Wie wilt er nou reizen naar Iran? Dan moet er wel iets mis met je zijn!quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat zijn nog nieteens de mooiste fotos, mensen die er zijn geweest weten dat het een prachtig land is, jij bent zelf achterlijk, dat laat je nu al meerdere dagen goed zien hier op het forum.
Je theedoek zit zeker te strak om die biggekop van je.
Ga terug onder je brug troll.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wie wilt er nou reizen naar Iran? Dan moet er wel iets mis met je zijn!
Heb er als kind gewoond, erg mooi landquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hoort "Libya" nog wel in dat rijtje nu Kaddafi dood is?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:15 schreef einszweiachtung het volgende:
Libya-Syria-Russia-China-Iran
Real soldiers of the world
Dat geloof ik best, elk land heeft wat moois. Syrië is ook een prachtig land! Noord Afrika is ook prachtig, elk land heeft wel wat unieks.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb er als kind gewoond, erg mooi land
Niet meer maar ik zal zijn gedachte goed nooit vergeten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hoort "Libya" nog wel in dat rijtje nu Kaddafi dood is?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:10 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Iran is een achterlijk land, met een achterlijke leider en achterlijke cultuur!
Dan is er iets mis met mijquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Iran reageert door te zeggen dat Rusland het niet zal pikken als Syrië wordt aangevallen en de Russen zeggen dat ze geen oorlog zullen voeren vanwege Syrië.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:17 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe gaat Rusland reageren? En Iran?
Dat er iets mis met jou is wist ik al lang! Dat hoefde je mij niet te bevestigen! Hoe kan een taal jou nou oorkanker geven?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"What disturbs me most is not your lack of respect for my judgment, but your contempt for a world far older than ours."
[..]
Dan is er iets mis met mij.
Iran
(En hun taal geeft me tenminste geen oorkanker.)
Waarom voeg jij je niet gewoon bij je terroristische vrienden in Syrië, in plaats van hier je walgelijke sympathie voor pathologische soennietische moordenaars uit te spreken? Ga lekker sarin happen o.i.d.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat er iets mis met jou is wist ik al lang! Dat hoefde je mij niet te bevestigen! Hoe kan een taal jou nou oorkanker geven?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:23 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Waarom voeg jij je niet gewoon bij je terroristische vrienden in Syrië, in plaats van hier je walgelijke sympathieke voor pathologische soennietische moordenaars uit te spreken? Ga lekker sarin happen o.i.d.
Maar sympathie voor de walgelijke sjiietische milities is geen probleem?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:23 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Waarom voeg jij je niet gewoon bij je terroristische vrienden in Syrië, in plaats van hier je walgelijke sympathieke voor pathologische soennietische moordenaars uit te spreken? Ga lekker sarin happen o.i.d.
Ga deze twee videos kijken om te kalmeren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het zijn patriotten die kwaad bestrijden. Niks mis mee. Een goede terrorist is een dode terrorist.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:24 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Maar sympathie voor de walgelijke sjiietische milities is geen probleem?
Dat staat er niet, er staat 'we zijn niet bezig een oorlog te plannen'. Dat wil niet zeggen dat Rusland niet ingrijpt als er een bondgenoot wordt aangevallen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:19 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Iran reageert door te zeggen dat Rusland het niet zal pikken als Syrië wordt aangevallen en de Russen zeggen dat ze geen oorlog zullen voeren vanwege Syrië.
http://www.thedailyshow.c(...)-of-menace-revisitedquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kampeer al jaren ieder jaar in Iran. Prachtig land en lieve mensen.
quote:maandag 26 augustus 2013 18:23 schreef Terminator2000bc het volgende:[/b]
Waarom voeg jij je niet gewoon bij je terroristische vrienden in Syrië, in plaats van hier je walgelijke sympathie voor pathologische soennietische moordenaars uit te spreken? Ga lekker sarin happen o.i.d.
Pas als Obama spreekt kijk ik misschien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:40 schreef deleriouz het volgende:
Om 2PM (19:00 NL tijd) houdt Sjon Kerrie een toespraak.
At this moment the first bombs will fall on Damascusquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:40 schreef deleriouz het volgende:
Om 2PM (19:00 NL tijd) houdt Sjon Kerrie een toespraak.
Nah, dat doet de prez altijd om klokslag 9PM vanuit het ovulair officequote:Op maandag 26 augustus 2013 18:42 schreef theNull het volgende:
[..]
At this moment the first bombs will fall on Damascus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |