En waar moet hij heen dan? En waarom?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:06 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]twitter:MahirZeynalov twitterde op maandag 26-08-2013 om 20:00:07Kerry may give Assad 48 hours to leave or face consequences of military action. reageer retweet
Ja, net als Saddam Hoessein en Moammar Gaddafi met dezelfde afloop.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef theNull het volgende:
Lol, Assad gaat echt niet opstappen, die 48 uur gebruiken ze eerder om combat-ready te zijn.
Inderdaad. Bij een militair conflict zijn ze kansloos.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:10 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ja, net als Saddam Hoessein en Moammar Gaddafi met dezelfde afloop.
waarom zou hij dat doen, ik denk dat hij gewoon asiel aanvraagt en geen zin heeft dode speelpop te worden, hij kan dan tenminste nog in leven de waarheid vertellen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Straatklinker het volgende:
Misschien gaat hij wel dreigen met wel gifgas te gebruiken? Als het dan toch alles of niets wordt.
Ik zie dit nog gebeuren ook.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:12 schreef UpsideDown het volgende:
Straks als de eerste doden zijn gevallen krijgen we pas een 'negatief reisadvies' van Timmermans. "Ja dit zagen wij ook niet aankomen." Ik zou nu maar op het eerste de beste vliegtuig stappen als ik er op vakantie oid was.
Ik denk dat ze op dat moment wel iets anders te doen hebben (zoals schijten in hun broek).quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij een militair conflict zijn ze kansloos.
Ze kunnen de Zionisten uiteraard wel bestrijden met bomaanslagen.
En die terroristen maar lekker knutselen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:22 schreef Straatklinker het volgende:
[ afbeelding ]
Een gemproviseerde raketten fabriek van de rebellen.
Het reisadvies is al negatief?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:12 schreef UpsideDown het volgende:
Straks als de eerste doden zijn gevallen krijgen we pas een 'negatief reisadvies' van Timmermans. "Ja dit zagen wij ook niet aankomen." Ik zou nu maar op het eerste de beste vliegtuig stappen als ik er op vakantie oid was.
twitter:ShamiWitness twitterde op maandag 26-08-2013 om 20:26:15#BREAKING Reports of chemical attack on the town of Oram al Kabira,and reef Muhandiseen,within southern reef of Aleppo,hospitals overwhelmed reageer retweet
Zegt curryquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:32 schreef Ketchupcurry het volgende:
Kerry spreekt zo, nu echt:
http://www.state.gov/index.htm
twitter:ShamiWitness twitterde op maandag 26-08-2013 om 20:26:15#BREAKING Reports of chemical attack on the town of Oram al Kabira,and reef Muhandiseen,within southern reef of Aleppo,hospitals overwhelmed reageer retweet
Check 2 posts terug.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Ketchupcurry het volgende:
Another fake?twitter:ShamiWitness twitterde op maandag 26-08-2013 om 20:26:15#BREAKING Reports of chemical attack on the town of Oram al Kabira,and reef Muhandiseen,within southern reef of Aleppo,hospitals overwhelmed reageer retweet
Iemand bekend met dit twitter account? Is het account van Ahrar al-Sham.twitter:talhaabu11 twitterde op maandag 26-08-2013 om 19:58:58نخشى أنه قد تم استهداف أورم الكبرى وريف المهندسين (ريف حلب الجنوبي الغربي) قرب خان العسل بالكيماوي فالمشافي حسب الأنباء الأوليةتعج بالمصابين reageer retweet
Heb ik net al een paar keer gedaan, maar het hielp niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
zou mooien actie zijn als iemand opeens hardop @ die stream zou roepen van "HURRY THE FUCK UP" oid.
Lijkt er op dat er toch iets gaande is dus..quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:40 schreef deleriouz het volgende:
Tweet met melding chem attack op een aantal dorpen net buiten Aleppo, en dat de ziekenhuizen in de regio volstromen.Iemand bekend met dit twitter account? Is het account van Ahrar al-Sham.twitter:talhaabu11 twitterde op maandag 26-08-2013 om 19:58:58نخشى أنه قد تم استهداف أورم الكبرى وريف المهندسين (ريف حلب الجنوبي الغربي) قرب خان العسل بالكيماوي فالمشافي حسب الأنباء الأوليةتعج بالمصابين reageer retweet
twitter:MiddleEast_BRK twitterde op maandag 26-08-2013 om 20:39:29#BreakingNews Terrible news and pix coming in from #Aleppo where apparently bombs with incendiary agents were used. https://t.co/Atr5bWfUXT reageer retweet
Misschien duurt het daarom zo lang, dit nemen ze natuurlijk even mee in de statement.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wel toevallig dat Kerry net een statement gaat geven.
Toch twijfel ik weer aan de legitimiteit van deze beelden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien duurt het daarom zo lang, dit nemen ze natuurlijk even mee in de statement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |