abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:49:05 #1
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130471687
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:51:30 #2
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130471752
Ze wist nog niet helemaal wat ze ervan moest denken O+

[ Bericht 24% gewijzigd door Tante_Soesa op 26-08-2013 12:58:33 ]
pi_130471775
Lief!

En ze heeft echt nog van die babyspek armpjes O+ O+
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:58:33 #4
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130471934
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:52 schreef Kyara het volgende:
Lief!

En ze heeft echt nog van die babyspek armpjes O+ O+
Dat wel ja :Y.
pi_130472091
Ah wat een liefie Soesa! Die spekarmpjes heeft ze nog wel duidelijk idd O+

Geen zorgen maken over de groei hoor! Mijnes is 14,5 maand, 74 cm en nog net geen 9 kilo. Veel spek / plooien heeft hij nooit gehad maar hij groeit gewoon prima op zijn eigen lijn. De verhoudingen worden nu gewoon anders en zo te horen eet ze prima! :)

Kyara wat goed van M dat hij zo lang bleef staan!! *O*

Ik las nog over moeilijke slapers, vervelend. I had ook een onrustige nacht, inslapen ging wel goed maar vaak wakker door het hoesten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130472174
Ik pm vanavond wel even.

Soesa, voordeel van een niet lopende dreumes. Sowieso is ze heel relaxt mrt dat soort dingen. Broer is/was heel anders wat dat betreft.
Hopelijk is ze in januari ook zo :') (zie alweer 9 uur rondjeslopen voor me :X).
Oh en E'tje O+

Kz, normaal is ikea niet zo erg, maar zondag is erg druk blijkt :P zelfs om 4 uur.

M, de bouwer :D
Oh en denk dat er op zich wel verschil is tussen hand lopen en los. Sowieso dat ze dan ook meer rennen uiteindelijk enzo.

Floris heeft trouwens ook 9 maanden in 74 gezeten. Elise korter, die groeit er nu echt uit.
Maar.goed das ook een lekkere bollie.
Floris was trouwens ook zo lekker bol, die zie ik nu echt dunner worden.
Al een tijdje hoor, maar zn lichaam veranderd echt. Minder bolle buik enzo.
pi_130472219
Oh en *O* voor de jarigen!
Ik zie jullie wel bij de peuters :D
pi_130472327
Jarigen gefeliciteerd!

M de bouwer, leuke foto's zo staand er naast :)

Onze J. zit ook in een groeispurtje, broeken gaan hard, zijn voeten zijn ineens zeker een maat gegroeid. Hij wordt groot! En zoals ie zelf zegt: goote boer (grote broer) :D

Wij hebben ook wel sinds een tijdje weer problemen met slapen, 's middags vooral, zijn slaapje is verschoven naar een uur of 13. En dan nog wil ie niet naar bed, krijsen :( maar vaak binnen 10min toch slapen en dan wel 2-2.5uur. Hij heeft het echt nodig, maar de wil om te gaan slapen is er niet. En 's avonds vaak ook later, want eerst altijd rond 19 uur, maar dat levert nu ook vaak strijd en gedoe op. Dus vaak gaat ie een halfuurtje/uurtje later en dan gaat het wat (met nadruk op wat ;)) makkelijker. Het zullen wel fases zijn, en misschien druk met ontwikkelen etc.
pi_130472353
Tante Soesa die foto! O+

Sonnetje, die van jou wordt dan een echt peutertje, dan gaan die lijfjes volgens mij echt veranderen!
pi_130472932
Al die kleintjes in die baby maatjes. Mijn dame van 16 maanden zit in 86/92 86 vaak te klein 92 vaak iets te groot en toch zit ze gemiddeld met 11 kilo en 79 cm
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_130473514
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:18 schreef Jipster het volgende:
Tante Soesa die foto! O+

Sonnetje, die van jou wordt dan een echt peutertje, dan gaan die lijfjes volgens mij echt veranderen!
Eerder een stapje verder weer naar kleuter :D
pi_130473547
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:08 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Eerder een stapje verder weer naar kleuter :D
Jaaa kleuter! Haha dat bedoelde ik ook, wilde schoolgaand kind zeggen, maar dacht er moet nog iets tussen zitten, en wist niet meer wat.. :D blame it on the hormones?! :7
pi_130473826
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:09 schreef Jipster het volgende:

[..]

Jaaa kleuter! Haha dat bedoelde ik ook, wilde schoolgaand kind zeggen, maar dacht er moet nog iets tussen zitten, en wist niet meer wat.. :D blame it on the hormones?! :7
_O-
En dat mag uiteraard O+
pi_130474132
Jarigen *O* gefeliciteerd!

kyara
Wat is M al groot! en mooie toren!

Heb geprobeerd of S ook torens wil maken maar ze slaat ze gelijk op de grond haha.
Ze is meer een klimgeit denk ik.

Tante soesa
lekkere spekarmpjes maar haar gezichtje is wel petite O+ echt een meisjemeisje
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:48:46 #15
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130474586
Mevr_Mus van harte gefeliciteerd! *O*
Hilliebillie ook! *O*

Zag een leuke foto van M van Kyara, staand spelen! Knap hoor.

En de mini van Soesa met een hoedje op, lief!

Slaapproblemen las ik ook nog, da's rot!

Mijn S is snel geirriteerd. Er komen ook 2 kiezen door... (volgens mij, eentje zeker weten, maar het tandvlees op plek nr 2 is ook heel bol en rood).
pi_130474786
Mus en Hillibillie gefeliciteerd *O* *O* ( en jammer dat jullie hier weg gaan)
Lieve foto Soesa O+ echt een popje !
Word soms ook gek van die kledingmaten :? Ligt erg aan het merk !
Mijn meisje is gemiddeld.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130474810
Fee: succes met kiezenleed :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:58:43 #18
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130474871
Dankjulliewel O+
pi_130475693
Soesa, foto gemist }:|

Mus en hillibillie, ook alweer peutertjes in huis! Veel plezier met het grote spul ;)

Fee, succes met de kiezen~!

quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:44 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik weet ook niet hoe dat hier zal gaan als M echt gaat lopen. Hoewel het voor het verbruiken van energie niet zoveel uit zal maken of je nu aan de hand of los loopt denk ik ;)
Chris was tot 1,5 ook echt stevig. Zat ergens richting de +2 lijn. Lengte op de +1. Hij ging met anderhalf lopen, na een half jaar achter de blokkenkar of aan de hand. Met 2 jaar zag je de lijn iets inzakken, en met 3 jaar zat hij bijna in het midden. Nu zit hij alweer 3 jaar precies in het midden van de curves. Zonder handje kunnen ze veel minder ver. Als ze eenmaal los lopen, maken ze zoveel meer meters.

Daan is net na 20 minuten af en toe even brullen ("mama, ik vind dit echt niet aardig") nu stil. Dat kan ik beter hebben dan een uur krijsen..
pi_130475756
Mus en Hillibillie gefeliciteerd met jullie peuters *O*

Phaidra beterschap voor I's hoest!

Kyara gaaf dat hij zo lang staand speelde en van de stapjes *G*. Los lopen zal niet meer energie kosten, maar wel als hij na een tijdje sneller loopt.

Kz, klinkt naar een druk maar ook erg leuk weekend.

Foto's gemist :(. Misschien later nog eens.

Fee hopelijk is het tandjesleed snel weer over.

Df, oh oh. Had je hem iets verboden ;)

Ik heb gisteren winter spullen van de volgende maten uitgezocht. Nu weer een hoop broeken, t-shirts & truien maat 86, maar dat is nu nog ietsje te groot.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_130476288
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:29 schreef Tinuviel het volgende:
Df, oh oh. Had je hem iets verboden ;)
Alleen maar gezegd dat hij moest gaan slapen ;)

Maar het is sowieso even wennen weer. Voor de zomervakantie sliep Daan vaak van half 12 tot 2, max half 3. Dus dan kon ik daarna mooi naar school om Chris op te halen op maandag en donderdag. Maar hij is er nu lastig in te krijgen voor 1 uur. En hij moet straks wakker om kwart voor 3. Nu sliep hij om half 2, dus dat is maar dik een uur slaap. Gelukkig ging dat vorige week ook wel goed.
En voor de vakantie moest hij op woensdag en vrijdag lang wakker blijven om Chris om 12 uur op te halen. Dus beide keren is hij 2 keer de pineut..
  maandag 26 augustus 2013 @ 14:35:06 #22
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130477739
Dank voor de felicitaties dames O+ En Hillibillie, ook hoera voor jouw zoon *O*

Ons peutertje (sinds 13.37) ligt nu te slapen na een ochtendje dierentuin. Was niet helemaal een succes, want arme ding was panisch voor de apen :')

Vanmorgen ook al paniek bij het ontbijt (boekje "Ik zou wel een kindje lusten" incl pluche krokodil cadeau)... De krokodil staat hoog op de kast inmiddels :') Held op sokken dat het is O+

Kom later vandaag nog met een officiële afscheidsspam :+
Oude (on)bekende.
pi_130478537
Dank jullie voor de felicitaties en mevr mus ook gefeliciteerd met je peuter!

Hier heeft peuter vanmorgen z'n verjaardag gevierd op het kdv (moest zelf op controle juinde gyn en man moest nog een ochtendje werken voor z'n vakantie begon). Hij had het erg leuk gevonden om het middelpunt van de belangstelling te zijn en z'n traktatie uit te delen. Erg leuke foto's ook gemaakt door de leidsters O+

En vanmiddag komen de oma's nog even gebak eten want meneer is heel duidelijk bij jarig zijn hoort taart (met aardbeitjes)

Het echte feest pas zaterdag over een week, dan hoop ik wel bevallen te zijn en een klein beetje opgeknapt te zijn.

Ook ik zal binnenkort nog even een fotospam doen :P
pi_130478962
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris was tot 1,5 ook echt stevig. Zat ergens richting de +2 lijn. Lengte op de +1. Hij ging met anderhalf lopen, na een half jaar achter de blokkenkar of aan de hand. Met 2 jaar zag je de lijn iets inzakken, en met 3 jaar zat hij bijna in het midden. Nu zit hij alweer 3 jaar precies in het midden van de curves. Zonder handje kunnen ze veel minder ver. Als ze eenmaal los lopen, maken ze zoveel meer meters.
Ja, maar het was als reactie op Soesa en ik heb niet de indruk dat die al de avondvierdaagse loopt :)

Ik verwacht M trouwens ook op de middenlijn. Wij zijn allebei ook niet heel groot.
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:32:20 #25
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130479292
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:20 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, maar het was als reactie op Soesa en ik heb niet de indruk dat die al de avondvierdaagse loopt :)

Ik verwacht M trouwens ook op de middenlijn. Wij zijn allebei ook niet heel groot.
Nee, zeker niet :). Ze loopt ook pas 2,5 week los! Rennen zie ik voorlopig nog helemaal niet gebeuren ;).

Ik ben benieuwd naar de foto's van de 2 jarigen van vandaag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')