bedankt
Ik zal er eens op letten als ik DC kijkquote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef Scheikundige123 het volgende:
Nee die is het niet, kzoek een andere. Onthoud het is de orkest achtige versie met een enorme climax
Welke reclame bedoel je precies?quote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef Scheikundige123 het volgende:
Nee die is het niet, kzoek een andere. Onthoud het is de orkest achtige versie met een enorme climax
Deze reclame toevallig?quote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Scheikundige123 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje (eigenlijk meer een deuntje, word niet gezongen) heet van de Discovery Channel reclame van North America heet? ( de NL versie) alvast bedankt
Kan de reclame niet vinden, maar een gok: "Arrival of the Birds". Heb ik vaker bij Discovery langs horen komen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef Scheikundige123 het volgende:
Ik heb (denk ik) het filmpje gevonden. Maar Shazam herkent het niet helaas. Misschien dat er bij iemand anders een belletje gaat rinkelen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:11 schreef Scheikundige123 het volgende:
Nee het deuntje zit er nog niet bij. Het word tijdens de reclame afgespeeld en ondertussen loopt een vent wat dingen te vertellen
Shazam zegt:quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Help, ik zoek!
Die track die daar begint? Klinkt fakking epic.
Shazam gebruiken.quote:
Ik heb mijn twijfels eigenlijk..want dat stuk wat bij StukTV (see what I did there?quote:
Het isquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels eigenlijk..want dat stuk wat bij StukTV (see what I did there?) op ongeveer 3:00 begint komt in die gehele skydrop niet voor volgens mij o.ó
Die wilde ik net posten!quote:
Shazammen is voor mietjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die wilde ik net posten!
En die heb ik ook geshazamd![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Shazammen is voor mietjes.
"Als je hersenen hebt, gebruik ze dan ook."
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |