Speciaal gecomponeerd, Litterbemon.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:54 schreef Bitterlemon het volgende:
Kent iemand dit? Of is dit van Wehkamp zelf?
Kak. Klinkt namelijk wel luek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Speciaal gecomponeerd, Litterbemon.
Je kunt een apart topic aanmaken en daarin vragen naar 'gerelateerde' muziek...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kak. Klinkt namelijk wel luek.
Dankjewel voor het antwoord, Don.
Ik denk dat je Owl City 'Fireflies' uit 2010 heb gehoordquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef Bolter het volgende:
Al een keer gevraagd, maar geen reactie dus ik waag nog een poging:
Op vakantie in Italië een elektro/dance nummer gehoord dat ik helaas niet terug kan vinden; lyrics is iets in de trant van "on the highway....like fireflies" gezongen door een jongere vrouw of evt. een kind. Voornamelijk highway en fireflies staat me nog goed bij.
Bij voorbaat dank.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:06 schreef Tstikvoort het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk nummer ik hoor van Nick Cave & The Bad Seeds op 1.50-1.55
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/236682
Nee helaas niet. Was deze ookal op mijn google-zoektocht tegengekomen. Is ook duidelijk meer elektro; zat een goeie beat onder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:25 schreef Ivy_Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat je Owl City 'Fireflies' uit 2010 heb gehoord
If so: welke radiozender?quote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef Tropanzia het volgende:
Hoorde net een vrij bekend liedje gezongen door een man. Klinkt heel melancholisch. Vrij oud nummer. Ik verstond: "Tears and rain.....jalalalallala" maar kan hem niet vinden. Het is geen James Blunt.
Een lokale radiozender hier uit in de buurt. Ze hebben geen playlist op hun website staan, vandaar.quote:
Deze?quote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef Tropanzia het volgende:
Hoorde net een vrij bekend liedje gezongen door een man. Klinkt heel melancholisch. Vrij oud nummer. Ik verstond: "Tears and rain.....jalalalallala" maar kan hem niet vinden. Het is geen James Blunt.
Ja die! Super, bedankt!quote:
Deze toevallig? Bij video's en dan aan het begin van elke video?quote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Scheikundige123 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje (eigenlijk meer een deuntje, word niet gezongen) heet van de Discovery Channel reclame van North America heet? ( de NL versie) alvast bedankt
Ik zal er eens op letten als ik DC kijkquote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef Scheikundige123 het volgende:
Nee die is het niet, kzoek een andere. Onthoud het is de orkest achtige versie met een enorme climax
Welke reclame bedoel je precies?quote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef Scheikundige123 het volgende:
Nee die is het niet, kzoek een andere. Onthoud het is de orkest achtige versie met een enorme climax
Deze reclame toevallig?quote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Scheikundige123 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje (eigenlijk meer een deuntje, word niet gezongen) heet van de Discovery Channel reclame van North America heet? ( de NL versie) alvast bedankt
Kan de reclame niet vinden, maar een gok: "Arrival of the Birds". Heb ik vaker bij Discovery langs horen komen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef Scheikundige123 het volgende:
Ik heb (denk ik) het filmpje gevonden. Maar Shazam herkent het niet helaas. Misschien dat er bij iemand anders een belletje gaat rinkelen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:11 schreef Scheikundige123 het volgende:
Nee het deuntje zit er nog niet bij. Het word tijdens de reclame afgespeeld en ondertussen loopt een vent wat dingen te vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |