Alleen als je je vlucht ook bij KLM geboekt hebt (als onderdeel van een longhaul vlucht bijv. )quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:20 schreef werkman1 het volgende:
Vraagje, mijn transaviavlucht was gecodeshared met KLM, kan ik de miles claimen op mijn fying blue account?
Thanks, dacht al dat het daarvoor bestemd was, was te proberenquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:24 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Alleen als je je vlucht ook bij KLM geboekt hebt (als onderdeel van een longhaul vlucht bijv. )
Toen ik daar werkte hadden ze ook Asia Miles, dat was gratis. Ze rekenen geloof ik op Marco Polo administratiekostenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:17 schreef static het volgende:
Ga binnenkort wat meer binnen Azie reizen, dus ik denk ik Cathay Pacific neem. Nu wil ik lid worden van die Marco Polo club, maar het lijkt dat je daarvoor moet betalen, of begrijp ik dat verkeerd?
Kan me alleen niet herinneren of Asia Miles ook oneworld status heeft. Waarom niet het programma van airberlin/British airways ofzo?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:51 schreef static het volgende:
Asia Miles is zonder kosten, Marco Polo vragen ze 50 dollar.
Nee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Vleuver het volgende:
Ik heb 2600 miles bij klm. Heb ik hier iets aan?
Die expiration date is normaal; ben zelf ook op 1 april vorig jaar teruggezet van Silver naar Ivory bij FB. Vervolgens in September weer mijn Silver status behaald en nu weer tot 1 April 2016 Silver status.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:05 schreef neliz2k het volgende:
Laatste ding is dat ik zag dat mijn nieuwe silver pas een *langer* expiratiedatum (maart 2016) dan wanneer je normaliter teruggezet wordt naar een andere klasse (per 1 januari.)
Dit vind ik niet extreem zuinig. Bij andere maatschappijen is het ook ongeveer die verhouding. Een business class ticket vertegenwoordigd nou eenmaal een hoge waarde.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:05 schreef neliz2k het volgende:
Heb 12 jaar bij China Airlines' Dynasty gezeten omdat mijn vrouw Taiwanees is. Uiteindelijk niets gedaan met de 'gespaarde' miles daar, vooral omdat de miles automatisch verlopen na 3 jaar en je zelfs met twee retourtjes per jaar naar Taiwan niet genoeg hebt voor een business class upgrade.
Voorbeeld: 6.000 voor een retourvlucht, maar een upgrade naar business is 40.000.
Ze kunnen de nieuwe kaarten pas na 1 januari verzenden omdat dan je level voor 2016 bekend is. Ze geven die 3 maanden extra zodat de deelnemers de gelegenheid hebben om hun pas te vervangen.quote:Laatste ding is dat ik zag dat mijn nieuwe silver pas een *langer* expiratiedatum (maart 2016) dan wanneer je normaliter teruggezet wordt naar een andere klasse (per 1 januari.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |